To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-11
Grodzisk Mazowiecki: Zakup i sukcesywną dostawę artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego na rok 2014
Numer ogłoszenia: 51279 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32802 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywną dostawę artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego na rok 2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od dnia 04.03.2014 roku do dnia 31.12.2014 roku po telefonicznym lub faksowym zgłoszeniu potrzeb w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. Ilości podanych w tabeli materiałów biurowych mogą ulegać zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości wynikają z zamówień z roku ubiegłego. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są stałe przez cały czas obowiązywania umowy. 1) Ilości materiałów biurowych podanych w tabeli kosztowej zał. Nr 5 do SIWZ mogą ulec zmianie w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Podane w SIWZ ilości wynikają z analizy zamówień z roku ubiegłego. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są stałe przez cały okres obowiązywania umowy. 2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego na koszt Dostawcy. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą, w tym w szczególności z transportem, załadunkiem i rozładunkiem oraz ubezpieczeniem przedmiotu dostawy. Koszty te muszą być ujęte w zaoferowanych cenach jednostkowych. 3) Zakres poszczególnych partii zamówienia ustalany będzie każdorazowo zleceniem w zakresie asortymentowym jak w załączniku Nr 5 do SIWZ przesyłanym Dostawcy drogą faksową lub telefonicznie. 4) Dostawca realizował będzie zamówienia w terminach: a) w przypadku zamówień zwykłych - dostawa do 3 dni roboczych od daty przekazania zlecenia b) w przypadku zamówienia z klauzulą PILNE - dostawa w ciągu 24 godzin od momentu przekazania zlecenia. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu zamówionych materiałów na koszt Dostawcy w przypadku stwierdzenia niezgodności z umową. 6) Dostawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie materiały fabrycznie nowe spełniające wymagane normy jakościowe obowiązujące w tym zakresie. 7) Dostawca zapewni ciągłą dostępność artykułów wymienionych w załączniku Nr 5 do SIWZ przez cały okres obowiązywania umowy. 8) Faktury wystawiane będą w dniu, w którym zostanie zrealizowana dostawa za zlecone i odebrane materiały. Faktury muszą być wystawione za każde zlecenie oddzielnie. 9) Zamawiający ureguluje należność za dostawy w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 10) Odbioru dostarczonych materiałów dokonywać będzie pracownik Zamawiającego, wskazany w umowie. Odbiór zostanie potwierdzony podpisem złożonym na fakturze Dostawcy. 11) Ilekroć Zamawiający wskazał w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik Nr 5 do SIWZ znak towarowy i/lub patent, i/lub pochodzenie to wskazaniu takiemu towarzyszą nieodłącznie wyrazy lub równoważne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPIRUS art.piśmienne i biurowe ROBERT KULETA
jakie przetargi wygrała firma
PAPIRUS art.piśmienne i biurowe ROBERT KULETA
- PAPIRUS Hurtownia Papiernicza, Art. Piśmiennicze i Biurowe Robert Kuleta, ul. Ułańska 5, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30359,28
Oferta z najniższą ceną: 30359,28 / Oferta z najwyższą ceną: 36814,18
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów hemodializ dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- Modernizacja dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Żeromskiego 25B w Grodzisku Mazowieckim
- "Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Zondka 6 w Grodzisku Mazowieckim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.