eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Kontynuacja przebudowy i remontu budynku gminnego przy ul. Pi³sudskiego 42 w Konstancinie-Jeziornie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-02-25



Og³oszenie nr 517417-N-2019 z dnia 2019-02-25 r.

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urz±d Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna: Kontynuacja przebudowy i remontu budynku gminnego przy ul. Pi³sudskiego 42 w Konstancinie-Jeziornie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urz±d Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, krajowy numer identyfikacyjny 13271045000000, ul. Piaseczyñska  77 , 05-520  Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. +48 22 484 23 00 , , e-mail zamowienia@konstancinjeziorna.pl, , faks +48 22 484 23 09.
Adres strony internetowej (URL): www.konstancinjeziorna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://bip.konstancinjeziorna.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.konstancinjeziorna.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê w zaklejonej kopercie opatrzonej jak w rozdziale XVI ust. 16 SIWZ nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego, tj. Urzêdzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
Adres:
ul. Piaseczyñska 77, 05-510 Konstancin-Jeziorna, Biuro Obs³ugi Mieszkañca - parter


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Kontynuacja przebudowy i remontu budynku gminnego przy ul. Pi³sudskiego 42 w Konstancinie-Jeziornie
Numer referencyjny: ZP. 271.03.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (kontynuacja) robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie i remoncie budynku gminnego wraz z zagospodarowaniem terenu po³o¿onego w Konstancinie-Jeziornie, przy ul. Pi³sudskiego 42 na dzia³kach o numerach ewidencyjnych: 14/1, 14/2, 12/1, 12/2, 9 z obrêbu 03-10, jednostka ew. Konstancin-Jeziorna - miasto. I. Zakres prac obejmuje: 1. Realizacjê robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej, tj.: projektu budowlanego i wykonawczego, suplementu do dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) autorstwa Pracowni Us³ug Inwestycyjnych MAWAR Biuro Projektów, z siedzib± w Lublinie, pod adresem: 20-543 Lublin, ul. Biedronki nr 3A, z listopada 2016 r. (za³±cznik nr 10 do SIWZ), oraz decyzji o pozwoleniu na budowê nr 631/2017 z dnia 04 maja 2017 r., wydanej przez Starostê Piaseczyñskiego (za³±cznik nr 11 do SIWZ). 2. Wykonanie pe³nej obs³ugi geodezyjnej robót, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wszystkich wykonanych robót. 3. Uzyskanie zgody dostawców mediów wraz z poniesieniem op³at za: pobór energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonej budowy, wody do celów socjalnych i technologicznych, ¶cieki z zaplecza budowy, itp. 4. Zabezpieczenie mienia Wykonawcy zgromadzonego w miejscu sk³adowania i na terenie wykonywanych robót. 5. Uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu prac. 6. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 z pó¼n. zm.), dalej jako "ustawa Pb", w tym: protoko³ów odbiorów technicznych, protoko³ów badañ, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodno¶ci, itp. 7. Uzyskanie niezbêdnych decyzji, pozwoleñ, odbiorów, itp. zwi±zanych z realizacj± budowy w ramach obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz pokrycie kosztów z tym zwi±zanych. 8. Uzyskanie, w imieniu Zamawiaj±cego, decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie przebudowanego obiektu, wydanej przez w³a¶ciwy organ nadzoru budowlanego. II. Wymagania/zalecenia Zamawiaj±cego: 1. Zaleca siê, aby Wykonawcy dokonali we w³asnym zakresie szczegó³owej wizji lokalnej w terenie. 2. Ka¿dy z Wykonawców ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 3. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi±ce przedmiot umowy na okres minimum 60 miesiêcy, licz±c od daty odbioru koñcowego, a w przypadku stwierdzenia podczas odbioru koñcowego usterek, od dnia podpisania protoko³u usuniêcia usterek. 4. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 5. Materia³y z rozbiórki jak równie¿ gruz, ¶mieci, nadmiar ziemi itp. nale¿y usun±æ z terenu inwestycji i zapewniæ ich utylizacjê. 6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej o której mowa w ust. I pkt 1. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w zakresie zastosowanych materia³ów Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne lub o wy¿szym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomoc± norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB pojawi± siê wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materia³ów, nale¿y rozumieæ, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, ¿e jest to uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia i Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ, a wskazania te nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe pod wzglêdem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okoliczno¶ciach Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania w ofercie rozwi±zañ równowa¿nych, wskazuj±c, i¿ minimalne wymagania, jakim maj± odpowiadaæ rozwi±zania równowa¿ne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. Je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y, Wykonawca zobowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosowa³ materia³y - rozwi±zania równowa¿ne do okre¶lonych w dokumentacji, zobowi±zany jest do ujawnienia tego faktu poprzez wskazanie materia³u równowa¿nego, jego cech i producenta, w ofercie. Zamawiaj±cy oceni równowa¿no¶æ zastosowanych materia³ów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materia³owa, itp.) wystawionych /publikowanych przez producenta danego materia³u. 7. W przypadku rozbie¿no¶ci w ilo¶ciach materia³ów (o okre¶lonym standardzie) pomiêdzy dokumentacj± techniczn± a przedmiarami, nadrzêdnym dokumentem jest dokumentacja techniczna, o której mowa w ust. I pkt 1. W przypadku niezgodno¶ci pomiêdzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej, Zamawiaj±cy wnosi o wskazywanie tych rozbie¿no¶ci na etapie postêpowania przetargowego, aby móg³ dokonaæ w³a¶ciwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia siê rozbie¿no¶ci, Zamawiaj±cy bêdzie interpretowa³ je na bie¿±co, bez mo¿liwo¶ci podwy¿szenia wynagrodzenia rycza³towego. Uwaga: Za³±czone Przedmiary robót, stanowi±ce za³±cznik nr 12 do SIWZ, nale¿y traktowaæ tylko jako materia³ pomocniczy. Przedmiary robót nie stanowi± podstawy do wyceny oferty. 8. Wykonawca wykona dokumentacjê powykonawcz± i przeka¿e j± Zamawiaj±cemu w nastêpuj±cej formie i liczbie: 1) w formie papierowej, wpiêt± do segregatorów formatu A4 z za³±czonym kompletnym spisem tre¶ci (nazwa dokumentu, przez kogo wydany, data wydania) oraz z czytelnie opisanymi grzbietami (nazwa inwestycji, bran¿a, nr tomu - np. 1 tom z 3 tomów, rok) - 2 egzemplarze, 2) w formie elektronicznej, uporz±dkowanej wed³ug spisu tre¶ci (odpowiadaj±cej formie papierowej) w formacie PDF - 3 kopie na p³ytach CD. 9. Zamawiaj±cy, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, okre¶la nastêpuj±ce wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê oraz podwykonawców na podstawie umów o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiaj±cy wymaga, aby przez ca³y okres realizacji zamówienia osoby wykonuj±ce bezpo¶rednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia by³y zatrudnione przez Wykonawcê lub odpowiednio przez podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, je¿eli wykonywane przez nie czynno¶ci polegaj± na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z pó¼n. zm.). Ustalenie warunków zatrudnienia Zamawiaj±cy zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrze¿eniem, ¿e Zamawiaj±cy wymaga, aby ka¿da osoba zatrudniona na powy¿szych warunkach bra³a czynny udzia³ przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Ka¿dorazowo, na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 3 dni, Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu: a) aktualne o¶wiadczenie, ¿e osoby, o których mowa w ppkt 1, s± zatrudnione przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê, podpisane przez osobê/y upowa¿nion±/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobê/y przez Wykonawcê umocowan±/e. Przedmiotowe o¶wiadczenie Wykonawca sk³ada pod rygorem odpowiedzialno¶ci za sk³adanie fa³szywych o¶wiadczeñ. Na zasadach okre¶lonych w niniejszym podpunkcie, Wykonawca przedstawia Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia dotycz±ce podwykonawców. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu, podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acenie przez Wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umowy o pracê za okres rozliczeniowy. 3) Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub za¶wiadczenia, o których mowa w pkt 9 ppkt 2 lit. a) i b), w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, bêdzie uprawnia³o Zamawiaj±cego do naliczenia kary umownej okre¶lonej we Wzorze umowy (za³±cznik nr 8 do SIWZ). 4) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45200000-9
45300000-0
45400000-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-12-15

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin wykonania zamówienia w zakresie robót budowlanych - do dnia 15.11.2019 r. Termin wykonania robót budowlanych, rozumiany jest jako dzieñ wp³ywu do Zamawiaj±cego zawiadomienia, o którym mowa w § 6 ust. 6 wzoru Umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SIWZ, po wykonaniu ca³o¶ci robót budowlanych, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Rozdzia³ II - Opis przedmiotu zamówienia i wcze¶niejszym potwierdzeniu tego faktu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 2. Zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy - ustala siê do dnia 15.12.2019 r. Przez zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy rozumie siê: 1) dokonanie odbioru koñcowego, poprzedzone przekazaniem Zamawiaj±cemu wszystkich znajduj±cych siê w posiadaniu Wykonawcy dokumentów, okre¶lonych, co do rodzaju w § 6 ust. 4 punkty 1- 9 wzoru Umowy (za³±cznik nr 8 do SIWZ), 2) wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 6 ust. 4, punkt 10 wzoru Umowy (za³±cznik nr 8 do SIWZ), 3) uzyskanie, w imieniu Zamawiaj±cego, ostatecznej decyzji w³a¶ciwego organu nadzoru budowlanego o pozwoleniu na u¿ytkowanie przebudowanego i wyremontowanego obiektu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci minimum 3 000 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia Wykonawcy: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ 2 roboty budowlane, które odpowiadaj± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegaj±ce na przebudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej (w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie, Dz. U z 2015, poz. 1422 z pó¼n. zm.), o warto¶ci minimum 3 000 000,00 z³. brutto ka¿da. Wykazane roboty musz± dotyczyæ budynków wpisanych do rejestru zabytków lub budynków po³o¿onych na terenie historycznego uk³adu urbanistycznego/zespo³u budowlanego wpisanego do rejestru zabytków (zgodnie z ustaw± z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Dz. U. z 2018, poz. 2067 z pó¼n. zm.); b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie potencja³u osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SIWZ) oraz wyka¿e, i¿ osoby, które bêd± uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonywania zamówienia, w tym minimum po jednej osobie, która bêdzie: - kierownikiem budowy - posiadaj±cym wy¿sze wykszta³cenie kierunkowe (in¿ynieria l±dowa lub równowa¿ne) oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub równowa¿ne. Uwaga: Wykonawca musi ponadto wykazaæ, ¿e osoba ta pe³ni³a funkcjê kierownika budowy lub kierownika robót w trakcie przebudowy lub remontu co najmniej dwóch budynków wpisanych do rejestru zabytków lub po³o¿onych na terenie historycznego uk³adu urbanistycznego/zespo³u budowlanego wpisanego do rejestru zabytków (zgodnie z ustaw± z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Dz. U. z 2018, poz. 2067 z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ codziennej (w dniach wykonywania robót) obecno¶ci kierownika budowy na placu budowy, - kierownikiem robót sanitarnych - posiadaj±cym wy¿sze wykszta³cenie kierunkowe (in¿ynieria ¶rodowiska lub równowa¿ne) oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub równowa¿ne. - kierownikiem robót elektrycznych i teletechnicznych - posiadaj±cym wy¿sze wykszta³cenie kierunkowe (elektrotechnika, in¿. elektryczna, elektroenergetyka lub równowa¿ne) oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub równowa¿ne. Uwaga! Wszystkie powy¿sze osoby musz± posiadaæ co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót (w wymaganych specjalno¶ciach).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy, oraz odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 4) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 5) o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu (za³±cznik nr 6 do SIWZ). UWAGA: O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z przepisem art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca powinien przedstawiæ, pod rygorem wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia, dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ 2 roboty budowlane, które odpowiadaj± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegaj±ce na przebudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej (w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie, Dz. U z 2015, poz. 1422 z pó¼n. zm.), o warto¶ci minimum 3 000 000,00 z³. brutto ka¿da. Wykazane roboty musz± dotyczyæ budynków wpisanych do rejestru zabytków lub budynków po³o¿onych na terenie historycznego uk³adu urbanistycznego/zespo³u budowlanego wpisanego do rejestru zabytków (zgodnie z ustaw± z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Dz. U. z 2018, poz. 2067 z pó¼n. zm.); 2. Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SIWZ) oraz wyka¿e, i¿ osoby, które bêd± uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonywania zamówienia, w tym minimum po jednej osobie, która bêdzie: - kierownikiem budowy - posiadaj±cym wy¿sze wykszta³cenie kierunkowe (in¿ynieria l±dowa lub równowa¿ne) oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub równowa¿ne. Uwaga: Wykonawca musi ponadto wykazaæ, ¿e osoba ta pe³ni³a funkcjê kierownika budowy lub kierownika robót w trakcie przebudowy lub remontu co najmniej dwóch budynków wpisanych do rejestru zabytków lub po³o¿onych na terenie historycznego uk³adu urbanistycznego/zespo³u budowlanego wpisanego do rejestru zabytków (zgodnie z ustaw± z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Dz. U. z 2018, poz. 2067 z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ codziennej (w dniach wykonywania robót) obecno¶ci kierownika budowy na placu budowy, - kierownikiem robót sanitarnych - posiadaj±cym wy¿sze wykszta³cenie kierunkowe (in¿ynieria ¶rodowiska lub równowa¿ne) oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub równowa¿ne. - kierownikiem robót elektrycznych i teletechnicznych - posiadaj±cym wy¿sze wykszta³cenie kierunkowe (elektrotechnika, in¿. elektryczna, elektroenergetyka lub równowa¿ne) oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub równowa¿ne. Uwaga! Wszystkie powy¿sze osoby musz± posiadaæ co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót (w wymaganych specjalno¶ciach). 3.Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci minimum 3 000 000,00 z³.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

a) dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³niania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt. 2) lit. a) SIWZ - z³o¿y wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (za³±cznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody potwierdzaj±ce ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 2) W celu potwierdzenia spe³niania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt. 2) lit. b) SIWZ - z³o¿y wykaz osób kierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 5 do SIWZ); 3) W celu potwierdzenia spe³niania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt. 2) lit. c) SIWZ z³o¿y - informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert; UWAGA: Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Przystêpuj±c do przetargu, Wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 50 000,00 z³.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto 90,00
okres udzielonej gwarancji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, pod warunkiem spe³nienia przes³anek ustawowych okre¶lonych w przepisie art. 144 ustawy Pzp. 2. Zamawiaj±cy, zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶ci dokonania zmiany niniejszej umowy w zakresie: 1) wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcê. Je¶li zmiana stawki VAT powodowaæ bêdzie zwiêkszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego o wysoko¶æ ró¿nicy miêdzy obowi±zuj±c± stawk± podatku VAT w chwili zawarcia Umowy a stawk± podatku VAT wprowadzon± znowelizowan± ustaw± o podatku od towarów i us³ug, b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2018 r., poz. 2177), je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcê, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcê. 2) zakresu/sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego lub nie da³o siê ich przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci w sytuacji pojawienia siê na rynku nowych rozwi±zañ technologicznych i materia³owych, 3) zakresu realizacji robót w przypadku wyst±pienia zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e: a) wykonanie czê¶ci zakresu robót nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy lub, b) wykonanie czê¶ci zakresu robót nie jest mo¿liwe, z przyczyn niele¿±cych po stronie Zamawiaj±cego i Wykonawcy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, 4) terminów realizacji; Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a) je¶li pojawi³y siê okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy, zw³aszcza w przypadku wyst±pienia potrzeby realizacji robót dodatkowych, b) je¶li dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okaza³o siê niemo¿liwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialno¶ci Wykonawca, a w szczególno¶ci wniesienia przez Zamawiaj±cego istotnej zmiany do projektu, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, lub wynikniêcia podczas realizacji podziemnej sieci nieprzewidzianych kolizji z istniej±cymi uzbrojeniem, c) wyst±pienia anomalii pogodowych publikowanych w oficjalnych komunikatach Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej, d) wyst±pienia warunków gruntowych realizacji inwestycji, znacz±co odbiegaj±cych od opisanych w dokumentacji technicznej, e) wstrzymania realizacji projektu przez Zamawiaj±cego z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, f) wyst±pienia opó¼nienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnieñ wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów. 5) zmniejszenia wynagrodzenia, zw³aszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji robót, 6) zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w Kodeksie cywilnym, 7) robót zamiennych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcze¶niejszym uzgodnieniu mo¿liwo¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych - bez konieczno¶ci zwiêkszania wynagrodzenia rycza³towego Wykonawcy, 8) robót zamiennych, je¿eli nie odstêpuj± one w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowê w ramach art. 36a ust. 5 lub 6 ustawy Pb z zastrze¿eniem art. 57 ust. 2 ustawy Pb, po wcze¶niejszym uzgodnieniu mo¿liwo¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych - bez konieczno¶ci zwiêkszania wynagrodzenia rycza³towego Wykonawcy, 9) wszelkich zmian, w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporz±dzenie podpisanego przez Strony Protoko³u konieczno¶ci okre¶laj±cego przyczyny zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienie co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 2. Protokó³ konieczno¶ci bêdzie za³±cznikiem do aneksu, o którym mowa w ust. 7. 4. W przypadku zmian dotycz±cych dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w przepisie art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowi±zany niezw³ocznie zawiadomiæ Zamawiaj±cego o zaistnieniu w czasie realizacji umowy konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, jednak nie pó¼niej ni¿ w terminie 5 dni licz±c od dnia powziêcia przez Wykonawcê wiadomo¶ci o zaistnia³ej sytuacji. 5. W przypadku wynikniêcia w czasie realizacji przedmiotu umowy konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, o których mowa w ust. 2, i które s± niezbêdne do prawid³owej realizacji ca³o¶ci lub czê¶ci przedmiotu umowy, Wykonawca zobowi±zuje siê nie wykonywaæ ich przed zawarciem aneksu do Umowy uwzglêdniaj±cego ich wykonanie, pod rygorem zrzeczenia siê ewentualnego wynagrodzenia z tytu³u ich wykonania. 6. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 i 5 Wykonawca ma obowi±zek kontynuowaæ realizacjê pozosta³ego zakresu umowy, o ile roboty dodatkowe lub niewykonanie czê¶ci przedmiotu Umowy nie przeszkadzaj± w jego prawid³owej realizacji. 7. Wszelkie zmiany umowy bêd± dokonywane wy³±cznie w formie pisemnej, w drodze aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-03-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 04.05.2016 r.), dalej "RODO", w odniesieniu do danych osobowych: 1) osób fizycznych reprezentuj±cych Wykonawcê, 2) osób fizycznych wskazanych jako osoby do kontaktu, 3) innych osób fizycznych odpowiedzialnych za wykonanie umowy, je¿eli takie dane zostaj± Zamawiaj±cemu udostêpnione, ? administratorem danych osobowych jest Gmina Konstancin-Jeziorna; dane kontaktowe: ul. Piaseczyñska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, tel.: (22) 484 23 00, e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl; ? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Konstancin-Jeziorna jest Pan Mateusz Siek; kontakt: e-mail: iod@konstancinjeziorna.pl, tel.: 605 976 900; ? dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1 -3 powy¿ej, przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Kontynuacja przebudowy i remontu budynku gminnego przy ul. Pi³sudskiego 42 w Konstancinie-Jeziornie", nr postêpowania: ZP.271.03.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami danych osobowych osób, o których mowa w pkt 1 -3 powy¿ej, bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; ? dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1 - 3 powy¿ej, bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania danych osobowych osób, o których mowa w pkt 1 - 3 powy¿ej, bezpo¶rednio ich dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do danych osobowych osób, o których mowa w pkt 1 - 3 powy¿ej, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; ? osoby, o których mowa w pkt 1 - 3 powy¿ej, posiadaj±: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoby te uznaj±, ¿e przetwarzanie danych osobowych ich dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje osobom, o których mowa w pkt 1 - 3 powy¿ej: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca za³±czy do oferty o¶wiadczenie w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (za³±cznik nr 3A do SIWZ).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.