eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Zimowe utrzymanie chodników komunalnych w Toruniu - zamówienie uzupełniające

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Toruń: Zimowe utrzymanie chodników komunalnych w Toruniu - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 521346 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6693100, faks 056 6612109

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników komunalnych w Toruniu - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze przedsięwzięcie dotyczy zimowego utrzymania chodników komunalnych w Toruniu na powierzchni 64.174,00 m2, polegającego na: a) zgarnianiu śniegu, błota, lodu itp. z nawierzchni chodników natychmiast po wystąpieniu opadów wraz z wywozem ich na wysypisko miejskie lub inne wskazane miejsce, b) posypywaniu środkami uszarstniającymi nawierzchni chodników ( nie wolno stosować soli i mieszanek z solą), c) odkuwaniu śniegu, lodu itp. z nawierzchni chodników wraz z wywozem na wysypisko miejskie lub inne wskazane miejsce, d) usuwaniu z nawierzchni chodników nagromadzonych materiałów uszarstniających, sypanych w okresie zimowym wraz z wywozem na wysypisko miejskie lub inne wskazane miejsce. W przypadku wystąpienia opadów śniegu, gołoledzi, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wyżej wymienionych działań w ciągu 0,5 godziny od ich wystąpienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa zestawienie powierzchni chodników komunalnych oraz wzór umowy. Zamówienie planowane jest do realizacji w ramach zamówień uzupełniających przewidzianych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jak również w ogłoszeniach o zamówieniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia nr ZP-271.94.2012.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnieniem dla udzielenia zamówienia uzupełniającego na usługę dotyczącą zimowego utrzymania chodników komunalnych w Toruniu - zamówienie uzupełniające jest: 1.Miejski Zarząd Dróg w Toruniu 8 stycznia 2013r. udzielił zamówienia na zimowe utrzymania chodników komunalnych w Toruniu - umowa nr 8/BP/13, a zatem zamówienie uzupełniające planowane jest do udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 2.Wartość planowanego zamówienia uzupełniającego oszacowanego na podstawie wyceny szacunkowej wynosi 82.587,04 zł netto/ 4.003.870,48 zł netto (wartość zamówienia podstawowego), co stanowi 2,06 % wartości zamówienia podstawowego i nie przekracza 50% wartości tegoż zamówienia. Dotychczas do zamówienia podstawowego nie zostało udzielone żadne zamówienie uzupełniające; 3.Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe - usługi polegające na: a)zgarnianiu śniegu, błota, lodu itp. z nawierzchni chodników natychmiast po wystąpieniu opadów wraz z wywozem ich na wysypisko miejskie lub inne wskazane miejsce, b)posypywaniu środkami uszarstniającymi nawierzchni chodników ( nie wolno stosować soli i mieszanek z solą), c)odkuwaniu śniegu, lodu itp. z nawierzchni chodników wraz z wywozem na wysypisko miejskie lub inne wskazane miejsce, d)usuwaniu z nawierzchni chodników nagromadzonych materiałów uszarstniających, sypanych w okresie zimowym wraz z wywozem na wysypisko miejskie lub inne wskazane miejsce. Usługi wchodzące w zakres zamówienia uzupełniającego mają takie same nazwy i kody CPV, jak określone w dokumentacji przetargowej dla zamówienia podstawowego i dotyczą tego samego rodzaju usług, co usługi realizowane w ramach zamówienia podstawowego: Główny przedmiot: 90.60.00.00-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane; Dodatkowe przedmioty: 90.62.00.00.00-9 - Usługi odśnieżania; 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń; 4.Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i dotyczyło zimowego utrzymania chodników komunalnych w Toruniu - sygnatura przetargu ZP-271.94.2012. Rozpoczęto je zamieszczeniem ogłoszenia o zamówieniu na tablicy ogłoszeń w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu oraz na stronie internetowej dnia 18.10.2012r. Jednocześnie ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich i opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2012 / S 204- 335778 z dnia 23.10.2012r. Zgodnie z art.36 ust. 2 pkt 3 oraz art.41 pkt 15 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.), w ogłoszeniu zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki do 30 % wartości zamówienia podstawowego. Wykonawcą zamówienia jest Konsorcjum w składzie: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TAXLAS Jerzy Nasiłowski Spółka Jawna, ul. Grunwaldzka 66,87-100 Toruń - Pełnomocnik Konsorcjum; Firma Usługowa - Teresa Jeziórska, ul. Kusocińskiego 3,87-100 Toruń - Członek Konsorcjum; Usługi Architektoniczne - PLANTS s.c. Jadwiga Furmaniuk, Katarzyna Furmaniuk, Dariusz Malinowski, ul. Popiełuszki 3,87-100 Toruń - Członek Konsorcjum; Zakład Usług Konserwacji Terenów Zielni Piotr Boniecki, ul. Poznańska 138,87-100 Toruń - Członek Konsorcjum, które złożyło ofertę na kwotę 3.608.637,44 zł netto (3.897.328,44 zł brutto) zobowiązując się do zrealizowania usługi w terminie do 8 stycznia 2017r.; 5.Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i planowane jest do udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usługi, który zadanie realizuje sprawnie, terminowo i z należytą starannością. Wykonawca posiada również potencjał techniczny i ludzki w ilości zapewniającej równoległe wykonanie zamówienia podstawowego, jak i uzupełniającego. Z uwagi na okoliczność, iż w przedmiotowej sprawie łącznie zachodzą wszystkie przesłanki zastosowania art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy udzielenie zamówienia uzupełniającego jest uprawnione.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TAXLAS Jerzy Nasiłowski Spółka Jawna - Lider Konsorcjum, ul. Grunwaldzka 66, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.