eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Wymiana akumulatorów typu EPL 85-12 (12V, 85Ah/20hr) dla dwóch zasilaczy obiektowych UPS na terenie MSWiA przy ul. Adolfa Pawińskiego 17/21 w Warszawie." - w podziale na 2 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510565041-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji:

"Wymiana akumulatorów typu EPL 85-12 (12V, 85Ah/20hr) dla dwóch zasilaczy obiektowych UPS na terenie MSWiA przy ul. Adolfa Pawińskiego 17/21 w Warszawie." - w podziale na 2 części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609045-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, krajowy numer identyfikacyjny 12293240000000, ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 601 47 30
faks: 22 8456751, 6463708
e-mail: bzp.wpp@mswia.gov.pl
www: https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wymiana akumulatorów typu EPL 85-12 (12V, 85Ah/20hr) dla dwóch zasilaczy obiektowych UPS na terenie MSWiA przy ul. Adolfa Pawińskiego 17/21 w Warszawie." - w podziale na 2 części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP-WPP-2374-1-30-BAF-PN-TK/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

wymiana akumulatorów typu EPL 85-12 (12V,
Strona 5 z 19
85Ah/20hr) dla dwóch zasilaczy obiektowych UPS na terenie MSWiA przy ul. Adolfa
Pawińskiego 17/21 w Warszawie – w podziale na 2 części zamówienia Część 1 – wymiana
144 szt. akumulatorów dla modułowego zasilacza UPS nr 1 połączona z weryfikacją
warunków pracy i stanu technicznego podzespołów systemu UPS EcoPower Upgrade PLUS
3 x 100 kVA nr 1. Część 2 - wymiana 144 szt. akumulatorów dla modułowego zasilacza UPS
nr 2 połączona z weryfikacją warunków pracy i stanu technicznego podzespołów systemu
UPS EcoPower Upgrade PLUS 3 x 100 kVA nr 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu
Zamówienia dla każdej części, zwany dalej „SOPZ”, stanowią Załącznik nr 1 do projektu
umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ. Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do
SIWZ, oraz SOPZ są takie same dla obu części zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 31.43.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: wymiana 144 szt. akumulatorów dla modułowego zasilacza UPS nr 1 połączona z weryfikacją warunków pracy i stanu technicznego podzespołów Strona 18 z 19 nr: systemu UPS EcoPower Upgrade PLUS 3 x 100 kVA nr 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 178861.79 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SAR PW Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zwoleńska 97
Kod pocztowy: 04-761
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 140540.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 140540.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 197999.25
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: wymiana 144 szt. akumulatorów dla modułowego zasilacza UPS nr 2 połączona z weryfikacją warunków pracy i stanu technicznego podzespołów systemu UPS EcoPower Upgrade PLUS 3 x 100 kVA nr 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 178861.79 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SAR PW Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zwoleńska 97
Kod pocztowy: 04-761
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 140540.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 140540.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 197999.25
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.