eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Wymiana d¼wigu wraz z pog³êbieniem szybu w Inspektoracie ZUS w £om¿y oraz wymiana d¼wigu osobowego w Inspektoracie ZUS w Augustowie



Og³oszenie z dnia 2019-03-01



Og³oszenie nr 520090-N-2019 z dnia 2019-03-01 r.

Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w Bia³ymstoku: Wymiana d¼wigu wraz z pog³êbieniem szybu w Inspektoracie ZUS w £om¿y oraz wymiana d¼wigu osobowego w Inspektoracie ZUS w Augustowie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. M³ynowa  29 , 15-404  Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 085/7486464, e-mail zusbl@zetobi.com.pl, faks 085 748 64 66.
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Instytucja ubezpieczenia spo³ecznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zus.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana d¼wigu wraz z pog³êbieniem szybu w Inspektoracie ZUS w £om¿y oraz wymiana d¼wigu osobowego w Inspektoracie ZUS w Augustowie
Numer referencyjny: 010000/271/3/2019/ZAP
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest demonta¿ istniej±cych d¼wigów oraz dostawa i monta¿ dwóch nowych d¼wigów hydraulicznych zgodnych z obowi±zuj±cymi normami d¼wigowymi, s³u¿±cych do przewozu osób w budynkach Inspektoratów ZUS w £om¿y i Augustowie. 2. Ogólne w³a¶ciwo¶ci funkcjonalno-u¿ytkowe d¼wigów po wymianie nie ulegaj± zmianie. D¼wigi bêd± obs³ugiwaæ - jak dotychczas - ruch osobowy w budynkach pomiêdzy istniej±cymi kondygnacjami. D¼wigi bêd± równie¿ u¿ywane do transportu dokumentów na wózkach z ko³ami gumowymi oraz do transportu wyposa¿enia budynku. 3. Warunki prowadzenia robót: 1) roboty bêd± prowadzone w czynnych obiektach u¿yteczno¶ci publicznej; 2) przez ca³y czas prowadzenia robót pracownicy i klienci musz± mieæ zapewnione bezpieczne wej¶cie do budynków i czynnych pomieszczeñ; 3) prace i sk³adowanie materia³ów winny byæ prowadzone w czê¶ci maszynowni przeznaczonej dla d¼wigu wymienianego. 4. 1) Wszelkie ewentualne rozbie¿no¶ci odpowiednio Projektem i PF-U, a SIWZ i umow±, Wykonawca winien wyja¶niæ na etapie prowadzonego postêpowania przetargowego; 2) Wykonawca jest zobowi±zany do wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia (wskazaæ zakres czynno¶ci jakie ma wykonywaæ podwykonawca), której realizacjê zamierza powierzyæ podwykonawcom [wymagane o¶wiadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym]; 3) Wykonawca wraz z odbiorem przedmiotu zamówienia winien przekazaæ w pakiecie wszelkie elementy niezbêdne do konserwacji (kody, program, urz±dzenia do programowania, itp.); 4. Wszelkie ewentualne rozbie¿no¶ci odpowiednio Projektem i PF-U, a SIWZ i umow±, Wykonawca winien wyja¶niæ na etapie prowadzonego postêpowania przetargowego; 5. Wykonawca jest zobowi±zany do wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia (wskazaæ zakres czynno¶ci jakie ma wykonywaæ podwykonawca), której realizacjê zamierza powierzyæ podwykonawcom [wymagane o¶wiadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym]; 6. Wykonawca wraz z odbiorem przedmiotu zamówienia winien przekazaæ w pakiecie wszelkie elementy niezbêdne do konserwacji (kody, program, urz±dzenia do programowania, itp.); 7. Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia gwarancji min. 36 miesiêcy na zrealizowany przedmiot zamówienia w zakresie ka¿dej z czê¶ci zamówienia. 1) gwarancja nie mo¿e byæ uzale¿niona od wyboru konserwatora; 2) raz w roku oraz przed up³ywem okresu gwarancji bêdzie dokonywany przegl±d d¼wigu z udzia³em gwaranta, konserwatora i przedstawiciela Zamawiaj±cego. UWAGA: 36- miesiêczna gwarancja (a je¿eli wykonawca zaoferuje d³u¿szy okres - w tym okresie) obejmuje swoim zakresem zarówno d¼wig oraz roboty budowlano monta¿owe, jak i inne dostarczone urz±dzenia i materia³y budowlane. 8. Dopuszcza siê sk³adanie ofert czê¶ciowych na nastêpuj±ce zakresy: Czê¶æ I: Wymiana d¼wigu wraz z pog³êbieniem szybu w Inspektoracie ZUS w £om¿y. Czê¶æ II: Wymiana d¼wigu osobowego w Inspektoracie ZUS w Augustowie.

II.5) G³ówny kod CPV: 45313100-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42416100-6
45453000-7
45442100-8
45310000-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 175
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Maksymalny termin realizacji dla obu czê¶ci zamówienia wynosi 25 tygodni, w tym 13 tygodni na przygotowanie d¼wigu do instalacji, 10 - 12 tygodni wy³±czenia z eksploatacji na demonta¿ i monta¿ d¼wigu (w zale¿no¶ci od z³o¿onej oferty).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie roboty budowlano-monta¿owe polegaj±ce na instalowaniu d¼wigów hydraulicznych osobowych w budynkach o ilo¶ci minimum 3 kondygnacji o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 tys. z³ brutto ka¿da
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, c) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
wykaz wykonanych przez Wykonawcê (zakoñczonych) robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w przedmiotowym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zamówieñ (umów) z podaniem jego przedmiotu, warto¶ci, daty i miejsca wykonania i i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane [wg za³±cznika nr 2 do SIWZ]. Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w kwocie: 1) Wymiana d¼wigu osobowego w budynku Inspektoratu ZUS w £om¿y: 2 500,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych); 2) Wymiana d¼wigu osobowego w budynku Inspektoratu ZUS w Augustowie: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych); 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy musi byæ porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 3. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w PKO BP SA I Regionalny Oddzia³ Korporacyjny w Warszawie i Centrum Korporacyjne w Warszawie: 41 1020 5590 0000 0702 9010 7016. 4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-5, nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w Bia³ymstoku, ul. M³ynowa 29, 15 - 404 Bia³ystok, budynek B, piêtro IX, pok. nr 201. Prosimy nie za³±czaæ orygina³u gwarancji ani porêczenia do oferty. 5. Gwarancja (porêczenie) musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien byæ sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê np. z³o¿ony wraz z imienn± piecz±tk± lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp. 6. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaln± form± wadium zostanie wykluczony z postêpowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon±. 9. Zamawiaj±cy zwróci wadia wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, a ponadto Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, z przyczyn lez±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, pe³nomocnictw, listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 pzp, lub informacji o tym, ze nie nale¿y do grupy kapita³owej, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co powodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres dodatkowej gwarancji jako¶ci na wykonane roboty ponad za³o¿ony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesiêcy30,00
Skrócenie terminu wy³±czenia d¼wigu z eksploatacji10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-03-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert nast±pi w dniu 20 marca 2019 r., w budynku B przy ul. M³ynowej 29 w Bia³ymstoku, II piêtro, pok. 214 o godzinie 11:15; 2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiaj±cego do kontaktu s±: Andrzej Wi¶niewski, tel. 85 74 86 748, faks 85 74 86 907; Piotr ¯arów tel. 85 74 86 846

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Wymiana d¼wigu wraz z pog³êbieniem szybu w Inspektoracie ZUS w £om¿y
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Zadaniem jest demonta¿ d¼wigu elektrycznego o 4 przystankach oraz dostawa i monta¿ nowego d¼wigu hydraulicznego o 5 przystankach, s³u¿±cego do przewozu osób (równie¿ niepe³nosprawnych), zgodnego z obowi±zuj±c± norm± d¼wigow±, w budynku Inspektoratu ZUS w £om¿y przy ul. Szosa Zambrowska 29. 2. W ramach zadania nale¿y wykonaæ pog³êbienie szybu windowego do poziomu ³aw fundamentowych (dodatkowy przystanek windy w piwnicy) oraz przesun±æ istniej±ce instalacje bêd±ce w kolizji z inwestycj±. 3. Nale¿y równie¿ uzyskaæ od w³a¶ciwej jednostki dozoru technicznego decyzjê zezwalaj±c± na eksploatacjê tego d¼wigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1351 z pó¼n. zm.) oraz przepisami rozporz±dzenia Ministra Przedsiêbiorczo¶ci i Technologii z dnia 30 pa¼dziernika 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urz±dzeñ transportu bliskiego (Dz. U. z 2018r., poz. 2176), a tak¿e uiszczenie op³at, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27.11.2014 r. w sprawie wysoko¶ci op³at za czynno¶ci jednostek dozoru technicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 696 z pó¼n. zm.). 4. Prace nale¿y wykonaæ na podstawie dokumentacji projektowej oraz pozwolenia na budowê. Projekt wymiany d¼wigu wraz z pog³êbieniem szybu w Inspektoracie ZUS w £om¿y stanowi za³±cznik do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45313100-5, 42416100-6, 45453000-7, 45442100-8, 45310000-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 175
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres dodatkowej gwarancji jako¶ci na wykonane roboty ponad za³o¿ony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesiêcy30,00
Skrócenie terminu wy³±czenia d¼wigu z eksploatacji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Wymiana d¼wigu osobowego w Inspektoracie ZUS w Augustowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Zadaniem jest demonta¿ d¼wigu hydraulicznego o 4 przystankach, oraz dostawa i monta¿ nowego d¼wigu hydraulicznego o 4 przystankach, s³u¿±cego do przewozu osób, zgodnego z obowi±zuj±c± norm± d¼wigow±, w budynku Inspektoratu ZUS w Augustowie przy ul. Ho¿a 8. 2. W ramach zadania nale¿y wykonaæ wymianê szklanego wype³nienia szybu na wype³nienie nieprzezierne spe³niaj±ce zapisy obowi±zuj±cych norm d¼wigowych. 3. Nale¿y równie¿ uzyskaæ od w³a¶ciwej jednostki dozoru technicznego decyzjê zezwalaj±c± na eksploatacjê tego d¼wigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1351 z pó¼n. zm.) oraz przepisami rozporz±dzenia Ministra Przedsiêbiorczo¶ci i Technologii z dnia 30 pa¼dziernika 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urz±dzeñ transportu bliskiego (Dz. U. z 2018r., poz. 2176), a tak¿e uiszczenie op³at, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27.11.2014 r. w sprawie wysoko¶ci op³at za czynno¶ci jednostek dozoru technicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 696 z pó¼n. zm.). 4. Prace nale¿y wykonaæ na podstawie Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego stanowi±cego za³±cznik do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45313100-5, 42416100-6, 45453000-7, 45442100-8, 45310000-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 175
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres dodatkowej gwarancji jako¶ci na wykonane roboty ponad za³o¿ony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesiêcy30,00
Skrócenie terminu wy³±czenia d¼wigu z eksploatacji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.