To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-08
Lublin: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na trzy części [OP.IV.ES.3331/119/09]
Numer ogłoszenia: 5171 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184217 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 44 16 505, faks 081 44 16 535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na trzy części [OP.IV.ES.3331/119/09].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego z możliwością składania ofert częściowych. Przez dostawę Zamawiający rozumie: montaż mebli u Wykonawcy i dostarczenie ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia zawiera oprócz dostawy pełny serwis gwarancyjny (obejmujący naprawę w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji). Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Meble i krzesła muszą posiadać zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi, uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 24 miesięcznego serwisu gwarancyjnego, obejmującego naprawę w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji. W przypadku wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia przed dostarczeniem mebli należy dokonać niezbędnych uzgodnień, np. w przypadku koloru. W przypadku dostawy mebli Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia montażu dodatkowych zamków we wskazanych przez Zamawiającego meblach. Koszt zakupu i montażu zamków ponosi Wykonawca. Koszty spedycji, montażu, ustawienia, serwisu gwarancyjnego, ponosi Wykonawca i rozlicza je poprzez wkalkulowanie w cenę oferty. Pełną odpowiedzialność i ryzyko związane z transportem, rozładunkiem i ustawieniem zamówionych mebli ponosi Wykonawca. Meble po dostarczeniu i ustawieniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego muszą być wolne od wad. W przeciwnym przypadku Zamawiający nie dokona odbioru. Część I: dostawa mebli biurowych i gabinetowych na potrzeby dyrekcji i oddziałów Departamentu Strategii i Rozwoju Regionalnego UMWL zaangażowanych we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego (RPO WL) na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Część II: dostawa mebli biurowych dla Departamentu Gospodarki i Innowacji UMWL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. Część III: dostawa mebli biurowych dla Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 89131.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Cześć I będzie współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach IX Osi Priorytetowej - Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013; Część II będzie finansowane ze środków Pomocy Technicznej PROW 2007-2013, Schematu III Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli biurowych i gabinetowych na potrzeby dyrekcji i oddziałów Departamentu Strategii i Rozwoju Regionalnego UMWL zaangażowanych we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego (RPO WL) na lata 2007-2013.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HEBA Tomasz Heba, ul. Jarużyńska 1/27, 85-792 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 83519.00
- Oferta z najniższą ceną: 83519.00 oferta z najwyższą ceną: 93723.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla Departamentu Gospodarki i Innowacji UMWL
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DREWLUX Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Roman Iwańczuk, ul. Tęczowa 159, 20-517 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3636.00
- Oferta z najniższą ceną: 3070.00 oferta z najwyższą ceną: 4120.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DREWLUX Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Roman Iwańczuk, ul. Tęczowa 159, 20-517 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1976.00
- Oferta z najniższą ceną: 1976.00 oferta z najwyższą ceną: 2937.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach nr 6, 7 i 14 Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS przy w Lublinie
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
- Dostawa jednorazowych pojemników z formaliną
- Wykonanie w latach 2024 - 2027 okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 7 części.
- Wykonanie instalacji c.o. w budynku A - nadbudowa "Fizyki Starej" Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.