eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na trzy części [OP.IV.ES.3331/119/09]

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-08

Lublin: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na trzy części [OP.IV.ES.3331/119/09]
Numer ogłoszenia: 5171 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184217 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 44 16 505, faks 081 44 16 535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na trzy części [OP.IV.ES.3331/119/09].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego z możliwością składania ofert częściowych. Przez dostawę Zamawiający rozumie: montaż mebli u Wykonawcy i dostarczenie ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia zawiera oprócz dostawy pełny serwis gwarancyjny (obejmujący naprawę w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji). Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Meble i krzesła muszą posiadać zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi, uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 24 miesięcznego serwisu gwarancyjnego, obejmującego naprawę w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji. W przypadku wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia przed dostarczeniem mebli należy dokonać niezbędnych uzgodnień, np. w przypadku koloru. W przypadku dostawy mebli Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia montażu dodatkowych zamków we wskazanych przez Zamawiającego meblach. Koszt zakupu i montażu zamków ponosi Wykonawca. Koszty spedycji, montażu, ustawienia, serwisu gwarancyjnego, ponosi Wykonawca i rozlicza je poprzez wkalkulowanie w cenę oferty. Pełną odpowiedzialność i ryzyko związane z transportem, rozładunkiem i ustawieniem zamówionych mebli ponosi Wykonawca. Meble po dostarczeniu i ustawieniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego muszą być wolne od wad. W przeciwnym przypadku Zamawiający nie dokona odbioru. Część I: dostawa mebli biurowych i gabinetowych na potrzeby dyrekcji i oddziałów Departamentu Strategii i Rozwoju Regionalnego UMWL zaangażowanych we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego (RPO WL) na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Część II: dostawa mebli biurowych dla Departamentu Gospodarki i Innowacji UMWL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. Część III: dostawa mebli biurowych dla Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 89131.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Cześć I będzie współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach IX Osi Priorytetowej - Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013; Część II będzie finansowane ze środków Pomocy Technicznej PROW 2007-2013, Schematu III Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych i gabinetowych na potrzeby dyrekcji i oddziałów Departamentu Strategii i Rozwoju Regionalnego UMWL zaangażowanych we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego (RPO WL) na lata 2007-2013.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEBA Tomasz Heba, ul. Jarużyńska 1/27, 85-792 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 83519.00
  • Oferta z najniższą ceną: 83519.00 oferta z najwyższą ceną: 93723.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla Departamentu Gospodarki i Innowacji UMWL

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DREWLUX Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Roman Iwańczuk, ul. Tęczowa 159, 20-517 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3636.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3070.00 oferta z najwyższą ceną: 4120.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DREWLUX Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Roman Iwańczuk, ul. Tęczowa 159, 20-517 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1976.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1976.00 oferta z najwyższą ceną: 2937.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.