eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › PN.U.LN.4.20_Us³uga w zakresie odbioru i transportu zw³ok osób zmar³ych w Szpitalu Wojewódzkim w Opolu do ch³odni, ich przechowywania, przygotowywania zw³ok do wydania osobie lub podmiotowi uprawnionemu, ich wydawania oraz transportu zw³ok na/z sekcji do/z instytucji, której zlecono sekcjê

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-03-09



Og³oszenie nr 521381-N-2020 z dnia 2020-03-09 r.

Szpital Wojewódzki w Opolu spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±: PN.U.LN.4.20_Us³uga w zakresie odbioru i transportu zw³ok osób zmar³ych w Szpitalu Wojewódzkim w Opolu do ch³odni, ich przechowywania, przygotowywania zw³ok do wydania osobie lub podmiotowi uprawnionemu, ich wydawania oraz transportu zw³ok na/z sekcji do/z instytucji, której zlecono sekcjê
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Tak

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Opolu spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±, krajowy numer identyfikacyjny 53141815100000, ul. ul. Ko¶nego  53 , 45-372  Opole, woj. opolskie, pañstwo Polska, tel. 77 4433121, e-mail przetargidlg@szpital.opole.pl, faks 77 4433021.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.opole.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± samorz±du województwa opolskiego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.szpital.opole.pl; Platforma Przetargowa Zamawiaj±cego: https://szpital-opole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.szpital.opole.pl; Platforma Przetargowa Zamawiaj±cego: https://szpital-opole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie pisemnej. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania oferty w postaci elektronicznej. Miejsce i termin sk³adania ofert: 1) miejsce sk³adania ofert: Sekretariat Prezesa Zarz±du - budynek Zarz±du spó³ki (D), I piêtro (sekretariat czynny od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7.30 - 15.05), 2) termin sk³adania ofert: do dnia 17.03.2020 r. godz. 10.00. Miejsce i termin publicznego otwarcia ofert: 1) miejsce otwarcia ofert: Sala konferencyjna w budynku Administracji - pok. 4, 2) termin publicznego otwarcia ofert: w dniu 17.03.2020 r. o godz. 10.30.
Adres:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o.o., ul. Ko¶nego 53, 45-372 Opole, Sekretariat Prezesa Zarz±du - budynek Zarz±du spó³ki (D), I piêtro


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: PN.U.LN.4.20_Us³uga w zakresie odbioru i transportu zw³ok osób zmar³ych w Szpitalu Wojewódzkim w Opolu do ch³odni, ich przechowywania, przygotowywania zw³ok do wydania osobie lub podmiotowi uprawnionemu, ich wydawania oraz transportu zw³ok na/z sekcji do/z instytucji, której zlecono sekcjê
Numer referencyjny: Znak/Sygnatura sprawy: PN.U.LN.4.20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Us³uga w zakresie odbioru i transportu zw³ok osób zmar³ych w Szpitalu Wojewódzkim w Opolu do ch³odni, ich przechowywania, przygotowywania zw³ok do wydania osobie lub podmiotowi uprawnionemu, ich wydawania oraz transportu zw³ok na/z sekcji do/z instytucji, której zlecono sekcjê - przez okres 36 m-cy. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la: wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ oraz Formularz cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 98.37.00.00 - Us³ugi pogrzebowe i podobne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy którzy: 1) spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, a w szczególno¶ci nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) wyka¿± siê odpowiednim do¶wiadczeniem, tzn. potwierdz±, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie wykonywali lub wykonuj± co najmniej dwie us³ugi odbioru i transportu zw³ok osób zmar³ych dla publicznych jednostek ochrony zdrowia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 60.000 z³ brutto ka¿da oraz wyka¿± ¿e czasookres wykonywania ka¿dej z nich wynosi³ nieprzerwanie co najmniej 6 m-cy u jednego Zamawiaj±cego. Wykaz wykonanych/wykonywanych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu, dat ¶wiadczenia us³ugi i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz ich warto¶ci brutto - potwierdzaj±cy spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w pkt 5.1. ppkt 2) SIWZ - wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SIWZ - warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawcy wyka¿± siê odpowiednim do¶wiadczeniem, tzn. potwierdz±, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie wykonywali lub wykonuj± co najmniej dwie us³ugi odbioru i transportu zw³ok osób zmar³ych dla publicznych jednostek ochrony zdrowia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 60.000 z³ brutto ka¿da oraz wyka¿± ¿e czasookres wykonywania ka¿dej z nich wynosi³ nieprzerwanie co najmniej 6 m-cy u jednego Zamawiaj±cego, 3) wyka¿±, ¿e do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuj± odpowiednim potencja³em technicznym. Wykaz potencja³u technicznego niezbêdnego do wykonywania przedmiotu umowy, którym dysponuje Wykonawca wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 8 do SIWZ - potwierdzaj±cy spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w pkt 5.1. ppkt 3) SIWZ. Ocenie podlegaæ bêdzie ca³y wykaz na zasadzie "spe³nia" - "nie spe³nia", której dokona Zamawiaj±cy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 Pzp - zgodne z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ, 2) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, je¿eli zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590, 2294), 3) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej zgodnie z za³±cznikami nr 5 i 6 do SIWZ

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykaz potencja³u technicznego niezbêdnego do wykonywania przedmiotu umowy, którym dysponuje Wykonawca wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 8 do SIWZ - potwierdzaj±cy spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w pkt 5.1. ppkt 3) SIWZ - wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 8 do SIWZ. Ocenie podlegaæ bêdzie ca³y wykaz na zasadzie "spe³nia" - "nie spe³nia", której dokona Zamawiaj±cy, 2) Wykaz wykonanych/wykonywanych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu, dat ¶wiadczenia us³ugi i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz ich warto¶ci brutto - potwierdzaj±cy spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w pkt 5.1. ppkt 2) SIWZ - wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 9.000,00 z³. (s³ownie: dziewiêæ tysiêcy z³otych 0/100). 2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572). 4. Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikaæ: 1) bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta do zap³aty na rzecz zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji, 2) ¿e wadium zabezpiecza ofertê wykonawcy z³o¿on± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Us³uga w zakresie odbioru i transportu zw³ok osób zmar³ych w Szpitalu Wojewódzkim w Opolu do ch³odni, ich przechowywania, przygotowywania zw³ok do wydania osobie lub podmiotowi uprawnionemu, ich wydawania oraz transportu zw³ok na/z sekcji do/z instytucji, której zlecono sekcjê" Znak/Sygnatura sprawy: PN.U.LN.4.20 5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego Bank Ochrony ¦rodowiska O/Opole nr 11 1540 12292055 4600 9599 0004. Zaleca siê, aby w tre¶ci przelewu Wykonawcy wpisali dodatkowo numer NIP. Kopiê polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca siê z³o¿yæ wraz z ofert±. 6. Wniesienie wadium w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego bêdzie skuteczne z chwil± uznania tego rachunku bankowego kwot± wadium (je¿eli wp³yw ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego nast±pi przed up³ywem terminu sk³adania ofert). 7. Orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca sk³ada wraz z ofert±. 8. Za zgod± zamawiaj±cego wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy wadium na jedn± lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. SIWZ. Zmiana formy wadium musi byæ dokonana z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia oferty kwot± wadium. 9. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, w przypadku gdy zamawiaj±cy takiego zabezpieczenia wymaga. 10. Zamawiaj±cy niezw³ocznie zwraca wadium zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 46 ust.1, 1a i 2 ustawy Pzp. 11. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium na zasadach okre¶lonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena (brutto)100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istnieje mo¿liwo¶æ zmiany cen wskutek zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki VAT zmianie ulegnie stawka podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. Zmiana stawki podatku VAT nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego tê stawkê. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu obowi±zywania umowy - o okres nie d³u¿szy ni¿ 12 m-cy - w przypadkach: 1) niewykonania - w okresie obowi±zywania umowy - przewidzianych ilo¶ci odbiorów zw³ok wymienionych w za³±czniku nr 1 do umowy i/lub 2) niewykorzystania - w okresie obowi±zywania umowy - kwoty przeznaczonej na odbiór zw³ok. 3. Szczegó³owe warunki konieczne do zaistnienia umo¿liwiaj±ce ewentualne zmiany umowy okre¶la za³±cznik nr 1 do SIWZ - WZÓR UMOWY.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-03-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.