eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › Przebudowa pomieszczeń części parteru szkoły podstawowej z dostosowaniem do potrzeb przedszkola w Galewicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-02



Ogłoszenie nr 518842-N-2020 z dnia 2020-03-02 r.

Gmina Galewice: Przebudowa pomieszczeń części parteru szkoły podstawowej z dostosowaniem do potrzeb przedszkola w Galewicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Galewice, krajowy numer identyfikacyjny 25085507300000, ul. Wieluńska  5 , 98-405  Galewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 627 838 618, , e-mail sekretariat@galewice.pl, , faks 627 838 625.
Adres strony internetowej (URL): www.galewice.biuletyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.galewice.biuletyn.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.galewice.biuletyn.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy w Gallewicach ul. Wieluńska 5 98-405 Galewice


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń części parteru szkoły podstawowej z dostosowaniem do potrzeb przedszkola w Galewicach
Numer referencyjny: ZP.271.RI.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pomieszczeń części parteru szkoły podstawowej z dostosowaniem do potrzeb przedszkola w Galewicach 4.2 Zakres realizacji zadania obejmuje przebudowę pomieszczeń części parteru szkoły podstawowej z dostosowaniem do potrzeb przedszkola w m. Galewice, ul. M. Konopnickiej, w celu doprowadzenia pomieszczeń do obowiązujących przepisów p. poż., bhp i sanitarnych oraz utworzenia sześciu sal zajęć dla dzieci przedszkolnych, a także zwiększenia funkcjonalności obiektu. Przebudowa obejmuje część parteru szkoły podstawowej. Polega na częściowym wyburzaniu istniejących ścian oraz wymurowaniu nowych ścian działowych tworzących nowy układ funkcjonalny pomieszczeń. Układ konstrukcyjny budynku zostaje zachowany, z drobnym naruszaniem ścian działowych grub. 12cm, poprzez wykucie w nich otworów drzwiowych. Roboty budowlane odbywać się będą w obrębie istniejącej zabudowy budynku. Nie ulegnie zmianie także kubatura budynku. Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie - szkoła podstawowa i przedszkole, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. Parametry przedszkola wydzielonego z części parteru budynku szkoły podstawowej w wyniku przebudowy: - powierzchnia zabudowy po przebudowie i dostosowaniu = 792,02 m2 - powierzchnia użytkowa po przebudowie i dostosowaniu = 657,58 m2 - kubatura części budynku przeznaczonego na przedszkole = 3286,88 m3 - maksymalna wysokość dachu nad poziomem terenu całego budynku szkoły: 8,14m - maksymalna wysokość parteru budynku , w którym mieści się przedszkole: 4,15m Zakres rzeczowy inwestycji: Parter budynku szkoły - połączenie pomieszczenia po świetlicy ( pom. nr 1.03) i bibliotece (pom. nr 1.04), poprzez zlikwidowanie ścianki działowej grub. 12cm, z cegły pełnej, W powstałej sali zajęć wydzielenie toalety dla dzieci z pustaków pianobetonowych grub. 12cm. - likwidacja WC (pom. nr 1.05) i przeznaczenie tego pomieszczenia na magazyn pościeli. - przebudowa pomieszczenia po sali telewizyjnej ( pom. nr 1.09), poprzez wykonanie ścianki działowej grub. 12cm oraz wykonanie otworu drzwiowego. W utworzonych pomieszczeniach powstanie toaleta dla dzieci oraz pomieszczenie na leżaki. - przebudowa magazynu oraz pomieszczeń sanitarnych poprzez likwidację ścianek i utworzenie szatni dla części dzieci przedszkolnych ( pom. nr 1.15, 1.16, 1.17, 1.18). - w sali zajęć ( pom. nr 1.12) wydzielenie toalety dla dzieci. - przebudowa toalety dla chłopców ( pom. nr 1.24) na toaletę dla personelu oraz przebudowa toalety dla dziewcząt ( pom. nr 1.25) na pom. gospodarcze. - wykonanie otworu drzwiowego w ścianie działowej łączącej pokój nauczycielski ( pom. nr 1.14) z korytarzem, w celu umożliwienia wejścia do niego bezpośrednio z korytarza. - wydzielenie w trzech salach zajęć ( pom. nr 1.27, 1.28, 1.29) części pomieszczenia z przeznaczeniem na toalety dla dzieci. - wykonanie ściany oddzielenia pożarowego ( pom. nr 1.30), oraz montaż w niej drzwi dymoszczelnych. - przebudowa instalacji wewnętrznych w zakresie instalacji elektrycznej, instalacji wod-kan, c.o., wentylacji - remont pomieszczeń nie objętych przebudową w zakresie wykończenia posadzki, ścian i sufitu. - montaż urządzeń sanitarnych i armatury łazienkowej. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: a) Oznakowania terenu budowy, b) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, c) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, również przed wejściem osób nieupoważnionych, d) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) utrzymania terenu budowy w stanie dobrym oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, f) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom nadzoru budowlanego, inspektorowi nadzoru i uprawnionym przedstawicielom strony Zamawiającej, g) uporządkowania miejsca robót i terenu przyległego po zakończeniu robót, w tym także zagospodarowania na własny koszt i ryzyko odpadów powstałych w toku realizacji robót, h) zapewnienia kierownika budowy, kierowników robót branżowych oraz bieżącego, dokładnego i czytelnego prowadzenia dziennika budowy, i) przeprowadzenia wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, j) uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Planowane roboty budowlane obejmują częściowe wyburzenia ścian działowych i wykonanie otworów w ścianach działowych, wykonanie bruzdowania dla przebudowywanych instalacji wewnętrznych, wykonanie miejscowo nowych tynków cementowo-wapiennych, okładzin ceramicznych, malowania ścian i sufitów. Ściany projektowane należy wykonać w technologii murowanej z cegły pełnej, bloczków pianobetonowych lub pustaka ceramicznego. W pomieszczeniach sanitarnych objętych przebudową należy wykonać podłogi z płytek gresowych nieszkliwionych o klasie ścieralności min. III i podwyższonej wytrzymałości. W stropach międzykondygnacyjnych, projekt obejmuje wykonanie bruzdowania dla przebudowywanych instalacji wewnętrznych, wykonanie miejscowo nowych tynków cementowo-wapiennvch i malowania. W pomieszczeniach parteru nie będzie sufitów podwieszanych. Jedynie miejscowo należy wykonać lekką zabudowę przy instalacji wod.-kan. i wentylacji prowadzonych przy suficie. W zakresie robót budowlanych planowane jest wykonanie wzmocnienia nadproży poprzez wykonanie belek stalowych. Miejsce montażu nadproży wymaga wykonania nowych tynków cementowo-wapiennych i malowania ścian. Na ścianach murowanych należy wykonać tynki cementowo-wapienne maszynowo lub ręcznie. W pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych , objętych przebudowy okładzinę ścian wykonać z płytek ceramicznych o klasie ścieralności min. II i podwyższonej wytrzymałości do wys. 2,0 m powyżej wykonać malowanie farbą emulsyjną. Ściany wewnętrzne i sufity pomieszczeń objętych przebudową malować farbami lateksowymi lub emulsyjnymi. Ściany do wysokości 2,0 m malować farbami o podwyższonej odporności na zabrudzenia i zrywanie. Drzwi wewnętrzne drewniane w oleinie HPL produkowane seryjnie lub indywidualnie według rys. architektury. Drzwi do pomieszczeń socjalnych, sanitarnych zamontować z nawiewnym otworem wentylacyjnym dołem. Projekt obejmuje wykonanie przebudowy instalacji wewnętrznych wod.-kan., c.o., cwu, elektrycznej zasilania gniazd i oświetlenia pomieszczeń. Dla pomieszczeń objętych opracowaniem do wspomagania istniejącej wentylacji grawitacyjnej zaprojektowano nawiew zaprojektowany przez otwory drzwiowe, kratki w drzwiach wewnętrznych i okienne nawiewniki. Wentylacja wywiewna grawitacyjna i mechaniczna kanałami wywiewnymi 150mm z wyprowadzonymi ponad dach obiektu.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45113000-2
45262500-6
45320000-6
45421000-4
45410000-4
45442100-8
45432100-5
45331200-8
45331210-1
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-08-20

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 13.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że: 1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę lub rozbudowę lub przebudowę budynku o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100 zł).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 2) dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia i będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi lub odpowiednie uprawnienia wydane na gruncie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane za granicą zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych. Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 j. t.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 ze zm.).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
16.1.1 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, 16.1.2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

22.2 Do oferty należy dołączyć : 1) formularz ofertowy - zał. nr 1, 2) oświadczenia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 2 i 3, 3) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega za zdolnościach innych podmiotów ( jeśli dotyczy) - zał. nr 8, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy /w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie/, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp /w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie/ 6) dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
20.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 20.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 20.3 Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonotnawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przednotsiębiorczości. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN. Zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż pieniądz. 20.4 Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść w formie oryginału. 20.5 Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto RBS Lututów o/Galewice 97 9256 0004 5500 0257 2000 0010. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 20.6 Poręczenia i gwarancje będą akceptowalne pod warunkiem, że są zgodne z Pzp i będą obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych. Okres ważności gwarancji i poręczeń nie może być krótszy niż termin związania ofertą określony w SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
29.3 Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności 1/ termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności np. wystąpienia warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia, b) konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówieni, których wykonanie stało się konieczne, c) ujawnienie niezinwentaryzowanych urządzeń obcych i konieczność wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub przełożeniem, d) innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, e) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego okolicznościami określonymi powyżej. 2/ zmiany kierownika budowy lub inspektora nadzoru. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Umowy, 3/ zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy, 4/ zmiany wynagrodzenia i ilości robót objętych przedmiarem w sytuacji zwiększenia, ograniczenia lub wykonania robót zamiennych, 5/ zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-17, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.