Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-02-07
Og³oszenie nr 511568-N-2019 z dnia 2019-02-07 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach: ¦wiadczenie us³ug medycznych w zakresie pobierania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP W³oszczowa
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny
29072786900000, ul.
Seminaryjska
2
,
25-372
Kielce, woj.
¶wiêtokrzyskie, pañstwo
Polska, tel.
041 3492930, e-mail
ewelina.wasowicz@ki.policja.gov.pl, faks
041 3492935.
Adres strony internetowej (URL): www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja rz±dowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ w formie pisemnej
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Sekcja Zamówieñ Publicznych, 25-045 Kielce, ul. J. Kusociñskiego 51, pok. 125
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug medycznych w zakresie pobierania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP W³oszczowa
Numer referencyjny:
08/PN/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug medycznych w zakresie pobierania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP W³oszczowa. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony jest w za³±czniku nr 1 do SIWZ. Zamawiaj±cy zbada³ zakres czynno¶ci i uzna³, ¿e w przedmiotowym postêpowaniu do wykonywania czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia nie jest konieczne zatrudnienie przez wykonawcê lub podwykonawcê osób na postawie umowy o pracê.
II.5) G³ówny kod CPV: 85.12.10.00 - Us³ugi medyczne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Na potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ za¶wiadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru prowadzonego przez organ wskazany w art. 106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2190 z pó¼n. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Na potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ: o¶wiadczenie zgodnie z za³o¿eniami w pkt. 9.3. - Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
W druku oferty cenowej nale¿y okre¶liæ miejsce, w którym znajduje siê pomieszczenie do przeprowadzenia badañ, spe³niaj±ce warunki okre¶lone w aktualnie obowi±zuj±cych przepisach w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przed³o¿y na potwierdzenie nastêpuj±ce dokumenty; a) art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy: Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcê, w stosunku do którego otwarto likwidacjê, w zatwierdzonym przez s±d uk³adzie w postêpowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidacjê jego maj±tku lub s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978 z pó¼n. zm.) lub którego upad³o¶æ og³oszono, z wyj±tkiem wykonawcy, który po og³oszeniu upad³o¶ci zawar³ uk³ad zatwierdzony prawomocnym postanowieniem s±du, je¿eli uk³ad nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacjê maj±tku upad³ego, chyba ¿e s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upad³o¶ciowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233 z pó¼n. zm.); - wymagany dokument na potwierdzenie wstêpnej kwalifikacji: odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; 9.4.5 Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powy¿ej w pkt. 9.4.4, sk³ada odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 9.4.6 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostêpniono SIWZ, informacji o ofertach z³o¿onych w postêpowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, sk³ada stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy, o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy oraz, w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków.
9.1 Oferta zostanie uznana za spe³niaj±c± warunki, je¶li bêdzie:
9.1.1 zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami niniejszej SIWZ,
9.1.2 z³o¿ona w wyznaczonym terminie sk³adania ofert
9.2 O udzielenie zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy z³o¿± wraz z ofert± o¶wiadczenia a wskazany wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od wezwania, przed³o¿y wymagane w SIWZ dokumenty w zakresie:
9.2.1 spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu
9.2.2 braku podstaw wykluczenia
9.2.3 potwierdzeniu spe³nienia warunków przedmiotowych
9.3 O¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 9.2 nale¿y z³o¿yæ na wzorach - za³±cznikach do SIWZ: za³±cznik nr 3 w zakresie dotycz±cym spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, za³±cznik nr 4 dotycz±cy przes³anek wykluczenia z postêpowania.
Zamawiaj±cy dopuszcza zamiast za³±czników o których mowa powy¿ej z³o¿enie o¶wiadczenia w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia - dalej JEDZ, je¿eli bêdzie zawiera³o pe³ne dane informacyjne o wykonawcy (czê¶æ II okre¶lona JEDZ) oraz pe³ne informacje w zakresie wymaganym niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w JEDZ lub o¶wiadczeniach wykonawcy stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
UWAGA (dotyczy Wykonawców, którzy zamiast o¶wiadczeñ - za³±czników nr 3 i 4 do SIWZ - sk³adaj± o¶wiadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia):
1. JEDZ nale¿y przes³aæ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. O¶wiadczenia podmiotów sk³adaj±cych ofertê wspólnie oraz podmiotów udostepniaj±cych potencja³ sk³adane na formularzu JEDZ musz± mieæ formê dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez ka¿dego z nich w zakresie w jakim potwierdzaj± okoliczno¶ci, o których mowa w tre¶ci art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ sk³adanego przez podwykonawcê na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu JEDZ przez wykonawcê, jest poczta elektroniczna. UWAGA! Z³o¿enie JEDZ wraz z ofert± na no¶niku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego z³o¿enia przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. 2002, nr 144, poz. 1204 z pó¼n.zm.)
JEDZ nale¿y przes³aæ na adres email: michal.nowak@ki.policja.gov.pl
a) Zamawiaj±cy dopuszcza w szczególno¶ci nastêpuj±cy format przesy³anych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.
b) Wykonawca wype³nia JEDZ, tworz±c dokument elektroniczny. Mo¿e korzystaæ z narzêdzia ESPD lub innych dostêpnych narzêdzi lub oprogramowania, które umo¿liwiaj± wype³nienie JEDZ i utworzenie dokumentu elektronicznego,
w szczególno¶ci w jednym z ww. formatów.
c) Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez wykonawcê dokumentu elektronicznego JEDZ, wykonawca podpisuje ww. dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie.
d) Podpisany dokument elektroniczny JEDZ powinien zostaæ zaszyfrowany,
tj. opatrzony has³em dostêpowym, którego podanie bêdzie wymagane do otwarcia dokumentu. W tym celu wykonawca mo¿e pos³u¿yæ siê narzêdziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument o¶wiadczenia (np. Adobe Acrobat).
e) Wykonawca zamieszcza has³o dostêpu do pliku JEDZ w tre¶ci swojej oferty sk³adanej w formie pisemnej.
f) Wykonawca przesy³a zamawiaj±cemu zaszyfrowany i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym JEDZ na wskazany adres poczty elektronicznej w taki sposób, aby dokument ten dotar³ do zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W temacie i tre¶ci przes³anej wiadomo¶ci nale¿y wskazaæ oznaczenie i nazwê postêpowania, którego JEDZ dotyczy oraz nazwê wykonawcy, np. JEDZ_sprawa _nr_....................._nazwa_wykonawcy.
g) Wykonawca, przesy³aj±c JEDZ, ¿±da potwierdzenia dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej JEDZ.
h) Dat± przes³ania JEDZ bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej JEDZ z serwera pocztowego zamawiaj±cego.
i) Powy¿sze wymagania, z wy³±czeniem obowi±zku zabezpieczenia has³em dotycz± równie¿ JEDZ sk³adanego w postaci elektronicznej w odpowiedzi na wezwanie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
9.3.1 Maj±c na uwadze powy¿sze Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) w przypadku, gdy Wykonawca powo³uje siê w sk³adanym o¶wiadczeniu na dostêpno¶æ dokumentów w bezp³atnych, ogólnodostêpnych bazach danych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca powinien wskazaæ te bazy danych, aby Zamawiaj±cy móg³ zapoznaæ siê z dokumentami;
b) w przypadku gdy Wykonawca powo³uje siê na dokumenty podmiotowe, bêd±ce w posiadaniu Zamawiaj±cego, Wykonawca powinien wnioskowaæ aby Zamawiaj±cy uwzglêdni³ te dokumenty;
c) w odniesieniu do Wykonawcy który w ¶wietle przes³anek okre¶lonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy podlega wykluczeniu, Zamawiaj±cy dopuszcza self-cleaning. W sytuacji zaistnienia podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania - istnieje mo¿liwo¶æ przedstawienia przez tego Wykonawcê dowodów na to, ¿e podj±³ ¶rodki wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, w szczególno¶ci udowodniæ naprawienie szkody wyrz±dzonej przestêpstwem lub przestêpstwem skarbowym, zado¶æuczynienie pieniê¿ne za doznan± krzywdê lub naprawienie szkody, wyczerpuj±ce wyja¶nienie stanu faktycznego oraz wspó³pracê z organami ¶cigania oraz podjêcie konkretnych ¶rodków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które s± odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom lub przestêpstwom skarbowym lub nieprawid³owemu postêpowaniu wykonawcy; w takim przypadku Zamawiaj±cy rozpatrzy dowody wskazane wy¿ej i dokona ich oceny w ¶wietle przes³anek wykluczenia Wykonawcy. Powy¿szego przepisu nie stosuje siê, je¿eli wobec wykonawcy, bêd±cego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem s±du zakaz ubiegania siê o udzielenie zamówienia oraz nie up³yn±³ okre¶lony w tym wyroku okres obowi±zywania tego zakazu.
d) Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ na dowolnym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego mo¿e wezwaæ Wykonawców w trybie art. 26 ust. 2f ustawy do przed³o¿enia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzaj±cych, je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania.
9.4 Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków oraz braku podstaw do wykluczenia;
9.4.1 kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Na potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ za¶wiadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru prowadzonego przez organ wskazany w art. 106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2190 z pó¼n. zm.).
9.4.2 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
W druku oferty cenowej nale¿y okre¶liæ miejsce, w którym znajduje siê pomieszczenie do przeprowadzenia badañ, spe³niaj±ce warunki okre¶lone w aktualnie obowi±zuj±cych przepisach w tym zakresie.
9.4.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Na potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ: o¶wiadczenie zgodnie z za³o¿eniami w pkt. 9.3. - Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pe³nomocnictwo - je¿eli oferta wraz z o¶wiadczeniami sk³adana jest przez pe³nomocnika nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce pe³nomocnika do tej czynno¶ci. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w "Uwaga 1 pkt 3 lit. od a) do d)".
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Czas oczekiwania na przyst±pienie do badania, pobrania krwi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami okre¶lonymi w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-02-15, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
27. Klauzula informacyjna dotycz±ca danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, Pana/Pani± o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w zwi±zku z procedur± postêpowania przetargowego: ? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2010 ? Inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeæ, pracownik Wydzia³u Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2040, 41 349 2092, iod.kwp@ki.policja.gov.pl.; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Komendê Wojewódzk± Policji w Kielcach pn. "¦wiadczenie us³ug medycznych w zakresie pobierania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP W³oszczowa", numer postêpowania 08/PN/2019. ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Kompleksowa us³uga organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu spec. I stopnia w zawodzie pracownik socjalny w ramach projektu "Koordynacja polityki spo³ecznej w województwie ¶wiêtokrzyskim"
- Dostawy stentów oraz materia³ów medycznych dla potrzeb Klinicznego Oddzia³u Chirurgii Naczyniowej WSzZ Kielce
- Zakup i sukcesywna dostawa kontrastów do tomografii i rezonansu dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. ¶w. Jana Paw³a II
- Us³ugi w zakresie napraw pojazdów s³u¿bowych Policji województwa ¶wiêtokrzyskiego - Naprawa dolnej czê¶ci silnika w pojazdach s³u¿bowych
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH OBIEKTÓW UJK W KIELCACH
- Zakup i Sukcesywna dostawa materia³ów opatrunkowych niesterylnych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. ¶w. Jana Paw³a II
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników Oddzia³u Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie
- Us³uga wykonywania badañ laboratoryjnych.
- Medycyna Pracy- ¶wiadczenie us³ug medycznych 2024-2025
- ¦wiadczenia us³ug lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policjê
- "¦wiadczenie us³ug z zakresu opieki zdrowotnej oraz us³ug z zakresu medycyny pracy dla Zak³adu Narodowego im. Ossoliñskich we Wroc³awiu"
- ¦wiadczenie us³ug medycyny pracy dla pracowników lub kandydatów na pracowników Centrum Informatyki Resortu Finansów w podziale na 14 czê¶ci.
wiêcej: Us³ugi medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.