eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych- nagłośnienie i oświetlenie wraz z postawieniem sceny podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dn.13.01.13. oraz Bitwy na Karaoke dn. 10.03.13.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Kołobrzeg: Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych- nagłośnienie i oświetlenie wraz z postawieniem sceny podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dn.13.01.13. oraz Bitwy na Karaoke dn. 10.03.13.
Numer ogłoszenia: 27138 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 512410 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta, ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3524949, faks 94 3524949.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych- nagłośnienie i oświetlenie wraz z postawieniem sceny podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dn.13.01.13. oraz Bitwy na Karaoke dn. 10.03.13..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych - nagłośnienie i oświetlenie wraz z postawieniem sceny podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dn.13.01.13. oraz Bitwy na Karaoke dn. 10.03.13. Zamówienie obejmuje: Nagłośnienie i oświetlenie - obsługa przez cały okres trwania imprezy, w tym także w trakcie prób zespołów, montaż i demontaż sceny oraz nagłośnienia i oświetlenia zgodnie z wymaganiami: WOŚP 13.01.13. - System nagłośnieniowy System powinien zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej nagłaśnianej powierzchni włącznie z trybunami obiektu. Mikser frontowy min 16 kanałowy z 4 punktową korekcją parametryczną na kanał. Mikser z min dwoma wyjściami AUX ( z możliwością ustawienia - pre/post) do monitorów oraz monitory odsłuchowe dla zespołu i wokalistów. Peryferia do stołów analogowych- 6 x kompresor, 2 x procesor pogłosowy; 2 x CD. - System oświetleniowy 6 x głowica 250W, 4 x głowica 250W Wash, 20 x PAR 64 LED, 10 x Pixel Bar (listwa LED), 8X PAR 64 (1000W) + dimmer, 6 x Sunstrip, wytwornica dymu 1500W - Scena: 10m x 8m + 2 podesty wysunięte na kolumny odsłuchowe (1mx4m); 2 rampy oświetleniowe 10 metrowe Bitwa na Karaoke dn. 10.03.2013r.: - System nagłośnieniowy System powinien zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej nagłaśnianej powierzchni włącznie z trybunami obiektu. Mikser frontowy min 16 kanałowy z 4 punktową korekcją parametryczną na kanał. Mikser z min dwoma wyjściami AUX ( z możliwością ustawienia - pre/post) do monitorów oraz monitory odsłuchowe dla zespołów i wokalistów. Minimum 10 mikrofonów bezprzewodowych. 1 linia do podłączenia laptopa (mały Jack). Peryferia do stołów analogowych- 6 x kompresor, 2 x procesor pogłosowy; 2 x CD. - System oświetleniowy 6 x głowica 250W, 4 x głowica 250W Wash, 20 x PAR 64 LED, 10 x Pixel Bar (listwa LED), 8X PAR 64 (1000W) + dimmer, 6 x Sunstrip, wytwornica dymu 1500W - Scena: 10m x 8m + 2 podesty wysunięte na kolumny odsłuchowe (1mx4m); 2 rampy oświetleniowe 10 metrowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • D.J. PRO Maciej Kawałek, ul. Wylotowa 87 B, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13008,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.