eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-04



Ogłoszenie nr 519936-N-2020 z dnia 2020-03-04 r.

Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy: Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 90585370000000, ul. ul. Glinki  86 , 85-861  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 498 400, e-mail sppspbydgoszcz@straz.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.sppsp.bydgoszcz.pl/zamowienia-publiczne.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.sppsp.bydgoszcz.pl/zamowienia-publiczne.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.sppsp.bydgoszcz.pl/zamowienia-publiczne.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Numer referencyjny: SPT.2370.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz oraz Tylna Góra gmina Koronowo (ok.30% szacowanej ilości asortymentu) zgodnie z wykazem przedstawionym w załączniku nr 6, 7, 8 i 9 do niniejszej specyfikacji. Podane ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie i nie muszą być zakupione w całości. Botwinka - pęczek 200g. 500 pęczek Brokuły (min 0,80 kg) 600 szt., Buraki ćwikłowe 2000 kg, Cebula biała 1800 kg, Cebula czerwona 100 kg Czosnek polski 500 szt. Kalafior świeży (min 1,2kg) 600 szt. Kapusta biała 2000 kg Kapusta młoda (wczesna min 1kg) 800 szt. Kapusta czerwona 1500 kg Kapusta pekińska (min 1kg) 1000 szt. Koper zielony - pęczek 100g. 2500 pęczek Marchew 1500 kg Ogórki świeże 1200 kg Por 100 kg Sałata rzymska 100 kg Sałata zielona 3500 szt. Seler korzeń 500 kg Seler naciowy 50 kg Szczypiorek - pęczek 100g. 2500 pęczek Papryka świeża czerwona 400 kg Papryka świeża zielona 400 kg Papryka świeża żółta 400 kg Pieczarki świeże 1200 kg Pietruszka korzeń 500 kg Pietruszka zielona - natka pęczek 100g. 2600 pęczek Pomidory 2800 kg Pomidory koktajlowe 100 kg Pomidory malinowe 300 kg Pietruszka ozdobna (100g) 300 szt. Ziemniaki jadalne późne, polskie 35000 kg Ziemniaki jadalne wczesne (dostawa od 1 czerwca 2020r.) 15000 kg Ogórek kiszony op. (3- 5kg) 1500 kg Kapusta kiszona - biała op.(3 -5kg) 2500 kg Ogórek małosolny op. (3-5kg) 500 kg Sałata lodowa 3000 szt. Fasola biała Jaś 500 kg Groch łuskany 500 kg Sałata ozdobna zielona i czerwona min 350g/szt. 300 szt. Rzodkiewki 300 pęczek Cukinia 500 kg Jarmuż 200-500g. 20 kg Kiełki różne rodzaje 200-250 g. 10 kg Mix sałat 150-180 g. 20 kg Bakłażan 200 kg Gruszki świeże 3000 kg Jabłka 5000 kg Banany 3000 kg Brzoskwinie 500 kg Kiwi 600 kg Mandarynki 1000 kg Nektarynki 1000 kg Pomarańcze 3000 kg Arbuzy świeże 1200 kg Winogrona ciemne 100 kg Winogrona jasne 100 kg Cytryny 100 kg Truskawki 200 kg Grejpfruty 200 kg Śliwki czerwone 100 kg Melony 500 szt Granaty 200 szt Awokada 300 szt Mango 300 szt Ananasy 200 kg Pigwa 20 kg Limonki 20 kg Morele 100 kg Czereśnie ciemne 100 kg Śliwki fioletowe łowickie 100 kg Renklody 100 kg Włoszczyzna mrożona paski opak. 2 - 2,5kg 2500 Brokuł mrożony opak. 1,5 - 2,5kg 1000 Kalafior mrożony opak. 2 - 2,5kg 1000 Marchew mrożona kostka opak. 2 -2,5kg 500 Marchew z groszkiem mrożona opak. 2 - 2,5kg 1000 Marchew mrożona juniorka opak. 2 - 2,5kg 500 Mieszanka warzywna chińska mrożona 2 - 2,5kg 500 Mieszanka warzywna mrożona 7 składnikowa 2 - 2,5kg 500 Groszek zielony mrożony opak. 2 - 2,5kg 500 Fasola szparagowa cięta zielona, żółta mrożona opak. 2 - 2,5kg 500 Frytki ziemniaczane karbowane opak. 2 - 5kg 200 Mieszanka kompotowa opak. 2 - 2,5kg 800 Wiśnia bez pestek op. 2 - 2,5kg 600 Rabarbar cięty mrożony opak. 2 - 2,5kg 500 Truskawki mrożone opak. 2 - 2,5kg 600 Śliwka bez pestek mrożona opak. 2 - 2,5kg 600 Jagody mrożone opak. 2 - 2,5kg 400 Czarna porzeczka mrożona opak. 2 - 2,5kg 500 Szpinak liść mrożony opak. 2 - 2,5kg 100 Maliny mrożone opak. 2 - 2,5kg 100 Kulki ziemniaczane opak. 2 - 2,5kg 100 Szyszka fryfka opak. 2 - 2,5kg 100 Ziemniaki ćwiartki opak. 2 - 2,5kg 100 Talarki opak. 2 - 2,5kg 100 Uszka mix opak. 2 - 2,5kg 100 Kurki całe mrożone opak. 2 - 2,5kg 100 Lód w kostkach opak. 1 kg 100 Papryka marynowana paski słoik poj. 4250ml /4100g po odcieku min. 2000g. 150 szt. Ogórki konserwowe całe w opak. słoik 4250ml /4000g po odcieku min. 2200g. 200 szt. Ogórki konserwowe całe w opak. słoik 870g netto po odcieku min. 450g. 100 szt. Papryka marynowana ćwiartki słoik 900ml/ 860g netto po odcieku min. 370g. 100 szt. Oliwka czarna bez pestek w opak.szkl.880g/935g netto po odcieku min.400g. 50 szt. Oliwka zielona bez pestek w opak. szklanym 935g netto po odcieku min. 400g. 50 szt. Szparagi konserwowe całe w opak. słoik 370ml /330g po odcieku min. 205g. 100 szt. Szczaw przecier konserwowy słoik masa netto 280g. 100 szt. Koncentrat pomidorowy 30% puszka z samootwieraczem masa netto 800g. 600 szt. Kukurydza konserwowa puszka 400g netto /po odcieku min. 220g. 600 szt. Groszek zielony konserwowy puszka400g netto po odcieku min. 240g. 300 szt. Fasolka konserwowa czerwona puszka 400g netto po odcieku min. 240g. 300 szt. Ananas konserwowy plastry w syropie puszka 565g netto po odcieku min. 340g. 300 szt. Seler konserwowy słoik o poj. 1700ml /1400g po odcieku min. 800g netto. 600 szt. Brzoskwinie konserwowe połówki w syropie puszka 850ml/820g netto po odcieku min. 480g. 300 szt. Pieczarki marynowane całe słoik 780g/790g netto po odcieku min. 440g. 300 szt. Fasola szparagowa konserwowa, cięta puszka 2650ml/2600g netto po odcieku 1500g. 200 szt. Dżem truskawkowy wysoko słodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min. 35g owoców /100g produktu. 400 szt. Dżem porzeczkowy wysokosłodzony wiaderko opak. plast.1000g netto min. 35g/owoców/100g produktu. 400 szt. Dżem wiśniowy wysokosłodzony wiaderko opak.plast.1000g netto min. 35g/owoców/100g produktu. 400 szt. Dżem brzoskwiniowy wysokosłodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min. 35g owoców /100g produktu. 400 szt. Marmolada wieloowocowa opak.plast.1000g netto min. 113g owocu/100g produktu. 300 szt. Powidła śliwkowe słoik 610g netto/min 160g owoców/100g produktu. 400 szt. Barszcz czerwony koncentrat z buraków ćwikłowych butelka szklana 330ml netto. 200 szt. Żurawina konserwowa do mięs min. 49% żurawiny na 100g słoik 314ml/300g netto. 100 szt. Żur śląski słoik masa netto 470g. 600 szt. Chrzan tarty słoik op.290g netto. 600 szt. Słonecznik łuskany opak. 100g. folia hermetycznie zgrzewana. 100 szt. Orzechy włoskie opak. 200g folia hermetycznie zgrzewana. 100 szt. Rodzynki sułtańskie opak. 500g-750g netto/folia. 100 szt. Śliwka kalifornijska w opak 500g-750g netto/foli. 50 szt. Susz owocowy w opak. 500g /folia /min. jabłko, gruszka, śliwka. 25 szt. Olej roślinny jadalny rzepakowy rafinowany z pierwszego tłoczenia 100% filtrowany na zimno opak. butelka 5 l . 600 szt. Sok jabłkowy 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne 200 szt. Sok pomarańczowy 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne 200 szt. Sok czarna porzeczka 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne 200 szt. Sok pomidorowy 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne 200 szt. Dżem porcyjny różne smaki op.25-27g. 1000 szt. Miód jednorazowy op. 25-27g. 1000 szt.

II.5) Główny kod CPV: 03212100-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15331142-4
03221430-9
03221113-1
03221420-6
03221410-3
03221112-4
03221270-9
03221310-2
03221230-7
03221260-6
03221111-7
03221240-0
03221110-0
03221300-9
03212200-2
03221000-6
03221100-7
03221250-3
03221100-7
03221320-5
03221300-9
03221300-9
03222322-6
03222321-9
03222111-4
03222118-3
03222240-7
03222220-1
03222332-9
03222341-5
03222210-8
03222313-0
03222230-4
03222334-3
03322110-7
03322110-7
03322110-7
03222113-8
03222112-1
03222250-0
03222323-3
03222331-2
03222330-5
03222334-3
03222334-3
15331170-9
15896000-5
15331400-1
15332400-8
15332200-6
15332410-1
15321000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego stosowanie systemu HACCP
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga dostarczenia wykazu samochodów posiadających decyzję właściwego organu dopuszczającego pojazdy do przewozu żywności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wypełniony formularz ofertowy- Wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu. 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25a ust. 1 ustawy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25a ust. 1 ustawy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania- Wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu. 4 Wykaz asortymentu- Wzór stanowi załącznik nr 6,7,8 oraz 9 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu. 5. Na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Punkt: 6.4. - 6.5.)- Wymagany oryginał dokumentu (jeżeli dotyczy). 6. Pełnomocnictwo jeśli jest wymagane- Oznacza to, że jeżeli upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa określające zakres uprawnień wystawionego przez osoby do tego upoważnione
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu. 2. Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP. - Dokumentem tym może być jeden z niżej wymienionych: - certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, - zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej, - oświadczenie Wykonawcy. Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 3. Wykaz samochodów posiadających decyzję właściwego organu dopuszczającego pojazdy do przewozu żywności. - Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto60,00
czas dostawy zamówień interwencyjnych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i na poniższych warunkach: 1. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wybierania szacowanej ilości towaru określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W przypadku wyczerpania przed końcem realizacji umowy ilości w poszczególnym asortymencie określonym w umowie, Wykonawca przewiduje możliwość dodatkowego zakupu tego asortymentu do końca realizacji umowy. W takiej sytuacji warunki dostawy nie ulegną zmianie, a wartość dodatkowych dostaw nie może przekroczyć kwoty uwzględnionej w umowie. Działanie takie nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. 3. Na pisemny wniosek Wykonawcy, uzasadniający podwyżkę cen wynikającą z sytuacji rynkowej (w tym również zmianę stawki podatku VAT), Zamawiający może wyrazić zgodę na ich zmianę. Na tę okoliczność zostanie sporządzony i podpisany przez Strony aneks do umowy. 4. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy Wykonawca będzie stosował ceny sprzedaży na aktualny dzień niższe niż przedstawione w załączniku nr 1 to zobowiązany jest je stosować w stosunku do Zamawiającego (również w przypadku zmiany stawki podatku VAT). 5. Zmiany producenta lub gramatury dostarczonego towaru na wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany. W przypadku zgody na zmianę gramatury masa towaru musi mieścić się w przedziale zawartym w specyfikacji, a cena nie może ulec zmianie. 6. Terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 7. Inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko wówczas, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie dostaw przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy. 8. Zmiany umowy polegające na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). 9. Sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 10. Zaistnienia omyłki pisarskiej, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia oraz powstania niejasności lud rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji. 11. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, są uprawieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy są uprawnieniem Odbiorcy, nie zaś jego obowiązkiem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-12, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Warzywa świeże
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Botwinka - pęczek 200g. 500 pęczek Brokuły (min 0,80kg) 600 szt. Buraki ćwikłowe 2000 kg Cebula biała 1800 kg Cebula czerwona 100 kg Czosnek polski 500 szt. Kalafior świeży (min 1,2kg) 600 szt. Kapusta biała 2000 kg Kapusta młoda (wczesna min 1kg) 800 szt. Kapusta czerwona 1500 kg Kapusta pekińska (min 1kg) 1000 szt. Koper zielony - pęczek 100g. 2500 pęczek Marchew 1500 kg Ogórki świeże 1200 kg Por 100 kg Sałata rzymska 100 kg Sałata zielona 3500 szt. Seler korzeń 500 kg Seler naciowy 50 kg Szczypiorek - pęczek 100g. 2500 pęczek Papryka świeża czerwona 400 kg Papryka świeża zielona 400 kg Papryka świeża żółta 400 kg Pieczarki świeże 1200 kg Pietruszka korzeń 500 kg Pietruszka zielona - natka pęczek 100g. 2600 pęczek Pomidory 2800 kg Pomidory koktajlowe 100 kg Pomidory malinowe 300 kg Pietruszka ozdobna (100g) 300 szt. Ziemniaki jadalne późne, polskie 35000 kg Ziemniaki jadalne wczesne (dostawa od 1 czerwca 2020r.) 15000 kg Ogórek kiszony op. (3- 5kg) 1500 kg Kapusta kiszona - biała op.(3 -5kg) 2500 kg Ogórek małosolny op. (3-5kg) 500 kg Sałata lodowa 3000 szt. Fasola biała Jaś 500 kg Groch łuskany 500 kg Sałata ozdobna zielona i czerwona min 350g/szt 300 szt. Rzodkiewki 300 pęczek Cukinia 500 kg Jarmuż 200-500g. 20 kg Kiełki różne rodzaje 200-250 g. 10 kg Mix sałat 150-180 g. 20 kg Bakłażan 200 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1, 15331142-4, 03221430-9, 03221113-1, 03221420-6, 03221410-3, 03221112-4, 03221270-9, 03221310-2, 03221260-6, 03221111-7, 03221240-0, 03221110-0, 03221300-9, 03221110-0, 03212200-2, 03221000-6, 03221100-7, 03221250-3, 03221100-7, 03221320-5, 03221300-9, 03221300-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
czas dostawy zamówień interwencyjnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: owoce świeże
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gruszki świeże 3000 kg Jabłka 5000 kg Banany 3000 kg Brzoskwinie 500 kg Kiwi 600 kg Mandarynki 1000 kg Nektarynki 1000 kg Pomarańcze 3000 kg Arbuzy świeże 1200 kg Winogrona ciemne 100 kg Winogrona jasne 100 kg Cytryny 100 kg Truskawki 200 kg Grejpfruty 200 kg Śliwki czerwone 100 kg Melony 500 szt Granaty 200 szt Awokada 300 szt Mango 300 szt Ananasy 200 kg Pigwa 20 kg Limonki 20 kg Morele 100 kg Czereśnie ciemne 100 kg Śliwki fioletowe łowickie 100 kg Renklody 100 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222322-6, 03222321-9, 03222111-4, 03222118-3, 03222240-7, 03222220-1, 03222332-9, 03222341-5, 03222210-8, 03222313-0, 03222230-4, 03222334-3, 03322110-7, 03222113-8, 03222112-1, 03222250-0, 03222323-3, 03222331-2, 03222330-5, 03222334-3, 03222334-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
czas dostawy zamówień interwencyjnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: warzywa mrożone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Włoszczyzna mrożona paski opak. 2 - 2,5kg 2500 Brokuł mrożony opak. 1,5 - 2,5kg 1000 Kalafior mrożony opak. 2 - 2,5kg 1000 Marchew mrożona kostka opak. 2 -2,5kg 500 Marchew z groszkiem mrożona opak. 2 - 2,5kg 1000 Marchew mrożona juniorka opak. 2 - 2,5kg 500 Mieszanka warzywna chińska mrożona 2 - 2,5kg 500 Mieszanka warzywna mrożona 7 składnikowa 2 - 2,5kg 500 Groszek zielony mrożony opak. 2 - 2,5kg 500 Fasola szparagowa cięta zielona, żółta mrożona opak. 2 - 2,5kg 500 Frytki ziemniaczane karbowane opak. 2 - 5kg 200 Mieszanka kompotowa opak. 2 - 2,5kg 800 Wiśnia bez pestek op. 2 - 2,5kg 600 Rabarbar cięty mrożony opak. 2 - 2,5kg 500 Truskawki mrożone opak. 2 - 2,5kg 600 Śliwka bez pestek mrożona opak. 2 - 2,5kg 600 Jagody mrożone opak. 2 - 2,5kg 400 Czarna porzeczka mrożona opak. 2 - 2,5kg 500 Szpinak liść mrożony opak. 2 - 2,5kg 100 Maliny mrożone opak. 2 - 2,5kg 100 Kulki ziemniaczane opak. 2 - 2,5kg 100 Szyszka fryfka opak. 2 - 2,5kg 100 Ziemniaki ćwiartki opak. 2 - 2,5kg 100 Talarki opak. 2 - 2,5kg 100 Uszka mix opak. 2 - 2,5kg 100 Kurki całe mrożone opak. 2 - 2,5kg 100 Lód w kostkach opak. 1 kg 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331170-9, 15896000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
czas dostawy zamówień interwencyjnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: warzywa konserwowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Papryka marynowana paski słoik poj. 4250ml /4100g po odcieku min. 2000g. 150 szt. Ogórki konserwowe całe w opak. słoik 4250ml /4000g po odcieku min. 2200g. 200 szt. Ogórki konserwowe całe w opak. słoik 870g netto po odcieku min. 450g. 100 szt. Papryka marynowana ćwiartki słoik 900ml/ 860g netto po odcieku min. 370g. 100 szt. Oliwka czarna bez pestek w opak.szkl.880g/935g netto po odcieku min.400g. 50 szt. Oliwka zielona bez pestek w opak. szklanym 935g netto po odcieku min. 400g. 50 szt. Szparagi konserwowe całe w opak. słoik 370ml /330g po odcieku min. 205g. 100 szt. Szczaw przecier konserwowy słoik masa netto 280g. 100 szt. Koncentrat pomidorowy 30% puszka z samootwieraczem masa netto 800g. 600 szt. Kukurydza konserwowa puszka 400g netto /po odcieku min. 220g. 600 szt. Groszek zielony konserwowy puszka400g netto po odcieku min. 240g. 300 szt. Fasolka konserwowa czerwona puszka 400g netto po odcieku min. 240g. 300 szt. Ananas konserwowy plastry w syropie puszka 565g netto po odcieku min. 340g. 300 szt. Seler konserwowy słoik o poj. 1700ml /1400g po odcieku min. 800g netto. 600 szt. Brzoskwinie konserwowe połówki w syropie puszka 850ml/820g netto po odcieku min. 480g. 300 szt. Pieczarki marynowane całe słoik 780g/790g netto po odcieku min. 440g. 300 szt. Fasola szparagowa konserwowa, cięta puszka 2650ml/2600g netto po odcieku 1500g. 200 szt. Dżem truskawkowy wysoko słodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min. 35g owoców /100g produktu. 400 szt. Dżem porzeczkowy wysokosłodzony wiaderko opak. plast.1000g netto min. 35g/owoców/100g produktu. 400 szt. Dżem wiśniowy wysokosłodzony wiaderko opak.plast.1000g netto min. 35g/owoców/100g produktu. 400 szt. Dżem brzoskwiniowy wysokosłodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min. 35g owoców /100g produktu. 400 szt. Marmolada wieloowocowa opak.plast.1000g netto min. 113g owocu/100g produktu. 300 szt. Powidła śliwkowe słoik 610g netto/min 160g owoców/100g produktu. 400 szt. Barszcz czerwony koncentrat z buraków ćwikłowych butelka szklana 330ml netto. 200 szt. Żurawina konserwowa do mięs min. 49% żurawiny na 100g słoik 314ml/300g netto. 100 szt. Żur śląski słoik masa netto 470g. 600 szt. Chrzan tarty słoik op.290g netto. 600 szt. Słonecznik łuskany opak. 100g. folia hermetycznie zgrzewana. 100 szt. Orzechy włoskie opak. 200g folia hermetycznie zgrzewana. 100 szt. Rodzynki sułtańskie opak. 500g-750g netto/folia. 100 szt. Śliwka kalifornijska w opak 500g-750g netto/foli. 50 szt. Susz owocowy w opak. 500g /folia /min. jabłko, gruszka, śliwka. 25 szt. Olej roślinny jadalny rzepakowy rafinowany z pierwszego tłoczenia 100% filtrowany na zimno opak. butelka 5 l . 600 szt. Sok jabłkowy 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne 200 szt. Sok pomarańczowy 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne 200 szt. Sok czarna porzeczka 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne 200 szt. Sok pomidorowy 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne 200 szt. Dżem porcyjny różne smaki op.25-27g. 1000 szt. Miód jednorazowy op. 25-27g. 1000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331400-1, 15332400-8, 15332200-6, 15332410-1, 15321000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brotto60,00
czas dostawy zamówień interwencyjnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.