eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racławice › Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Racławice, na których zamieszkują mieszkańcy, w miejscowościach: Dosłońce, Dziemięrzyce, Głupczów, Górka Kościejowska, Góry Miechowskie, Janowiczki, Klonów, Kościejów, Marchocice, Miroszów, Racławice oraz utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-02



Ogłoszenie nr 518404-N-2020 z dnia 2020-03-02 r.

Urząd Gminy Racławice: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Racławice, na których zamieszkują mieszkańcy, w miejscowościach: Dosłońce, Dziemięrzyce, Głupczów, Górka Kościejowska, Góry Miechowskie, Janowiczki, Klonów, Kościejów, Marchocice, Miroszów, Racławice oraz utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Racławice, na których zamieszkują mieszkańcy

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Racławice, krajowy numer identyfikacyjny 54751400000000, ul. Racławice  15 , 32-222  Racławice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 413 844 016, e-mail danutawrona@wp.pl, faks 413 844 043.
Adres strony internetowej (URL): www.raclawice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.raclawice.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.raclawice.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, osobiście lub kurierem lub za pomocą operatora pocztowego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Urząd Gminy w Racławicach, Racławice 15, 32-222 Racławice


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Racławice, na których zamieszkują mieszkańcy, w miejscowościach: Dosłońce, Dziemięrzyce, Głupczów, Górka Kościejowska, Góry Miechowskie, Janowiczki, Klonów, Kościejów, Marchocice, Miroszów, Racławice oraz utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK).
Numer referencyjny: RO.271/6232.20.1
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY RACŁAWICE w miejscowościach: Dosłońce, Dziemięrzyce, Głupczów, Górka Kościejowska, Góry Miechowskie, Janowiczki, Klonów, Kościejów, Marchocice, Miroszów, Racławice Zakres zamówienia części I obejmuje: o odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne), o odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie "u źródła" oraz w miejscu selektywnego zbierania odpadów w sposób gwarantujący niezmieszanie ich z innymi rodzajami odpadów zbieranych selektywnie, o transport odebranych odpadów do miejsc ich zagospodarowania, który musi być realizowany za pomocą pojazdów wyposażonych w system monitoringu GPS spełniających wszystkie wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 122) a także spełniających wymogi techniczne stawiane tego rodzaju pojazdom. Z zastrzeżeniem, że system monitoringu GPS musi posiadać funkcję dokumentowania czasu postojów na trasie odbioru odpadów, rozładunku oraz być wyposażony w rejestrator otwarcia i zamknięcia wszystkich włazów załadunkowych z miejscem i czasem wskazania tych czynności (Wykonawcy którzy nie posiadają systemu GPS wyposażonego w rejestrator otwarcia i zamknięcia włazów załadunkowych odpady muszą przystosować pojazdy w ten system w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy jednak nie później niż na jeden dzień przed odbiorem odpadów); o wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; o Kontrolę zawartości pojemników oraz worków na odpady komunalne zmieszane oraz worków na odpady gromadzone selektywnie, zgodnie z zasadami określonymi w umowie oraz obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie Racławice; Część II Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK), Odbiorem zostaną objęte następujące frakcje odpadów: a) przeterminowane chemikalia, b) przeterminowane leki, c) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, d) zużyte baterie i akumulatory, e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, f) meble i inne odpady wielkogabarytowe, g) zużyte opony, 1. Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia nie później niż do 60 dni od daty zawarcia umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Racławice, na których zamieszkują mieszkańcy, oraz prowadzenia przez okres trwania tej umowy, stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zapewniającego odbiór odpadów komunalnych wymienionych w części I ust. 4. co najmniej w 1 dzień w tygodniu przez nie mniej niż 6 godzin dzienne. 2. PSZOK może być zlokalizowany zarówno na terenie gminy Racławice jak i na terenie sąsiedniej gminy, jednak w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. 3. Wykonawca obowiązany jest posiadać tytuł prawny na nieruchomość, na której zlokalizowany będzie PSZOK. 4. Wykonawca może uzależnić przyjęcie odpadów do PSZOK od wykazania przez osobę przekazującą odpady faktu zamieszkiwania na terenie gminy Racławice. 5. Wykonawca opracuje i zatwierdzi u Zamawiającego w terminie do 7 dniu od daty zawarcia umowy regulamin korzystania z PSZOK, który po akceptacji Zamawiającego należy umieścić w widocznym miejscu w PSZOK oraz na stronie internetowej Wykonawcy i Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji przyjmowanych w PSZOK odpadów zawierającej następujące informacje: a) Data odebrania odpadu, b) Kod i rodzaj odpadu, c) Masa lub ilość odebranego odpadu, d) Adres nieruchomości, z której pochodzi odpad 7. W PSZOK powinny znajdować się wagi, w tym co najmniej o waga samochodowa, najazdowa bądź paletowa umożliwiająca określenie wagi przyjmowanych w Punkcie odpadów, przy założeniu, że odpady będą dostarczane do Punktu pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony. o Waga analityczna z dokładnością do 0,1 kg na odpady o małych gabarytach i wadze, np. termometry, świetlówki, baterie, itp. 8. W przypadku awarii wagi lub innych nieprzewidzianych okolicznościach uniemożliwiających ustalenie ciężaru przekazywanego odpadu, Zamawiający dopuszcza zamienne użycie innej wagi (niestanowiącej wyposażenia PSZOK). 9. Zamawiający zastrzega, że po zakończeniu umowy Wykonawca nie może wnosić o zwrot nakładów poniesionych w związku z uruchomieniem, prowadzeniem i likwidacją

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: część I Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Racławice, na których zamieszkują mieszkańcy, w miejscowościach: Dosłońce, Dziemięrzyce, Głupczów, Górka Kościejowska, Góry Miechowskie, Janowiczki, Klonów, Kościejów, Marchocice, Miroszów, Racławice do wysokości 20% zamówienia podstawowego na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego, w zakresie : o odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne), o odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie "u źródła" oraz w miejscu selektywnego zbierania odpadów w sposób gwarantujący niezmieszanie ich z innymi rodzajami odpadów zbieranych selektywnie, o transport odebranych odpadów do miejsc ich zagospodarowania, który musi być realizowany za pomocą pojazdów wyposażonych w system monitoringu GPS spełniających wszystkie wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 122) a także spełniających wymogi techniczne stawiane tego rodzaju pojazdom. Z zastrzeżeniem, że system monitoringu GPS musi posiadać funkcję dokumentowania czasu postojów na trasie odbioru odpadów, rozładunku oraz być wyposażony w rejestrator otwarcia i zamknięcia wszystkich włazów załadunkowych z miejscem i czasem wskazania tych czynności (Wykonawcy którzy nie posiadają systemu GPS wyposażonego w rejestrator otwarcia i zamknięcia włazów załadunkowych odpady muszą przystosować pojazdy w ten system w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy jednak nie później niż na jeden dzień przed odbiorem odpadów); o wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; o Kontrolę zawartości pojemników oraz worków na odpady komunalne zmieszane oraz worków na odpady gromadzone selektywnie, zgodnie z zasadami określonymi w umowie oraz obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie Racławice;
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-04-01   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-04-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia części I mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca spełni warunek, jeżeli: a) posiada aktualny wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę formy, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. r. o odpadach (Dz. U.2019.poz.701 z późn.zm) uprawniający do transportu odpadów, b) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Racławice, prowadzonego przez Wójta Gminy Racławice na postawie art. 9c ust1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019r. poz.2010 t.j. z póz.zm.), w zakresie umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych wymienionych w części I ust. 2 SIWZ c) posiada aktualny wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę formy, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. r. o odpadach (Dz. U.2019.poz.701 z późn.zm) uprawniający do zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. 2. O udzielenie zamówienia części II mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiada aktualny wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę firmy, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. r. o odpadach (Dz. U.2019.poz.701 z późn.zm) uprawniający do zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na terenie PSZOK b) posiada zezwolenie na zbieranie odpadów w PSZOK, na terenie, do którego posiada tytuł prawny, wydane przez organ właściwy terytorialnie, w zakresie umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych wymienionych w części I ust.4 SIWZ,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1 O udzielenie zamówienia części I mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym a) dysponuje bazą magazynowo-transportową w gminie Racławice lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Racławice, do której posiada tytuł prawny, wyposażoną zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013.122), oraz b) dysponuje spełniającymi wymagania określonymi przepisami cytowanego rozporządzenia - co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, oraz - co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, oraz - co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej 2. wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 1 usługę w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wielkości łącznej co najmniej 300 Mg/rok, O udzielenie zamówienia części II mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 1 usługę w zakresie utworzenia i prowadzenia PSZOK w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
część I - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o treści odpowiadającej załącznikowi Nr 2 do SIWZ Część II - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o treści odpowiadającej załącznikowi Nr 2a do SIWZ Wykonawca, który na dzień składania dokumentów nie może złożyć dokumentów, o których mowa w części III ust. 2 pkt 1 - składa Oświadczenie, że nie później niż do 60 dni od daty podpisania umowy na Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów (PSZOK) dla właścicieli nieruchomości z terenu gminy Racławice, utworzy i będzie prowadził przez okres trwania umowy stacjonarny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zapewniający odbiór odpadów komunalnych wymienionych w części I ust. 4. przez czas wskazany w ofercie. Przedmiotowe Oświadczenie winno zawierać zapis o następującej treści "Oświadczam, że znana jest mi treść art. 297 § 1 kodeksu karnego"
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, w formie aneksu podpisanego przez obie strony. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić w następujących przypadkach: 1. zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego, o zmiany w zakresie wykonania usług nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, o zmianą sposobu odbioru odpadów spowodowanych zmianami przepisów prawa, o w sytuacji możliwości usprawnienia realizacji usług stanowiących przedmiot umowy, o podjęcia decyzji przez Zamawiającego o zmianie częstotliwości odbioru i/lub frakcji odpadów, o zmiany wynagrodzenia w związku ze: 1. zmianą stawki podatku VAT, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177). 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnego lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 4) zmiana opłat tytułem wzrostu opłat o kwotę wynikającą z rozporządzenia Rady Ministrów do Prawa Ochrony Środowiska zmieniające rozporządzenie w sprawie opłat za korzystanie ze środowiska. 7) zmiany terminów, które mogą ulec wydłużeniu o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: a. wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia prac, których zrealizowanie jest niezbędne, z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów, a których przeprowadzenie wiąże się z potrzebą zmiany terminu, b. jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych lub dających się przypisać Zamawiającemu, c. siły wyższej, d. na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e. wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny; f. zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy: g. zmiany danych teleadresowych, h. zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, 8. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, o zmiany w zakresie przeprowadzania kontroli realizowania przez właścicieli nieruchomości obowiązków w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, o zmiany ilości lub wielkości pojemników do gromadzenia odpadów. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Warunki dokonania zmian: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności; o Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: o opisze zaistniałe okoliczności, o uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, o obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 3) Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY RACŁAWICE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY RACŁAWICE w miejscowościach: Dosłońce, Dziemięrzyce, Głupczów, Górka Kościejowska, Góry Miechowskie, Janowiczki, Klonów, Kościejów, Marchocice, Miroszów, Racławice Zakres zamówienia części I obejmuje: o odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne), o odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie "u źródła" oraz w miejscu selektywnego zbierania odpadów w sposób gwarantujący niezmieszanie ich z innymi rodzajami odpadów zbieranych selektywnie, o transport odebranych odpadów do miejsc ich zagospodarowania, który musi być realizowany za pomocą pojazdów wyposażonych w system monitoringu GPS spełniających wszystkie wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 122) a także spełniających wymogi techniczne stawiane tego rodzaju pojazdom. Z zastrzeżeniem, że system monitoringu GPS musi posiadać funkcję dokumentowania czasu postojów na trasie odbioru odpadów, rozładunku oraz być wyposażony w rejestrator otwarcia i zamknięcia wszystkich włazów załadunkowych z miejscem i czasem wskazania tych czynności (Wykonawcy którzy nie posiadają systemu GPS wyposażonego w rejestrator otwarcia i zamknięcia włazów załadunkowych odpady muszą przystosować pojazdy w ten system w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy jednak nie później niż na jeden dzień przed odbiorem odpadów); o wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; o Kontrolę zawartości pojemników oraz worków na odpady komunalne zmieszane oraz worków na odpady gromadzone selektywnie, zgodnie z zasadami określonymi w umowie oraz obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie Racławice;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-04-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: UTWORZENIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW (PSZOK) DLA WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY RACŁAWICE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK), Odbiorem zostaną objęte następujące frakcje odpadów: a) przeterminowane chemikalia, b) przeterminowane leki, c) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, d) zużyte baterie i akumulatory, e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, f) meble i inne odpady wielkogabarytowe, g) zużyte opony, 1. Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia nie później niż do 60 dni od daty zawarcia umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Racławice, na których zamieszkują mieszkańcy, oraz prowadzenia przez okres trwania tej umowy, stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zapewniającego odbiór odpadów komunalnych wymienionych w części I ust. 4. co najmniej w 1 dzień w tygodniu przez nie mniej niż 6 godzin dzienne. 2. PSZOK może być zlokalizowany zarówno na terenie gminy Racławice jak i na terenie sąsiedniej gminy, jednak w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. 3. Wykonawca obowiązany jest posiadać tytuł prawny na nieruchomość, na której zlokalizowany będzie PSZOK. 4. Wykonawca może uzależnić przyjęcie odpadów do PSZOK od wykazania przez osobę przekazującą odpady faktu zamieszkiwania na terenie gminy Racławice. 5. Wykonawca opracuje i zatwierdzi u Zamawiającego w terminie do 7 dniu od daty zawarcia umowy regulamin korzystania z PSZOK, który po akceptacji Zamawiającego należy umieścić w widocznym miejscu w PSZOK oraz na stronie internetowej Wykonawcy i Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji przyjmowanych w PSZOK odpadów zawierającej następujące informacje: a) Data odebrania odpadu, b) Kod i rodzaj odpadu, c) Masa lub ilość odebranego odpadu, d) Adres nieruchomości, z której pochodzi odpad 7. W PSZOK powinny znajdować się wagi, w tym co najmniej o waga samochodowa, najazdowa bądź paletowa umożliwiająca określenie wagi przyjmowanych w Punkcie odpadów, przy założeniu, że odpady będą dostarczane do Punktu pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony. o Waga analityczna z dokładnością do 0,1 kg na odpady o małych gabarytach i wadze, np. termometry, świetlówki, baterie, itp. 8. W przypadku awarii wagi lub innych nieprzewidzianych okolicznościach uniemożliwiających ustalenie ciężaru przekazywanego odpadu, Zamawiający dopuszcza zamienne użycie innej wagi (niestanowiącej wyposażenia PSZOK). 9. Zamawiający zastrzega, że po zakończeniu umowy Wykonawca nie może wnosić o zwrot nakładów poniesionych w związku z uruchomieniem, prowadzeniem i likwidacją
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-04-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.