Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-12
Kraków: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz pozostałych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz sprzątania i utrzymania w czystości terenu posesji przylegającej do budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz do budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 b
Numer ogłoszenia: 516606 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii , ul. Józefa Brodowicza 13, 30-965 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4187711, faks 012 4187714.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz pozostałych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz sprzątania i utrzymania w czystości terenu posesji przylegającej do budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz do budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 b.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz pozostałych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz sprzątania i utrzymania w czystości terenu posesji przylegającej do budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz do budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 b. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 (m.in. mycie i odkurzanie podłóg i innych powierzchni, mycie i polerowanie powierzchni przeszklonych, wycieranie kurzu z mebli) oraz wyposażenie w środki higieniczno-sanitarne, 2.mycia obustronnie okien w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 3.sprzątanie terenu posesji przylegającej do budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz do budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 b wraz z utrzymaniem terenów zielonych (m.in. zamiatanie, odśnieżanie, usuwanie oblodzenia, koszenie trawników) Zakres rzeczowy wykonania usługi sprzątania wewnątrz budynku obejmuje w szczególności sprzątanie 679,90 m2 powierzchni administracyjno-biurowej przez 5 dni w tygodniu ( od poniedziałku do piątku, po godz. 15:00): a)pomieszczenia w piwnicy budynku o łącznej powierzchni 49 m2 obejmujące korytarz i pomieszczenie socjalne kierowców; b)pomieszczenia na parterze budynku o łącznej powierzchni 154,30 m2 obejmujące wiatrołap, hol wejściowy, pokoje biurowe, salę konferencyjną i sanitariaty; c)pomieszczenia na I piętrze budynku o łącznej powierzchni 213,60 m2 obejmujące korytarz, pokoje biurowe, sanitariat i pokój socjalny; d)pomieszczenia na II piętrze budynku o łącznej powierzchni 216 m2 obejmujące korytarz, pokoje biurowe, sanitariat i pokój socjalny; e)klatkę schodową w budynku o łącznej powierzchni 47 m2 Na powierzchniach do sprzątania występują posadzki: gres ( 217,80 m2 ), terakota ( 31,70 m2 ), panele ( 390,70 m2 ) , parkiet ( 39,70 m2 ). Zakres wykonania usługi sprzątania i utrzymania czystości terenu posesji obejmuje w szczególności utrzymanie czystości wewnętrznych dróg, chodników, zjazdów i parkingów oraz pielęgnacja terenów zielonych: a)tereny zielone o łącznej powierzchni: 1300 m2 b)parkingi, zjazdy i chodniki ( nawierzchnia: kostka brukowa ) o łącznej powierzchni: 955 m2 c)drogi asfaltowe o łącznej powierzchni: 630 m2 Zakres rzeczowy utrzymania czystości okien w budynku obejmuje obustronne mycie 2 razy w roku okien o łącznej powierzchni 140 m2 Ponadto Wykonawca winien sukcesywnie wyposażać Zamawiającego w środki higieniczno-sanitarne (wyliczone na potrzeby 40 pracowników Zamawiającego powiększone o 10% na potrzeby klientów, 6 ubikacji, 4 łazienki i 2 pomieszczenia socjalne )..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę sprzątania pomieszczeń biurowych w obiekcie powierzchni co najmniej 600 m2 oraz utrzymania czystości terenu posesji o powierzchni co najmniej 2000 m2, przez okres co najmniej jednego roku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie, ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie, ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Adamskiego w Imielinie wraz z przebudową drogi."
- Utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługi wspomagające prace porządkowe
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.