To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez KWP Katowice oraz jednostki miejskie i powiatowe garnizonu śląskiego. - postępowanie nr 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 558226-N-2020
Numer ogłoszenia: 540126752-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 322 002 050
faks: 322 002 060
e-mail: zamowienia@ka.policja.gov.pl
www: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez KWP Katowice oraz jednostki miejskie i powiatowe garnizonu śląskiego. - postępowanie nr 2
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-2380-170/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi Odbioru odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez KWP Katowice oraz jednostki miejskie i powiatowe garnizonu śląskiego.”
2. Kod CPV:90511000-2
3. Zamówienie zostało podzielone na 42 części (42 zadania)
a) Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez KPP Będzin.
3.1. Zadanie nr 1 – KP w Czeladzi;
3.2. Zadanie nr 2 – KP Siewierz;
3.3. Zadanie nr 3 – KP Wojkowice;
3.4. Zadanie nr 4 – KP Sławków;
b) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Chorzów.
3.5. Zadanie nr 5 – KMP Chorzów;
3.6. Zadanie nr 6 – KP I Chorzów;
3.7. Zadanie nr 7 – KP II Chorzów;
c) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Cieszyn.
3.8. Zadanie nr 8 – KPP Cieszyn WRD;
3.9. Zadanie nr 9 – KP Strumień;
3.10. Zadanie nr 10 – KP Wisła;
3.11. Zadanie nr 11 – PP Istebna;
3.12. Zadanie nr 12 – KP Ustroń;
d) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KMP Częstochowa.
3.13. Zadanie nr 13 – KP Blachownia;
3.14. Zadanie nr 14 – KP Kłomnice;
3.15. Zadanie nr 15 – KP Koniecpol;
3.16. Zadanie nr 16 – KP Poczesna;
3.17. Zadanie nr 17 – KP Olsztyn;
e) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Kłobuck.
3.18. Zadanie nr 18 – KPP Kłobuck;
3.19. Zadanie nr 19 – KP Krzepice;
3.20. Zadanie nr 20 – KP Wręczyca Wielka;
f) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KMP Mysłowice.
3.21. Zadanie nr 21 – KMP Mysłowice;
g) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Myszków.
3.22. Zadanie nr 22 – KPP Myszków;
3.23. Zadanie nr 23 – KP Koziegłowy;
h) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Pszczyna.
3.24. Zadanie nr 24 – KPP Pszczyna;
3.25. Zadanie nr 25 – KP Miedźna z/s w Woli
3.26. Zadanie nr 26 – KP Pawłowice;
i) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Racibórz.
3.27. Zadanie nr 27 – KP Kuźnia Raciborska;
3.28. Zadanie nr 28 – KP Krzyżanowice;
j) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Wodzisław Śląski.
3.29. Zadanie nr 29 – KP Gorzyce;
3.30. Zadanie nr 30 – PP Gołkowice;
3.31. Zadanie nr 31 – KP Radlin;
k) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KMP Zabrze.
3.32. Zadanie nr 32 – KMP Zabrze;
3.33. Zadanie nr 33 – KP I Zabrze;
3.34. Zadanie nr 34 – KP II Zabrze;
3.35. Zadanie nr 35 – KP III Zabrze;
3.36. Zadanie nr 36 – KP IV Zabrze;
3.37. Zadanie nr 37 – KP V Zabrze;
l) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KMP Żory.
3.38. Zadanie nr 38 – KMP Żory;
m) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KPP Żywiec.
3.39. Zadanie nr 39 – KP Rajcza;
3.40. Zadanie nr 40 – KP Jeleśnia;
3.41. Zadanie nr 41 – PP Milówka;
n) Odbiór odpadów komunalnych administrowanych przez KWP Katowice.
3.42. Zadanie nr 42 – WTO Katowice.
4. Przedmiot zamówienia został określony w dokumentach:
4.1. załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym,
4.2. załączniku nr 2 do SIWZ - wzorze umowy,
4.3. załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia,
4.4. załączniku nr 4 do SIWZ – Oświadczenia Wykonawcy dot. spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia,
4.5. załączniku nr 5 do SIWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej.
5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
7. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.
8. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia odszyfrowania, otwarcia tj. upublicznienia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp).
UWAGA: Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia
Cena oferty brutto obliczona z dyspozycją Rozdziału X SIWZ, wpisana do załącznika nr 1 do SIWZ - formularza ofertowego dla każdego zadania odrębnie posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli dla danego zadania cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierzył przeznaczyć na realizację tego zadania, to Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie. Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia pomiędzy zadaniami środków do wykorzystania w ramach umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie nr 1 – KP w Czeladzi
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 2 – KP Siewierz
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 3 – KP Wojkowice
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 4 – KP Sławków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10407.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Alba MPGK Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Starocmentarna 2
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5457.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5457.24
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 5 – KMP Chorzów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21237.67 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PTS ALBA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bytkowska 15
Kod pocztowy: 41-503
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24150.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24150.96
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 6 – KP I Chorzów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14650.67 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PTS ALBA Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bytkowska 15
Kod pocztowy: 41-503
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12409.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12409.20
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 7 – KP II Chorzów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14650.67 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PTS ALBA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bytkowska 15
Kod pocztowy: 41-503
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12409.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12409.20
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 8 – KPP Cieszyn WRD
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na ww. zadania zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 9 – KP Strumień
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12026.22 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Operatus Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cieszyńska 291
Kod pocztowy: 43-384
Miejscowość: Jaworze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11616
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14616.88
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 10 – KP Wisła
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 11 – PP Istebna
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 12 – KP Ustroń
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 13 – KP Blachownia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3694.78 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Eko-System Bis Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 7
Kod pocztowy: 42-274
Miejscowość: konopiska
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3628
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6056
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 14 – KP Kłomnice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4981.67 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7372
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7928
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 15 – KP Koniecpol
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3870.56 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6436
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6436
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 16 – KP Poczesna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3819.89 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5951
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6356
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 17 – KP Olsztyn
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3029.44 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4376
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4532
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 18 – KPP Kłobuck
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10966.78 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12214
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18960
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 19 – KP Krzepice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7514 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6327
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10149
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 20 – KP Wręczyca Wielka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 50248.78 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4533
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6915
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 21 – KMP Mysłowice
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 22 – KPP Myszków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7613.11 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Strach i synowie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bór 169
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3612
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8514
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 23 – KP Koziegłowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5396.56 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PUK SANIKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prusa 70
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5328
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5328
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 24 – KPP Pszczyna
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 25 – KP Miedźna z/s w Woli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3306.67 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZUK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górska 1
Kod pocztowy: 34-370
Miejscowość: Rajcza
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4674.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4674.24
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 26 – KP Pawłowice
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na ww. zadania zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 27 – KP Kuźnia Raciborska
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 28 – KP Krzyżanowice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16522.78 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Ekoland Mariola Studnic
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 19
Kod pocztowy: 47-460
Miejscowość: Zabełków
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12875.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12875.60
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 29 – KP Gorzyce
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na ww. zadania zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 30 – PP Gołkowice
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na ww. zadania zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 31 – KP Radlin
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na ww. zadania zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 32 – KMP Zabrze
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 33 – KP I Zabrze
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 34 – KP II Zabrze
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 35 – KP III Zabrze
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 36 – KP IV Zabrze
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 37 – KP V Zabrze
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 38 – KMP Żory
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na ww. zadania zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 39 – KP Rajcza
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na ww. zadania zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 40 – KP Jeleśnia
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 41 – PP Milówka
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2020r. godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
NAZWA: Zadanie nr 42 – WTO Katowice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9360.56 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MPGK Sp. z o.o.;
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obroki 140
Kod pocztowy: 40-833
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5572.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5572.68
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Remont mieszkań V/2024
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 19 w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Zakup zestawów komputerowych oraz mobilnych drukarek akumulatorowych
- BO - Remont i doposażenie Załęskich Przedszkoli i Szkół (ZSiP nr 2) oraz remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych na terenie nieruchomości administrowanych przez Wydział Organizacji Urzędu w Urzędzie Miasta Lublin.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Orchowo
- Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2026 r.
- USŁUGI ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY SORKWITY
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.