eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Zamówienie uzupełniające do zadania pn.Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju- zadanie nr 1.



Ogłoszenie z dnia 2011-03-23

Świeradów-Zdrój: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju- zadanie nr 1.
Numer ogłoszenia: 51708 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju- zadanie nr 1..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Jednokrotne usunięcie śliskości na drodze gminnej stanowiącej ul. Zakopiańską w dniu 18.03.2011r. na powierzchni 10.100 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM FIRM: Lider -ROBEN Zakład Usług Ogólnych Bożena Staszulonek Partner -FIRMA WIELOBRANŻOWA Seweryn Góra, ul.Dolna 2, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 319581,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 202,00

  • Oferta z najniższą ceną: 202,00 / Oferta z najwyższą ceną: 202,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Z uwagi na wystąpienie niesprzyjających warunków pogodowych tj. wystąpienia opadów śniegu w dniu 18.03.2011r. Po upływie terminu obowiązywania umowy ( umowa obowiązywała do 15.03.2011r ), zaszła konieczność zlecenia jednokrotnego usunięcia śliskości na drodze gminnej stanowiącej ul. Zakopiańską. Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 25.10.2010 r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 24.10.2013 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe i uzupełniające udzielono KONSORCJUM FIRM: Lider konsorcjum: ROBEN Zakład Usług Ogólnych Bożena Staszulonek ul. Dolna 2 59-850 Świeradów -Zdrój Partner konsorcjum: FIRMA WIELOBRANŻOWA Seweryn Góra Rędziny 37 58-425 Leszczyniec 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 213.054,00 zł, a wartość zamówienia uzupełniającego do kwoty 106.527,00 zł; Zamawiający korzystał z zamówienia uzupełniającego w kwocie 12.123,54 zł w dniu 6-8.11.2010 r. w świetle powyższego Zamawiającyn może zlecić zamówienie uzupełniające do kwoty 94.403.46 zł; 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.340-51/10 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego- nr 308892 z dnia 28.09.2010 r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia o wartości 187,04zł, dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, w dniu18.03.2011r. jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.