To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Dubinach w ramach projektu Dobra Edukacja
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Os priorytetowa III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.2 Wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej w zakresie kształcenia ogólnego, ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych
Numer ogłoszenia: 769613-N-2020
Numer ogłoszenia: 540552998-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 856824631
faks: 856824631
e-mail: dubiny@wp.pl
www: https://zsdubiny.edupage.org/ http://bip.ug.hajnowka.wrotapodlasia.pl/jednost_org/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Dubinach w ramach projektu Dobra Edukacja
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SP.26.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Dubinach w ramach projektu Dobra Edukacja” 2. Zamówienie podzielone jest na 3 części. Zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 7, załączniku nr 8, załączniku nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu TIK z oprogramowaniem
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Faktyczne:
W dniu 21.12.2020 r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Dubinach w ramach projektu Dobra Edukacja” z podziałem na III części. Termin składania ofert został wyznaczony zgodnie z art. 43 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.) na dzień 29.12.2020 roku do godziny 10.00. W wyznaczonym terminie do części I zostały złożone dwie oferty Wykonawców na wykonanie CZĘŚCI I zamówienia. Wykonawca w ofercie zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za cenę ofertową w wysokości 207 066,64 zł brutto, kolejny Wykonawca w ofercie zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za cenę ofertową w wysokości 176 990,00 zł brutto. Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia kwotę 119 400,00 zł brutto. Tak więc, oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zamówienia. Zamawiający w budżecie nie posiada wolnych środków finansowych na zwiększenie kwoty do realizacji tego zamówienia wg. złożonej oferty.
Prawne:
Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.) mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Dostawa wyposażenia gabinetu terapii integracji sensorycznej (SI)
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Faktyczne:
W dniu 21.12.2020 r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Dubinach w ramach projektu Dobra Edukacja” z podziałem na III części. Termin składania ofert został wyznaczony zgodnie z art. 43 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.) na dzień 29.12.2020 roku do godziny 10.00. W wyznaczonym terminie do części III zostały złożone dwie oferty Wykonawców na wykonanie CZĘŚCI I zamówienia. Wykonawca w ofercie zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za cenę ofertową w wysokości 15 562,32 zł brutto, kolejny Wykonawca w ofercie zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za cenę ofertową w wysokości 19 823,00 zł brutto. Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia kwotę 14 500,86 zł brutto. Tak więc, oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zamówienia. Zamawiający w budżecie nie posiada wolnych środków finansowych na zwiększenie kwoty do realizacji tego zamówienia wg. złożonej oferty.
Prawne:
Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.) mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Sukcesywne dostawy grysów granitowych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce.
- Przebudowa ul. Białowieskiej
- "Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego - montaż zestawu hydroforowego do podniesienia ciśnienia w istniejącej instalacji przeciwpożarowej I Liceum Ogólnokształcącego w Hajnówce"
- Wykonanie termomodernizacji oraz przebudowy dachu w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Hajnówce
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego lekkiego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym z zabudową wywrotki trójstronnej.
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/23/2024 - Zakup i dostawa aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz skanera książek z oprogramowaniem i wyposażeniem na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.