eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Lubinie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510564639-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Sąd Rejonowy w Lubinie:

Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Lubinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Lubinie, krajowy numer identyfikacyjny 32522200000000, ul. Wrocławska 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 0-76 847-01-00
faks: 0-76 847-02-11
e-mail: beata.kosiorowska@lubin.sr.gov.pl
www: www.lubin.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - sąd powszechny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Lubinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): F-2501-1/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz bieżące utrzymanie posesji Sądu. Powierzchnia przeznaczona do sprzątania: 1) Powierzchnia biurowa – 2 524 m2 (50 % wykładziny dywanowej, 50 % wykładziny pcv) 2) Powierzchnia ruchu – 1 216,40 m2 (płytki gresowe) 3) Powierzchnia gospodarcza – 816,20 m2 (płytki lastryko) 4) Powierzchnia holu – 311,80 m2 (granit) 5) Powierzchnia toalet – 213 m2 (kafle łazienkowe) 6) Powierzchnia okien – 1 409,45 m2 7) Ilość oczek w toaletach – 21 szt. 8) Ilość podajników do papieru – 21 szt. 9) Ilość dozowników mydła w płynie – 21 szt. 10) Ilość podajników na papier toaletowy – 37 szt. 11) Ilość pracowników w obiekcie – 130 osób, 12) Powierzchnia posesji – 3 498 m2 tereny zielone oraz 2 698 m2 bruk.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.90.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 558400 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Konsorcjum „Clar System S.A.”, „Clar Serwis Sp. z o.o.” „Solcom – Bayard Sp. z o.o.”
Email wykonawcy: przetargi@clarstystem.pl
Adres pocztowy: ul. Janickiego 20B
Kod pocztowy: 60-542
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 680186.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 680186.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 826560.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie 69 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.