eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez KWP Katowice oraz jednostki miejskie i powiatowe garnizonu śląskiego. - postępowanie nr 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510564819-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach:

Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez KWP Katowice oraz jednostki miejskie i powiatowe garnizonu śląskiego. - postępowanie nr 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 558226-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540126752-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27020829200000, ul. J. Lompy 18, 40-038 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 322 002 050
faks: 322 002 060
e-mail: zamowienia@ka.policja.gov.pl
www: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez KWP Katowice oraz jednostki miejskie i powiatowe garnizonu śląskiego. - postępowanie nr 2

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-2380-170/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi Odbioru odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez KWP Katowice oraz jednostki miejskie i powiatowe garnizonu śląskiego.”
2. Kod CPV:90511000-2
3. Zamówienie zostało podzielone na 42 części (42 zadania)
a) Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez KPP Będzin.
3.1. Zadanie nr 1 – KP w Czeladzi;
3.2. Zadanie nr 2 – KP Siewierz;
3.3. Zadanie nr 3 – KP Wojkowice;
3.4. Zadanie nr 4 – KP Sławków;
b) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Chorzów.
3.5. Zadanie nr 5 – KMP Chorzów;
3.6. Zadanie nr 6 – KP I Chorzów;
3.7. Zadanie nr 7 – KP II Chorzów;
c) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Cieszyn.
3.8. Zadanie nr 8 – KPP Cieszyn WRD;
3.9. Zadanie nr 9 – KP Strumień;
3.10. Zadanie nr 10 – KP Wisła;
3.11. Zadanie nr 11 – PP Istebna;
3.12. Zadanie nr 12 – KP Ustroń;
d) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KMP Częstochowa.
3.13. Zadanie nr 13 – KP Blachownia;
3.14. Zadanie nr 14 – KP Kłomnice;
3.15. Zadanie nr 15 – KP Koniecpol;
3.16. Zadanie nr 16 – KP Poczesna;
3.17. Zadanie nr 17 – KP Olsztyn;
e) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Kłobuck.
3.18. Zadanie nr 18 – KPP Kłobuck;
3.19. Zadanie nr 19 – KP Krzepice;
3.20. Zadanie nr 20 – KP Wręczyca Wielka;
f) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KMP Mysłowice.
3.21. Zadanie nr 21 – KMP Mysłowice;
g) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Myszków.
3.22. Zadanie nr 22 – KPP Myszków;
3.23. Zadanie nr 23 – KP Koziegłowy;
h) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Pszczyna.
3.24. Zadanie nr 24 – KPP Pszczyna;
3.25. Zadanie nr 25 – KP Miedźna z/s w Woli
3.26. Zadanie nr 26 – KP Pawłowice;
i) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Racibórz.
3.27. Zadanie nr 27 – KP Kuźnia Raciborska;
3.28. Zadanie nr 28 – KP Krzyżanowice;
j) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Wodzisław Śląski.
3.29. Zadanie nr 29 – KP Gorzyce;
3.30. Zadanie nr 30 – PP Gołkowice;
3.31. Zadanie nr 31 – KP Radlin;
k) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KMP Zabrze.
3.32. Zadanie nr 32 – KMP Zabrze;
3.33. Zadanie nr 33 – KP I Zabrze;
3.34. Zadanie nr 34 – KP II Zabrze;
3.35. Zadanie nr 35 – KP III Zabrze;
3.36. Zadanie nr 36 – KP IV Zabrze;
3.37. Zadanie nr 37 – KP V Zabrze;
l) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KMP Żory.
3.38. Zadanie nr 38 – KMP Żory;
m) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Żywiec.
3.39. Zadanie nr 39 – KP Rajcza;
3.40. Zadanie nr 40 – KP Jeleśnia;
3.41. Zadanie nr 41 – PP Milówka;
n) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KWP Katowice.
3.42. Zadanie nr 42 – WTO Katowice.
4. Przedmiot zamówienia został określony w dokumentach:
4.1. załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym,
4.2. załączniku nr 2 do SIWZ - wzorze umowy,
4.3. załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia,
4.4. załączniku nr 4 do SIWZ – Oświadczenia Wykonawcy dot. spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia,
4.5. załączniku nr 5 do SIWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej.
5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
7. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.
8. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia odszyfrowania, otwarcia tj. upublicznienia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp).
UWAGA: Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia
Cena oferty brutto obliczona z dyspozycją Rozdziału X SIWZ, wpisana do załącznika nr 1 do SIWZ - formularza ofertowego dla każdego zadania odrębnie posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli dla danego zadania cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierzył przeznaczyć na realizację tego zadania, to Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie. Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia pomiędzy zadaniami środków do wykorzystania w ramach umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie nr 1 – KP w Czeladzi

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie nr 2 – KP Siewierz

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie nr 3 – KP Wojkowice

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie nr 4 – KP Sławków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10407.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Alba MPGK Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Starocmentarna 2
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5457.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5457.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5457.24
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zadanie nr 5 – KMP Chorzów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21237.67 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PTS ALBA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bytkowska 15
Kod pocztowy: 41-503
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24150.96

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24150.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24150.96
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Zadanie nr 6 – KP I Chorzów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14650.67 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PTS ALBA Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bytkowska 15
Kod pocztowy: 41-503
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12409.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12409.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12409.20
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Zadanie nr 7 – KP II Chorzów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14650.67 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PTS ALBA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bytkowska 15
Kod pocztowy: 41-503
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12409.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12409.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12409.20
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Zadanie nr 8 – KPP Cieszyn WRD

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na ww. zadania zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Zadanie nr 9 – KP Strumień

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12026.22 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Operatus Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cieszyńska 291
Kod pocztowy: 43-384
Miejscowość: Jaworze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11616

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11616
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14616.88
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Zadanie nr 10 – KP Wisła

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Zadanie nr 11 – PP Istebna

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Zadanie nr 12 – KP Ustroń

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Zadanie nr 13 – KP Blachownia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3694.78 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Eko-System Bis Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 7
Kod pocztowy: 42-274
Miejscowość: konopiska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3628.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3628
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6056
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Zadanie nr 14 – KP Kłomnice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4981.67 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7928

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7372
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7928
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: Zadanie nr 15 – KP Koniecpol

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3870.56 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6436

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6436
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6436
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 16
NAZWA: Zadanie nr 16 – KP Poczesna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3819.89 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6356

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5951
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6356
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 17
NAZWA: Zadanie nr 17 – KP Olsztyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3029.44 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4376

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4376
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4532
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 18
NAZWA: Zadanie nr 18 – KPP Kłobuck

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10966.78 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 16430

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12214
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18960
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 19
NAZWA: Zadanie nr 19 – KP Krzepice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7514 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8004

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6327
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10149
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 20
NAZWA: Zadanie nr 20 – KP Wręczyca Wielka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 50248.78 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5048.78

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4533
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6915
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 21
NAZWA: Zadanie nr 21 – KMP Mysłowice

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 22
NAZWA: Zadanie nr 22 – KPP Myszków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7613.11 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3612

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3612
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8514
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 23
NAZWA: Zadanie nr 23 – KP Koziegłowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5396.56 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PUK SANIKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prusa 70
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5328

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5328
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5328
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 24
NAZWA: Zadanie nr 24 – KPP Pszczyna

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 25
NAZWA: Zadanie nr 25 – KP Miedźna z/s w Woli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3306.67 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZUK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górska 1
Kod pocztowy: 34-370
Miejscowość: Rajcza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4674.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4674.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4674.24
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 26
NAZWA: Zadanie nr 26 – KP Pawłowice

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na ww. zadania zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 27
NAZWA: Zadanie nr 27 – KP Kuźnia Raciborska

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 28
NAZWA: Zadanie nr 28 – KP Krzyżanowice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16522.78 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Ekoland Mariola Studnic
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 19
Kod pocztowy: 47-460
Miejscowość: Zabełków
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12875.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12875.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12875.60
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 29
NAZWA: Zadanie nr 29 – KP Gorzyce

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na ww. zadania zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 30
NAZWA: Zadanie nr 30 – PP Gołkowice

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na ww. zadania zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 31
NAZWA: Zadanie nr 31 – KP Radlin

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na ww. zadania zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 32
NAZWA: Zadanie nr 32 – KMP Zabrze

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 33
NAZWA: Zadanie nr 33 – KP I Zabrze

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 34
NAZWA: Zadanie nr 34 – KP II Zabrze

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 35
NAZWA: Zadanie nr 35 – KP III Zabrze

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 36
NAZWA: Zadanie nr 36 – KP IV Zabrze

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 37
NAZWA: Zadanie nr 37 – KP V Zabrze

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 38
NAZWA: Zadanie nr 38 – KMP Żory

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na ww. zadania zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 39
NAZWA: Zadanie nr 39 – KP Rajcza

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na ww. zadania zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 40
NAZWA: Zadanie nr 40 – KP Jeleśnia

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 41
NAZWA: Zadanie nr 41 – PP Milówka

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
CZĘŚĆ NR: 42
NAZWA: Zadanie nr 42 – WTO Katowice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9360.56 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MPGK Sp. z o.o.;
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obroki 140
Kod pocztowy: 40-833
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5572.68

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5572.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5572.68
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.