Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-14
Kołobrzeg: Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie wraz z postawieniem sceny podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dn.13.01.13. oraz Bitwy na Karaoke dn. 10.03.13.
Numer ogłoszenia: 512410 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta , ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3524949, faks 94 3524949.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.bip.parseta.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie wraz z postawieniem sceny podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dn.13.01.13. oraz Bitwy na Karaoke dn. 10.03.13..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Nagłośnienie i oświetlenie - obsługa przez cały okres trwania imprezy, w tym także w trakcie prób zespołów, montaż i demontaż sceny oraz nagłośnienia i oświetlenia zgodnie z wymaganiami: WOŚP 13.01.13. - System nagłośnieniowy System powinien zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej nagłaśnianej powierzchni włącznie z trybunami obiektu. Mikser frontowy min 16 kanałowy z 4 punktową korekcją parametryczną na kanał. Mikser z min dwoma wyjściami AUX ( z możliwością ustawienia - pre/post) do monitorów oraz monitory odsłuchowe dla zespołu i wokalistów. Peryferia do stołów analogowych- 6 x kompresor, 2 x procesor pogłosowy; 2 x CD. - System oświetleniowy 6 x głowica 250W, 4 x głowica 250W Wash, 20 x PAR 64 LED, 10 x Pixel Bar (listwa LED), 8X PAR 64 (1000W) + dimmer, 6 x Sunstrip, wytwornica dymu 1500W - Scena: 10m x 8m + 2 podesty wysunięte na kolumny odsłuchowe (1mx4m); 2 rampy oświetleniowe 10 metrowe Bitwa na Karaoke dn. 10.03.2013r.: - System nagłośnieniowy System powinien zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej nagłaśnianej powierzchni włącznie z trybunami obiektu. Mikser frontowy min 16 kanałowy z 4 punktową korekcją parametryczną na kanał. Mikser z min dwoma wyjściami AUX ( z możliwością ustawienia - pre/post) do monitorów oraz monitory odsłuchowe dla zespołów i wokalistów. Minimum 10 mikrofonów bezprzewodowych. 1 linia do podłączenia laptopa (mały Jack). Peryferia do stołów analogowych- 6 x kompresor, 2 x procesor pogłosowy; 2 x CD. - System oświetleniowy 6 x głowica 250W, 4 x głowica 250W Wash, 20 x PAR 64 LED, 10 x Pixel Bar (listwa LED), 8X PAR 64 (1000W) + dimmer, 6 x Sunstrip, wytwornica dymu 1500W - Scena: 10m x 8m + 2 podesty wysunięte na kolumny odsłuchowe (1mx4m); 2 rampy oświetleniowe 10 metrowe Termin i miejsce realizacji zamówienia : - Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy 12.01.13. - próby zespołów w godz.11:00- 19:00 13.01.13. - próby zespołów w godz. 13:00 - 16:00, koncert godz. 17:00-20:00 Miejsce: Hala Millenium Kołobrzeg - Bitwa na Karaoke 09.03.13. - próby zespołów w godz. 11:00-19:00 10.03.13. - próby zespołów w godz. 11:00 - 16:00, koncert 17:00-20:00 Miejsce: Hala Millenium Kołobrzeg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumentacja (referencje) potwierdzająca należyte wykonanie usług wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckk.bip.parseta.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im.Z.Herberta, ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im.Z.Herberta, ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno - Hotelarskich im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu - Centrum Kształcenia Zawodowego w podziale na części
- Modernizacja instalacji C.O. wraz z wykonaniem instalacji C.W.U i Cyrkulacji w budynku przy ul. Jedności Narodowej 90 w Kołobrzegu
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych
- Dostawy artykułów spożywczych
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Kołobrzeg, Centrum Usług Społecznych w Kołobrzegu i Kołobrzeskiego Instytutu Kultury i Promocji
- Obsługa informatyczna Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.