eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Doradztwo indywidualne z pisania planu założenia i działalności Spółdzielni Socjalnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Rzeszów: Doradztwo indywidualne z pisania planu założenia i działalności Spółdzielni Socjalnej.
Numer ogłoszenia: 519076 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 453046 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo indywidualne z pisania planu założenia i działalności Spółdzielni Socjalnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Doradztwo indywidualne z pisania planu założenia i działalności Spółdzielni Socjalnej. Wykonanie usługi w zakresie: Doradztwo indywidualne dla 32 Jednostek Samorządu Terytorialnego w zakresie pisania planu założenia i działalności Spółdzielni Socjalnej, w wymiarze 10 godzin na 1 JST. Liczba godzin: 10 godzin na 1 Jednostkę Samorządu Terytorialnego. Łączna liczba godzin doradztwa: 32 Jednostki Samorządu Terytorialnego x 10 godzin doradztwa = 320 godzin doradztwa. Wszystkie JST są z terenu Województwa Podkarpackiego. Miejsce świadczenia doradztwa w siedzibie JST. Dojazd i koszty dojazdu doradców do siedziby JST zapewnia Wykonawca. Wykaz JST wskaże Zamawiający po zakończeniu rekrutacji uczestników projektu, nie później jednak niż do 10 grudnia 2012. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Organizację, obsługę techniczną, zapewnienie trenerów, nadzór nad osobami prowadzącymi doradztwo, doradztwo merytoryczne na temat pisania planu założenia i działalności Spółdzielni socjalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 1 do siwz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 do siwz - umowa. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej 79.41.20.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Źródło finansowania: Projekt pn.: Samorządowe Spółdzielnie Socjalne - miejscem pracy dla długotrwale bezrobotnych realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mariusz Lipiński i Wiktor Cichoń działający wspólnie jako spółka cywilna pod nazwą: Wektor Consulting s.c. Mariusz Lipiński, Wiktor Cichoń, ul. Sienkiewicza 1, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26016,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.