Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-03-10
Ogłoszenie nr 518466-N-2020 z dnia 2020-03-10 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
31466100000000, ul.
ul. 24 Kwietnia
5
,
47-200
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 062 566, e-mail
przetargi@e-szpital.eu, faks
774 062 567.
Adres strony internetowej (URL): www.e-szpital.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.e-szpital.eu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.e-szpital.eu
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu - Sekretariat, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
Numer referencyjny:
AZ-P.2020.6
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2/1 - 2/25 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/zadania: Zadanie nr 1 - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ, Zadanie nr 2 - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ, Zadanie nr 3 - dostawa środków opatrunkowych jałowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ, Zadanie nr 4 - dostawa opatrunków ocznych - wg zał. nr 2/4 do SIWZ, Zadanie nr 5 - dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków - wg zał. nr 2/5 do SIWZ, Zadanie nr 6 - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ, Zadanie nr 7 - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/7 do SIWZ, Zadanie nr 8 - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/8 do SIWZ, Zadanie nr 9 - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/9 do SIWZ, Zadanie nr 10 - dostawa plastrów - wg zał. nr 2/10 do SIWZ, Zadanie nr 11 - dostawa przylepców i plastrów - wg zał. nr 2/11 do SIWZ, Zadanie nr 12 - dostawa opatrunków do mocowania kaniul - wg zał. nr 2/12 do SIWZ, Zadanie nr 13 - dostawa opatrunków do mocowania cewników i kaniul - wg zał. nr 2/13 do SIWZ, Zadanie nr 14 - dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO - wg zał. nr 2/14 do SIWZ, Zadanie nr 15 - dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem RENASYS GO- wg zał. nr 2/15 do SIWZ, Zadanie nr 16 - dostawa opatrunków do terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI - wg zał. nr 2/16 do SIWZ, Zadanie nr 17 - dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków - wg zał. nr 2/17 do SIWZ, Zadanie nr 18 - dostawa gazy i opasek - wg zał. nr 2/18 do SIWZ, Zadanie nr 19 - dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. nr 2/19 do SIWZ, Zadanie nr 20 - dostawa pieluchomajtek dla dorosłych - wg zał. nr 2/20 do SIWZ, Zadanie nr 21 - dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci - wg zał. nr 2/21 do SIWZ, Zadanie nr 22 - dostawa gąbek żelatynowych - wg zał. nr 2/22 do SIWZ, Zadanie nr 23 - dostawa gąbek kolagenowych - wg zał. nr 2/23 do SIWZ, Zadanie nr 24 - dostawa materiałów do hemostazy - wg zał. nr 2/24 do SIWZ, Zadanie nr 25 - dostawa podkładów ginekologicznych - wg zał. nr 2/25 do SIWZ. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności oraz spełniać wymagania odpowiednich norm i przepisów, a w szczególności określonych w: a) Ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175), b) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 05.11.2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416), c) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 17.02.2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 211), d) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 22.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.), e) Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z 14.04.1993r. - dotyczącej wyrobów medycznych.
II.5) Główny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
33141110-4 |
33141112-8 |
33141113-4 |
33141114-2 |
33141115-9 |
33141116-6 |
33141119-7 |
33771100-6 |
33771200-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-06-01 lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp) Wykonawca dołączy do oferty: 1) Pakiet 1 poz. 2 - karta techniczna potwierdzająca wymóg dla gramatury gazy, 2) Pakiet 1 poz. 5 - karta techniczna potwierdzająca wymóg dla czasu wiązania zawartości gipsu, 3) Pakiet 2 poz. 6 - karta techniczna potwierdzającą wymóg czasu wiązania i zawartości gipsu, 4) Pakiet 3 poz. 15 do 17 - oświadczenie, że procesy sterylizacji przedmiotu zamówienia zwalidowane są zgodnie z normą PN-EN ISO 11135-1, 5) Pakiet 24 poz. 1 i 2: karty katalogowe producenta (ulotki itp.) potwierdzające czas hemostazy wyrobu; z dokładnym oznaczeniem, do której pozycji odnosi się dany dokument.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 - 2/25 do SIWZ), c) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp) - dokumenty, o których mowa w pkt III.6 ogłoszenia, d) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, e) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy), f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), g) Kopię dowodu wpłaty wadium (złożonego w pieniądzu) lub oryginał (w formie pisemnej w postaci papierowej - rozdz. XI ust. 3 pkt 2-5 oraz ust. 5a). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w oryginale (w formie pisemnej w postaci papierowej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 gr),
Zadanie nr 2 - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 gr),
Zadanie nr 3 - 3.990,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt 00/100 gr),
Zadanie nr 4 - 11,00 zł (słownie: jedenaście 00/100 gr),
Zadanie nr 5 - 700,00 zł (słownie: siedemset 00/100 gr)
Zadanie nr 6 - 57,00 zł (słownie: pięćdziesiąt siedem 00/100 gr),
Zadanie nr 7 - 1.480,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta osiemdziesiąt 00/100 gr),
Zadanie nr 8 - 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt 00/100 gr),
Zadanie nr 9 - 530,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści 00/100 gr),
Zadanie nr 10 - 6,00 zł (słownie: sześć 00/100 gr)
Zadanie nr 11 - 330,00 zł (słownie: trzysta trzydzieści 00/100 gr),
Zadanie nr 12 - 148,00 zł (słownie: sto czterdzieści osiem 00/100 gr),
Zadanie nr 13 - 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście 00/100 gr),
Zadanie nr 14 - 800,00 zł (słownie: osiemset 00/100 gr),
Zadanie nr 15 - 340,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści 00/100 gr)
Zadanie nr 16 - 560,00 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt 00/100 gr),
Zadanie nr 17 - 790,00 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt 00/100 gr),
Zadanie nr 18 - 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć 00/100 gr),
Zadanie nr 19 - 22,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa 00/100 gr),
Zadanie nr 20 - 420,00 zł (słownie: czterysta dwadzieścia 00/100 gr)
Zadanie nr 21 - 19,00 zł (słownie: dziewiętnaście 00/100 gr)
Zadanie nr 22 - 35,00 zł (słownie: trzydzieści pięć 00/100 gr),
Zadanie nr 23 - 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 gr),
Zadanie nr 24 - 228,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia osiem 00/100 gr),
Zadanie nr 25 - 85,00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć 00/100 gr).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt XIV.1 SIWZ.
3. Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp): Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach:
a) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego);
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy
jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy) Wykonawca dołącza do oferty kopię dowodu jego wpłaty. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać numer postępowania przetargowego: AZ-P.2020.6 oraz nr zadania, na które Wykonawca składa ofertę. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: BGŻ BNP Paribas, numer konta 40 1600 1055 1842 3925 6000 0010.
O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. W ofercie (Formularzu Ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona jego zwrotu.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń / gwarancji:
a) z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać:
- nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium,
- odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp,
b) Wymagane jest złożenie oryginału dokumentu (w formie pisemnej w postaci papierowej) wraz z ofertą.
6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca:
a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym
mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2
pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
b) którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-25, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | dostawa środków opatrunkowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141113-4, 33141119-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | dostawa środków opatrunkowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141113-4, 33141119-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | dostawa środków opatrunkowych jałowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141116-6, 33141119-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | dostawa opatrunków ocznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | dostawa opatrunków specjalistycznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | dostawa opatrunków specjalistycznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | dostawa opatrunków specjalistycznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | dostawa opatrunków specjalistycznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | dostawa plastrów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141112-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | dostawa przylepców i plastrów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141112-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | dostawa opatrunków do mocowania kaniul |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | dostawa opatrunków do mocowania cewników i kaniul |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem RENASYS GO |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | dostawa opatrunków do terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141116-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | dostawa gazy i opasek |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141114-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | dostawa pieluchomajtek dla dorosłych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33771200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | dostawa gąbek żelatynowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | dostawa gąbek kolagenowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | dostawa materiałów do hemostazy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141115-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | dostawa podkładów ginekologicznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33771100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kara umowna | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej os. Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu.
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (silnik benzynowy i silnik elektryczny) typu Plug-in (ładowany również z sieci 230V) dla UM KK w okresie 36 m-cy
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy skrzyżowaniu ulic Przechodniej i Starej w Kędzierzynie-Koźlu
- Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Piastowskiej 58 wraz z odwodnieniem i utwardzeniem terenu wokół
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 3 zadania częściowe
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa opatrunków i materiałów medycznych
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów medycznych (pinceta bipolarna, kabel wielorazowy, elektroda monopolarna, czyściki do elektrod, uchwyty, filtry itd.) dla Szpitala w Konstancinie-Jeziornie, przy ul. Wierzejewskiego 12.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.