Wrocław: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Wrocław
Numer ogłoszenia: 52447 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, fax 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Wrocław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Wrocław. Postępowanie podzielone jest na 9 zadań
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE nr I - 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), ZADANIE nr II - 1 300 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych), ZADANIE nr III - 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), ZADANIE nr IV - 7 200 zł (słownie: siedem tysięcy dwieście złotych), ZADANIE nr V - 4 100 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych), ZADANIE nr VI - 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), ZADANIE nr VII - 3 200 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych), ZADANIE nr VIII - 6 200 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście złotych), ZADANIE nr IX - 3 200 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych),.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1.Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. 2.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie roboty budowlane polegające na wykonaniu prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych w budynku lub lokalu mieszkalnym bądź użytkowym o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000 zł, przy czym wartość pojedynczej roboty budowlanej wykonanej w ramach jednej umowy (obejmującej prace ogólnobudowlane i instalacyjne) nie może być mniejsza niż 50 000 zł Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 2 do SIWZ. 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej. 4/ jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 6/informacja o osobie, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 3 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). 7/wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający roboty budowlane polegające na wykonaniu prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych w budynku lub lokalu mieszkalnym bądź użytkowym o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000 zł, przy czym wartość pojedynczej roboty budowlanej wykonanej w ramach jednej umowy (obejmującej prace ogólnobudowlane i instalacyjne) nie może być mniejsza niż 50 000 zł z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. stawka roboczogodziny kosztorysowej - 80
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Umów Zarządu Zasobu Komunalnego, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok 101w cenie 20 zł lub pobrać bezpłatnie ze strony www.zzk.wroc.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok 105, I piętro lub można przesłać pocztą do siedziby Zamawiającego na adres: ZZK, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) Rejon A, B Łączna liczba lokali przeznaczonych do remontu: 6 w tym: 5 lokali o powierzchni 14 m² - 40 m², 1 lokal o powierzchni 60,10 m² - 94 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. stawka roboczogodziny kosztorysowej - 80
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) Rejon D, E Łączna liczba lokali przeznaczonych do remontu: 3 w tym: 1 lokal o powierzchni 14 m² - 40 m², 2 lokale o powierzchni 40,10 m² -60 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. stawka roboczogodziny kosztorysowej - 80
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) Rejon F, G Łączna liczba lokali przeznaczonych do remontu: 3 w tym: 2 lokale o powierzchni 14 m² - 40 m², 1 lokal o powierzchni 40,10 m² -60 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. stawka roboczogodziny kosztorysowej - 80
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) Rejon H, I Łączna liczba lokali przeznaczonych do remontu: 18 w tym: 13 lokali o powierzchni 14 m² - 40 m², 4 lokale o powierzchni 40,10 m² -60 m², 1 lokal o powierzchni 60,10 m² - 94 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. stawka roboczogodziny kosztorysowej - 80
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) Rejon J, K Łączna liczba lokali przeznaczonych do remontu: 9 w tym: 6 lokali o powierzchni 14 m² - 40 m², 1 lokal o powierzchni 40,10 m² -60 m², 2 lokale o powierzchni 60,10 m² - 94 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. stawka roboczogodziny kosztorysowej - 80
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) Rejon Ł Łączna liczba lokali przeznaczonych do remontu: 3 w tym: 2 lokale o powierzchni 14 m² - 40 m², 1 lokal o powierzchni 40,10 m² -60 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej - 80
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) Rejon M, N Łączna liczba lokali przeznaczonych do remontu: 6 w tym: 2 lokale o powierzchni 14 m² - 40 m², 2 lokale o powierzchni 40,10 m ² - 60 m², 2 lokale o powierzchni 60,10 m² - 94 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej - 80
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) Rejon O, P, T Łączna liczba lokali przeznaczonych do remontu: 16 w tym: 13 lokali o powierzchni 14 m² - 40 m², 2 lokale o powierzchni 40,10 m² -60 m², 1 lokal o powierzchni 60,10 m² - 94 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej - 80
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) Rejon R, S, U Łączna liczba lokali przeznaczonych do remontu: 9 w tym: 8 lokali o powierzchni 14 m² - 40 m², 1 lokal o powierzchni 40,10 m² -60 m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej - 80
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Izolacja fundamentów i wymiana opaski betonowej w Budynku Naukowym w Kłudzienku
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.