Ogłoszenie z dnia 2006-10-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: prace remontowe pomieszczeń siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie przy ul. Jasnej 10 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie, do kontaktów: Maciej Czeredys, ul. Jasna 10, 00-013 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8265722, 8263780, fax 022 8265752, e-mail: wosoz@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mwkz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace remontowe pomieszczeń siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie przy ul. Jasnej 10. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jasna 10, siedziba urzędu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie polegających na: Zerwaniu istniejących wykładzin dywanowych, demontaż cokołów, oczyszczenie powierzchni, Korytarz - ułożenie wykładziny dywanowej, krótki włos, wysoka odporność, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. Pokoje - ułożenie mat (płyt) wygłuszająco - wyrównujących pod montaż paneli; ułożenie paneli dostosowanych do warunków biurowych o min. odporności AC4 , montaż cokołów, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. Preferowana kolorystyka paneli ciemna - stonowana, wygląd w tym faktura imitująca drewno. Całość malowanie ścian i sufitów, konserwacja stolarki drzwiowej (oczyszczenie, niezbędne naprawy, uzupełnienie ubytków, malowanie). Preferowana kolorystyka jasny beż. Likwidacja wybranych szaf mocowanych na stałe, Wykonanie podestu w strefie wyjścia i jego montaż . Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy wraz z kompletem załączników; 2) aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (dotyczy spółek prawa handlowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy osób fizycznych i innych podmiotów nie będących spółkami prawa handlowego), wystawione najpóźniej 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy tylko podmiotów występujących wspólnie). 4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności gospodarczej; 8) Informację banku o posiadaniu przez wykonawcę środków finansowych. Zapis informacji ma być jednoznaczny tzn. określać kwotę posiadanych środków lub potwierdzać możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż kwota podana w pkt. 2.3. Informacja nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.12.00 - Zakładanie paneli Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.12.00 - Zakładanie paneli Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: poniżej 60000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 27.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia potwierdzonych wykazem wykonywanych robót lub usług w okresie ostatnich 3 lat lub krótszym jeżeli okres prowadzenia działalności jest mniejszy niż ten okres, w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym lub usługą stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ze roboty te lub usługi zostały wykonane należycie (załącznik 3, 4), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Winien posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 75 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową do zaciągania kredytu co najmniej w takiej wysokości. Warunek winien być spełniony łącznie przez wykonawców składających wspólnie ofertę; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.117), Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: a.oferta co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją (załącznik nr 2), b.z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją c.złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione; d. oferta zastała złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie; e.Wniesiono poprawnie wadium, f.Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione w tabeli: Nazwa kryterium Waga Cena 100 3. Punktację za cenę oblicza się poprzez formułę:cena najniższa x 100 = ilość punktów dla oferty cena badana. Maksymalna ilość punktów do uzyskania - 100 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy wraz z kompletem załączników; 2) aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (dotyczy spółek prawa handlowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy osób fizycznych i innych podmiotów nie będących spółkami prawa handlowego), wystawione najpóźniej 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy tylko podmiotów występujących wspólnie). 4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności gospodarczej; 8) Informację banku o posiadaniu przez wykonawcę środków finansowych. Zapis informacji ma być jednoznaczny tzn. określać kwotę posiadanych środków lub potwierdzać możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż kwota podana w pkt. 2.3. Informacja nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wuoz.muw.e-bip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.10.2006, godzina 12:00, Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków ul. Jasna 10 pok. 11.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.10.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac restauratorskich w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki przy ul. Jagiellońskiej 2 w Myślenicach
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Wykonanie prac restauratorskich w siedzibie głównej Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. Mikołaja Reja 13
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.