eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont mieszkania przy ul. Wiązowej 7a/12 w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510563862-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej:

Remont mieszkania przy ul. Wiązowej 7a/12 w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 612040-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 258 20 21-25
faks: 32 258 20 25, 41 63 167
e-mail: przetargi@kzgm.katowice.pl
www: www.kzgm.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont mieszkania przy ul. Wiązowej 7a/12 w Katowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NZ.231.082.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem
zamówienia jest remont mieszkania przy ul. Wiązowej 7a/12 w Katowicach obejmujący remont/wymianę
instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymianą osprzętu, remont podłóg, wymianę wykładzin,
wymianę stolarki drzwiowej, dopasowanie skrzydeł okiennych, montaż nawietrzaków, malowanie ścian i
sufitów. 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie
umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2020, poz.
1320). Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio
związane z wykonywaniem robót opisanych w przedmiarze tj. wymianą/naprawą stolarki okiennej i
drzwiowej, montażem urządzeń sanitarnych, wymianą/naprawą instalacji wod-kan, wymianą/naprawą
podłóg, naprawą i malowaniem ścian i sufitów. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami,
dostawców materiałów, usług transportowych, osób wykonujących roboty związane z instalacją elektryczną i
gazową, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów
zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim
będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje
związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3.
Parametry równoważności. 1) Jeżeli STWIOR lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do
niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub
pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i
cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i
stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań
parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych
źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami
producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do
określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie
charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego
producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach
jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając
tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga
złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały
ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w STWIOR lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia
został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat,
specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia
stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi: - na stolarkę okienną i
drzwiową – 60 miesięcy (w przypadku wymiany stolarki na nową); - na dostarczone i zamontowane
urządzenia i elementy wyposażenia – 24 miesiące; - na wykonane roboty budowlane minimalny wymagany
przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji uwzględniany do
oceny ofert wynosi 60 miesięcy (zgodnie z Rozdziałem XVIII SIWZ). 5. Szczegółowy zakres przedmiotu
zamówienia określa: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 6 do
SIWZ, przedmiar robót - Załącznik nr 7 do SIWZ oraz Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA!
Przedmiar w formacie ATH załączone jest pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy
przedmiarem zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarem w formacie ATH wiążące są zapisy
przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.13.41

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 44817.65 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany „Marko” Marek Gorniok
Email wykonawcy: koinrog67@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Wirecka 16a
Kod pocztowy: 41-707
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 34662.74

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34662.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59685.66
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.