eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ubniany › Remont odcinków dróg gminnych Cz. 1 Remont ulicy Staroopolskiej w m. Je³owa Cz. 2 Remont ulicy M³yñskiej w m. Je³owa



Og³oszenie z dnia 2020-03-10



Og³oszenie nr 521994-N-2020 z dnia 2020-03-10 r.

Wójt Gminy £ubniany: Remont odcinków dróg gminnych Cz. 1 Remont ulicy Staroopolskiej w m. Je³owa Cz. 2 Remont ulicy M³yñskiej w m. Je³owa
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Tak


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy £ubniany, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Opolska  104 , 46-024  £ubniany, woj. , pañstwo Polska, tel. 774 270 533, e-mail zamowienia@lubniany.pl, faks 774 215 024.
Adres strony internetowej (URL): www.lubniany.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://bip.lubniany.pl/4782/1089/przetargi-2020-r.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.lubniany.pl/4782/1089/przetargi-2020-r.html


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Gminy 46-024 £ubniany ul. Opolska 104


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont odcinków dróg gminnych Cz. 1 Remont ulicy Staroopolskiej w m. Je³owa Cz. 2 Remont ulicy M³yñskiej w m. Je³owa
Numer referencyjny: RI.ZP.271.6.2020.KS
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest "Remont odcinków dróg gminnych - Cz1. Remont ulicy Staroopolskiej w m. Je³owa, Cz2. Remont ulicy M³yñskiej w m. Je³owa 1. W ramach zamówienia planuje siê wykonanie nak³adek z mieszanek mineralno-bitumicznych: Cz.1 - na odcinkach ulicy Staroopolskiej szer. 3,3 d³ugo¶ci 800 mb. oraz Cz. 2 ulicy M³yñskiej szer. 4 d³ugo¶ci 250 mb, grubo¶æ warstwy ¶cieralnej 4,0 cm. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie prac polegaj±cych w szczególno¶ci na: a) ¶cinka poboczy drogi obustronnie w ilo¶ci 640 m2 ul. Staroopolska i 200 m2 ul. M³yñska . b) Wyrównanie istniej±cej podbudowy mieszank± mineralno-bitumiczn± asfaltow± w ilo¶ci 2,0 t. c) Skropienie emulsj± asfaltow± bitumicznych nawierzchni drogowych w ilo¶ci 3640,0 m2. d) u³o¿eniu warstwy ¶cieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych w ilo¶ci 3640,0 m2 .

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233223-8
45233252-0


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zakres robót zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych: Roboty bêd± polega³y na powtórzeniu specyfiki robót pierwotnego przedmiotu zamówienia tj. Remont odcinków dróg gminnych Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie: 1. Zamówienie zostanie udzielone w trybie art. 67 ust 1 pkt 6 po przeprowadzonych negocjacjach z Wykonawc±, który bêdzie realizowa³ zamówienie podstawowe. Przedmiotem negocjacji bêdzie termin wykonania zamówienia oraz wynagrodzenie za budowê nowych odcinków dróg. 2. Umowa zostanie podpisana tyko z Wykonawc±, który zrealizuje (lub bêdzie realizowa³) zamówienie podstawowe z nale¿yt± staranno¶ci± oraz w ustalonym terminie. 3. Wykonawca zaakceptuje warunki umowy, które zostan± przekazane Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-05-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: cz. 1 - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 50.000 z³. (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych)
Informacje dodatkowe Wykonawca w celu spe³nienia warunku przed³o¿y dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± w punkcie III.1.2
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Dotyczy cz. 1 Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie (w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³), 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg, ulic - z mieszanek mineralno - bitumicznych/asfaltowych lub betonu - na kwotê min. 70 000,00 z³. brutto ka¿da. Dotyczy cz. 2 Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie (w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³), 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg, ulic - z mieszanek mineralno - bitumicznych/ asfaltowych lub betonu - na kwotê min. 30 000,00 z³. brutto. Definicje budowy, przebudowy lub remontu nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 poz. 290 ze zm.) Dotyczy cz. 1 i 2 Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osob± lub osobami zdoln±\ymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadaj±c±\ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci - drogowej bez ograniczeñ, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zrzeszon± we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) lub spe³niaj±c± warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1332), tj. osob±, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa ("¶wiadczenie us³ug transgranicznych").
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imiê i nazwiskp osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób tylko dla cz. 1

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

cz. 1 i 2 o¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust 1 pkt 15; o¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 22;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
cz. 1 i 2 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, do¶wiadczenia, wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. cz. 1 dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci 50 000,00 z³.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w pkt 3 - do oferty nale¿y do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 oraz nr 4 do SIWZ (o¶wiadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w O¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca ( w tym zagraniczny) nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty sk³adane przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada nastêpuj±ce dokumenty.: 1) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust 1 pkt 15; 2) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 22; 3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. 4) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, do¶wiadczenia, wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego w punkcie 3.2.1.(dotyczy tylko cz. 1)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 3 000,00 z³. z³. (trzy tysi±ce z³otych) - dotycz tylko cz. 1 2. W cz. 2 Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia kwoty wadium 2.1. Wadium mo¿e byæ wniesione w: - pieni±dzu, - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 poz. 359 z pó¼n. zm).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zmiany umowy s± dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególno¶ci wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w nastêpstwie: a) si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej (pod pojêciem si³y wy¿szej rozumie siê w szczególno¶ci zdarzenia i okoliczno¶ci takie jak: klêska ¿ywio³owa, dzia³ania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby - nie zwi±zane z realizacj± inwestycji), b) przerwy w robotach spowodowanej niesprzyjaj±cymi niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemo¿liwiaj±cymi wykonanie robót, tj. intensywnymi opadami deszczu, ulewami, nawa³nicami o wysoko¶ci opadów o wysoko¶ci powy¿ej 50mm/m2 w okresie 1 tygodnia, c) wyst±pienia niewypa³ów, niewybuchów, innych przedmiotów stanowi±cych zagro¿enie, d) wyst±pienia wykopalisk archeologicznych, e) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, f) wyst±pienie robót dodatkowych, zamiennych które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacje przedmiotu umowy, g) konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej maj±cych wp³yw na termin zakoñczenia inwestycji, h) okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, których Zamawiaj±cy dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ (uzasadnione wstrzymanie, zawieszenie robót, przerwa w realizacji inwestycji z przyczyn technicznych) i nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 3. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczno¶ci celem ukoñczenia przedmiotu umowy w sposób nale¿yty. Zmiana terminu realizacji nastêpuje (odpowiednio w dniach, tygodniach lub miesi±cach) o okres w którym wyst±pi³y wy¿ej wymienione okoliczno¶ci warunkuj±ce zmianê terminu wykonania umowy. Skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy - nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Zmiana terminu realizacji Inwestycji nie wp³ywa na zmianê wynagrodzenia. 4. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zwiêkszenia kosztów realizacji przedmiotu umowy wskutek wyst±pienia konieczno¶ci wykonania dodatkowych robót nieobjêtych zamówieniem podstawowym (wg zasad opisanych w za³±czniku do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia), wówczas wymagane jest zawarcie aneksu do umowy. Warto¶æ dodatkowych robót (ka¿dej kolejnej zmiany) nie mo¿e przekroczyæ 50% pierwotnego wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w § 6 ust.1 umowy. W takiej sytuacji Wykonawca zwróci siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, uwzglêdniaj±c zaakceptowane przez Zamawiaj±cego Protoko³y konieczno¶ci dodatkowych robót nieobjêtych zamówieniem podstawowym (Wnioski o wprowadzenie zmian obiektów/robót dodatkowych nieobjêtych zamówieniem podstawowym) oraz do³±czy dokumenty potwierdzaj±ce zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, 5. Zmiana osoby wyznaczonej przez Wykonawcê do pe³nienia funkcji: kierownika budowy wskazanej w umowie. W przypadku braku mo¿liwo¶ci wykonywania przez wskazan± osobê powierzonych jej czynno¶ci, (rozwi±zanie umowy, ¶mieræ, d³ugotrwa³a choroba, utrata uprawnieñ, inne uzasadnione okoliczno¶ci niepozwalaj±ce wykonywaæ wskazanej osobie powierzone czynno¶ci) wówczas Wykonawca mo¿e powierzyæ te czynno¶ci innej osobie o kwalifikacjach (uprawnieniach) spe³niaj±cych co najmniej takie warunki jakie podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dla przeprowadzonego postêpowania. W przypadku zmiany osoby realizuj±cej przedmiot umowy dla której Wykonawca uzyska³ w kryterium "do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia" podanym SIWZ dla przeprowadzonego postêpowania, odpowiedni± ilo¶æ punktów, wówczas wskazana nowa osoba musi posiadaæ do¶wiadczenie co najmniej równowa¿ne co wskazana uprzednio przez Wykonawcê osoba, za któr± Wykonawca otrzyma³ punkty, czyli nowa osoba musi uzyskaæ w kryterium "do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia" nie mniejsz± ilo¶æ punktów ni¿ osoba, która zostaje zmieniona. 6. Zmiany, rezygnacji, b±d¼ wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji; je¿eli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b tej ustawy, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowi±zany jest przed³o¿yæ stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ. Ponadto nowy podwykonawca o którym wy¿ej mowa nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w oparciu o przes³anki zawarte w art. 24 ust. 1 wskazane w SIWZ. W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ (o¶wiadczenie analogiczne do tego które by³o sk³adane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego). Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie w trakcie realizacji umowy nowego podwykonawcy, nie stanowi zmiany umowy o ile zmiana ta nie spowoduje wprowadzenia dodatkowego zakresu/czê¶ci zamówienia realizowanego przez podwykonawcê/ów. Zmiana poprzez wprowadzenie/zg³oszenie w trakcie realizacji umowy nowego zakresu/czê¶ci zamówienia realizowanego w podwykonawstwie, który nie zosta³ wskazany w Ofercie, stanowi zmianê umowy i musi byæ poprzedzona zawarciem aneksu do umowy. Zmiana poprzez rezygnacjê ze wskazanego w Ofercie zakresu/czê¶ci zamówienia nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie dalszego Podwykonawcy nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy, 7. Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na tre¶æ z³o¿onej oferty, w takim zakresie w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego, 8. Zast±pienia Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym wykonawc± w wyniku po³±czenia, podzia³u, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu i nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp wskazane w SIWZ lub nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, lub przekszta³cenie Wykonawcy bêd±cego nastêpstwem sukcesji uniwersalnej, w zwi±zku z sukcesj± generaln±, dziedziczeniem spó³ek handlowych zgodnie z KSH, a tak¿e sukcesj± z mocy prawa, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Przekszta³cony Wykonawca musi nadal spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie mog± zachodziæ wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wskazane w SIWZ. 9. Ograniczenia zakresu przedmiotu umowy zwi±zanego z zaniechaniem wykonania robót, zamian± robót lub zmniejszeniem ilo¶ci robót, bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy; 10. wprowadzenie robót zamiennych o warto¶ci nieprzekraczaj±cej warto¶ci okre¶lonej za to¿samy zakres w ofercie Wykonawcy. 1) Dokonania nieistotnych zmian w dokumentacji (uwzglêdniaj±c zasady dokonywania zmian opisane w Opisie przedmiotu zamówienia SIWZ) wskutek: a) wykonania robót wynikaj±cych z dokonania nieistotnych zmian w dokumentacji, zmian technologii wykonania o ile nie powoduje to istotnego zwiêkszenia wynagrodzenia i o ile nie wykracza poza zakres zamówienia podstawowego przewidzianego w dokumentacji, b) niedostêpno¶ci na rynku materia³ów lub urz±dzeñ (wycofanie z produkcji, zmiana obowi±zuj±cego prawa), pojawienie siê na rynku materia³ów, urz±dzeñ nowszej generacji, c) zmian technologicznych poprzez pojawienie siê na rynku nowszej technologii, pozwalaj±cej zaoszczêdziæ koszty, d) zastosowania technologii robót innych ni¿ przyjête w dokumentacji, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± wykonania lub wadliwym wykonaniem robót, e) zaniechanie lub rezygnacja z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji w sytuacji, gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne dla prawid³owego wykonania i oddania do u¿ytkowania zadania. 11. Zmiany w dokumentacji, o których wy¿ej mowa nie wymagaj± zawarcia aneksu do umowy. 12. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e byæ dokonana na uzasadniony wniosek ka¿dej ze stron w drodze pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-03-25, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. 2. Wykonawcy tworz±cy jeden podmiot przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo - zgodnie z rozdz. XXI pkt. 2.2. SIWZ - nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê. 3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika). 4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy (pkt 4.1. rozdzia³u XIII SIWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia (ka¿dy z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±; o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê z³o¿enie o¶wiadczenia ³±cznie, pod warunkiem, i¿ o¶wiadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (przez Pe³nomocnika) lub wszystkie podmioty sk³adaj±ce ofertê wspóln±). 5. Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê. 6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym, jako pe³nomocnik Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê. 1. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. 2. Wykonawca, który zamierza wykonywaæ zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyra¼nie w ofercie wskazaæ, jak± czê¶æ (zakres zamówienia) wykonywaæ bêdzie w jego imieniu podwykonawca oraz podaæ firmê podwykonawcy (z zastrze¿eniem pkt 3 niniejszego rozdzia³u). Nale¿y w tym celu wype³niæ odpowiedni punkt formularza ofertowego, stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywaæ zamówienia przy udziale podwykonawców, nale¿y wpisaæ w formularzu "nie dotyczy" lub inne podobne sformu³owanie. Je¿eli Wykonawca zostawi ten punkt niewype³niony (puste pole) Zamawiaj±cy uzna i¿ zamówienie zostanie wykonane si³ami w³asnymi, tj. bez udzia³u podwykonawców. 3. Wykonawca zobowi±zany jest do zawiadamiania Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach w zakresie podwykonawców. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Nowy podwykonawca, który jednocze¶nie przekazuje swoje zasoby w celu wykazania spe³niania warunków, nie mo¿e tak¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w takim samym zakresie, jak Wykonawca. 4. Zamawiaj±cy ¿±da, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile s± ju¿ znane, poda³ nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaanga¿owanych w wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest do zawiadomienia Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê zamówienia. 5. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Remont ulicy Staroopolskiej w m. Je³owa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Remont odcinków dróg gminnych - Cz1. Remont ulicy Staroopolskiej w m. Je³owa, W ramach zamówienia planuje siê wykonanie nak³adek z mieszanek mineralno-bitumicznych na odcinku ulicy Staroopolskiej szer. 3,3 d³ugo¶ci 800 mb., grubo¶æ warstwy ¶cieralnej 4,0 cm. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie prac polegaj±cych w szczególno¶ci na: a) ¶cinka poboczy drogi obustronnie w ilo¶ci 640 m2 ul. Staroopolska b) Wyrównanie istniej±cej podbudowy mieszank± mineralno-bitumiczn± asfaltow± c) Skropienie emulsj± asfaltow± bitumicznych nawierzchni drogowych w ilo¶ci 2640,0 m2. d) u³o¿eniu warstwy ¶cieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych w ilo¶ci 2640,0 m2 .
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45233223-8, 45233252-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA BRUTTO60,00
GWARANCJA30,00
DO¦WIADCZENIE KIEROWNIKA10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie (w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³), 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg, ulic - z mieszanek mineralno - bitumicznych/asfaltowych lub betonu - na kwotê min. 70 000,00 z³. brutto ka¿da. Definicje budowy, przebudowy lub remontu nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 poz. 290 ze zm.) Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osob± lub osobami zdoln±\ymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadaj±c±\ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci - drogowej bez ograniczeñ, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zrzeszon± we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) lub spe³niaj±c± warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1332), tj. osob±, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa ("¶wiadczenie us³ug transgranicznych"). Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 50.000 z³. (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych)


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Remont ulicy M³yñskiej w m. Je³owa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest "Remont odcinków dróg gminnych - Remont ulicy M³yñskiej w m. Je³owa 1. W ramach zamówienia planuje siê wykonanie nak³adek z mieszanek mineralno-bitumicznych ulicy M³yñskiej szer. 4 d³ugo¶ci 250 mb, grubo¶æ warstwy ¶cieralnej 4,0 cm. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie prac polegaj±cych w szczególno¶ci na: a) ¶cinka poboczy drogi obustronnie w ilo¶ci 200 m2 b) Wyrównanie istniej±cej podbudowy mieszank± mineralno-bitumiczn± asfaltow± c) Skropienie emulsj± asfaltow± bitumicznych nawierzchni drogowych w ilo¶ci 1000,0 m2. d) u³o¿eniu warstwy ¶cieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych w ilo¶ci 1000,0 m2 .
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45233223-8, 45233252-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA BRUTTO60,00
GWARANCJA40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie (w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³), 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg, ulic - z mieszanek mineralno - bitumicznych/ asfaltowych lub betonu - na kwotê min. 30 000,00 z³. brutto. Definicje budowy, przebudowy lub remontu nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 poz. 290 ze zm.) 3.1.3. Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osob± lub osobami zdoln±\ymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadaj±c±\ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci - drogowej bez ograniczeñ, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zrzeszon± we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) lub spe³niaj±c± warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1332), tj. osob±, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa ("¶wiadczenie us³ug transgranicznych").






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.