eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Sukcesywne dostawy w 2021r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych (tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek),wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym (zadanie Nr 1 - Nr 8).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510563054-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie:

Sukcesywne dostawy w 2021r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych (tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek),wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym (zadanie Nr 1 - Nr 8).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 612735-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, krajowy numer identyfikacyjny 29116843200000, Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 41 38-73-512
faks: 41 38-73-512
e-mail: dpsmnichow@gmail.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - jednostka samorządu terytorialnego (Powiatu Jędrzejowskiego)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy w 2021r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych (tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek),wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym (zadanie Nr 1 - Nr 8).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DPS III.263.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywne dostawy w 2021 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie,
artykułów ogólnospożywczych (tj. artykułów spożywczych, artykułów
mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów
rybnych, jaj kurzych, mrożonek) wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie
zadaniowym (zadanie Nr 1 – Nr 8).
Przedmiot zamówienia dotyczy artykułów ogólnospożywczych, o standardach jakościowych
które Zamawiający odniósł do istotnych cech przedmiotu zamówienia, i jako dane
identyfikacyjne artykułów (asortymentów) dostaw, zamieścił w formularzach cenowych
(załączniki Nr 2-9), dla poszczególnych zadań. Są to artykuły znormalizowane, które
muszą spełniać wymogi polskich norm, wymogi określone przepisami prawa polskiego,
prawa żywnościowego i prawa unii europejskiej, spełniać wymogi norm przyjętych
w odbiorze konsumenckim, wymogi zasad GMP/GHP,GAP, systemu HACCP).
Dokładne nazwy artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia, ich dane
identyfikacyjne, przewidywane ilości dostaw – Zamawiający określił w treści
poszczególnych załączników Nr 2 – Nr 9 do SIWZ (formularzach cenowych).
Zastosowanie przez Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące
się do standardów jakościowych, podyktowane jest zapewnieniem w odniesieniu do
artykułów ogólnospożywczych, ich wysokiej jakości (I klasy).
Maksymalne ilości artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia,
Zamawiający określił działając z należytą starannością) w formularzach cenowych (Zał.
Nr 2 – 9 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostosowania tych ilości
do swoich potrzeb (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych w wynagrodzeniu
umownym – do max. jego wartości wynikającej z umowy), bez prawa do roszczeń
z tego tytułu przez Wykonawcę.
Terminy sukcesywnych dostaw przedmiotu zamówienia, ilość i rodzaj artykułów
(asortymentów) przedmiotu zamówienia w dostawie, uzależnione będą od potrzeb
Zamawiającego.
Miejsce realizacji dostaw (Odbiorca) : Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów
135, 28 – 300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
Zamawiający wymaga aby :
- dostawy wykonywane były transportem samochodowym Wykonawcy (na jego koszt),
spełniającym wymogi przepisów dotyczących transportu żywności,
- dostawy po dowiezieniu do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135,
28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, zostały niezwłocznie wniesione przez Wykonawcę
(na jego koszt) do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego,
- terminy dostaw spełniały wymogi zapisów pkt.3.4 SIWZ.
- etykiety artykułów (asortymentów) dostaw, uwzględniały wymogi zapisów pkt.3.3 SIWZ,
- ceny określone w ofercie Wykonawcy, uwzględniały wszystkie koszty i składniki jakie należy
zapłacić za przedmiot zamówienia, oraz żeby uwzględniały w/w wymogi Zamawiającego,
Ponadto :
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych
kodeksem cywilnym, oraz postanowieniami zawartymi w treści postanowień umowy,
- Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe
wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec
Zamawiającego.
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako
staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
- Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń
niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę
(w tym również podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące zadania (części) :
a) zadanie Nr 1 – dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym
stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- produkty przemiału ziarna (CPV 15610000-7) : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna.
- skrobia i produkty skrobiowe (CPV 15620000-0) : mąka ziemniaczana.
- olej roślinny (CPV 154 11100-3) : olej jadalny uniwersalny.
- oliwa z oliwek (CPV 15411110-6) : oliwa z oliwek.
- pasztet (CPV 15131310-1) : pasztet drobiowy.
- owoce, warzywa i podobne produkty (CPV 15300000-1) : dżemy, powidła, warzywa
przetworzone, soki, owoce suszone (śliwki), groch łuskany (połówki), fasola „Jaś”.
- cukier i produkty pokrewne (CPV 15830000-5) : cukier biały, cukier waniliowy, cukier
puder, miód, syrop cukrowy.
- makaron niegotowany (CPV 15851100-9) : makarony.
- kawa, herbata i podobne produkty (CPV 15860000-4) : kawa zbożowa, herbata.
- przyprawy i przyprawy korzenne (CPV 15870000-7) : sól, cynamon, czosnek
granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie (mieszanka), przyprawa
warzywna do potraw, lubczyk suszony, pieprz, kwasek cytrynowy, aromaty do ciast,
ocet, ketchup,majonez, musztarda, pieprz czarny, przyprawy ziołowe.
- produkty dietetyczne (CPV 15882000-4) : chrupki kukurydziane bezglutenowe
(naturalne i smakowe), kaszki ryżowo-owocowe (bezmleczne), kaszki mleczno-ryżowe
z owocami, kaszka mleczno-wielozbożowa wieloowocowa, produkty niskobiałkowe PKL,
markizy z nadzieniem
- różne produkty spożywcze i produkty suszone (CPV 15890000-3) : galaretki, kisiel,
budyń, drożdże, proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do
zup, kostki rosołowe, grzyby suszone.
- kakao, czekolada i wyroby cukiernicze (CPV 15840000-8) : kakao, biszkopty,
ciastka kruche, paluszki słone (smakowe), cukierki, czekolada, wafelki, herbatniki w
czekoladzie.
- owoce tropikalne (CPV 03222110 -7) : banany, kiwi.
- owoce cytrusowe (CPV 03222200 – 5) : cytryny, mandarynki.
- owoce pestkowe (CPV 03222330 – 5) : nektarynki, arbuzy, winogrona.
Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 (formularzu
cenowym zadania Nr 1).
b) zadanie Nr 2 – dostawy artykułów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym
stanowiącym Zał. Nr 3 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- śmietana (CPV 15512000-0) : śmietany 18%,
- mleko w proszku (CPV 15511700-0) : mleko w proszku,
- masło (CPV 15530000-2) : masła świeżego,
- margaryna (CPV 15431100-9) : margaryny do smarowania, mixu tłuszczowego,
- jogurt bez dodatków substancji smakowych (CPV 15551310-1) : jogurtów
naturalnych,
- jogurt z dodatkiem substancji smakowych (CPV 15551320-4) : jogurtów owocowych,
deserów,
- klasyfikowane produkty mleczarskie (CPV 15550000-8) : kefiru,
- maślanka (CPV 15551500-0) : maślanki,
- pasty serowe do smarowania (CPV 15545000-0) : serków homogenizowanych
waniliowych, serka wiejskiego i serów topionych,
- ser twardy (CPV 15544000-3) : sera twardego gouda i edamskiego,
- ser twarogowy (CPV 15542100-0) : twarogu półtłustego.
Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 3 (formularzu
cenowym zadania Nr 2).
c) zadanie Nr 3 – dostawy pieczywa zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym
Zał. Nr 4 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- chleb (CPV 15811100-7) : chleba zwykłego, chleba graham, chleba słonecznikowego,
- bułeczki (CPV 15811400-0) : bułeczki pszenne, bułeczki graham.
Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 4 (formularzu
cenowym zadania Nr 3).
d) zadanie Nr 4 – dostawy artykułów ciastkarskich i ciast zgodnie z formularzem
cenowym stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- wyroby ciastkarskie (CPV 15812100-4) : pączków,
- ciasta (CPV 15812200-5) : ciast drożdżowych z makiem, ciast drożdżowych z serem,
strucli makowej, babki piaskowej, piernika z powidłami.
Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 5 (formularzu
cenowym zadania Nr 4).
e) zadanie Nr 5 – dostawy mięsa i wędlin zgodnie z formularzem cenowym
stanowiącym Zał. Nr 6 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- drób (CPV 15112000-6) : kurczaka świeżego, filetów świeżych z kurczaka, korpusów
mrożonych z kurczaka, udek świeżych z kurczaka,świeżego mięsa gulaszowego
z kurczaka
- podroby (CPV 15114000-0) : świeżych wątróbek i żołądków z kurczaka,
- wieprzowina (CPV 15113000-3) : świeżej słoniny, świeżej łopatki wieprzowej bez kości,
świeżego schabu bez kości, świeżej karkówki bez kości ,
- mięso wołowe (CPV 15111000-9) : świeżej łopatki wołowej bez kości,
- wędliny drobiowe (CPV 15131135-0) : pasztetu drobiowego, parówki drobiowej
(cienkiej), batonu drobiowego, polędwicy drobiowej, baleronu z indyka,
- produkty wieprzowe (CPV 15131400-9) : kiełbasy : krakowskiej, szynkowej,
toruńskiej, wiejskiej, zwyczajnej, pieczeni rzymskiej, pieczeni tyrolskiej, szynki wiejskiej,
kaszani, kiszki pasztetowej, salcesonu wiejskiego, boczku wędzonego.
Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 6 (formularzu
cenowym zadania Nr 5).
f) zadanie Nr 6 – dostawy artykułów rybnych zgodnie z formularzem cenowym
stanowiącym Zał. Nr 7 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- ryby przetworzone i konserwowane (CPV 15200000-0) : filetów, płatów mrożonych
z : morszczuka, mintaja, makreli wędzonej, śledzi solonych Matjas (filety), śledzi w oleju
(filety), konserw rybnych : paprykarz szczeciński, śledź w pomidorach, filet z makreli
w oleju, filet z makreli w pomidorach.
Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 7 (formularzu
cenowym zadania Nr 6).
g) zadanie Nr 7 – dostawy jaj zgodnie z formularzem cenowym
stanowiącym Zał. Nr 8 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- jaja (CPV 03142500-3) : jaj kurzych.
Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 8 (formularzu
cenowym zadania Nr 7).
h) zadanie Nr 8 – dostawy mrożonek zgodnie z formularzem cenowym
stanowiącym Zał. Nr 9 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- warzywa mrożone (CPV 15331100-8) : mieszanki warzywnej, marchwi kostka, marchwi
z groszkiem, kalafiora, fasolki szparagowej,
- owoce przetworzone (CPV 15332100-5) : mieszanki kompotowej mrożonej, truskawek
mrożonych.
Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 9 (formularzu
cenowym zadania Nr 8).
Artykuły (asortymenty) muszą posiadać etykiety.
Każda etykieta musi zawierać następujące dane :
- nazwę dostawcy – producenta, adres,
- dotyczące składników występujących w produkcie,
- nazwę produktu/nazwę odmiany i masę netto produktu,
- termin przydatności do spożycia lub datę produkcji z okresem przydatności do spożycia,
- warunki przechowywania,
- klasę jakości handlowej,
oraz inne informacje i oznaczenia wynikające z obowiązujących przepisów prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: zadanie Nr 1 – dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 119709.64 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MIR Robert Guca
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Górników Staszicowskich 126
Kod pocztowy: 25-808
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 127155.92

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 127155.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 127155.92
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: zadanie Nr 2 – dostawy artykułów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 3 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 103548.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Handlowo Usługowe MIR Robert Guca
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Górników Staszicowskich 126
Kod pocztowy: 25-808
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 108725.42

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 108725.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 110049.77
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: zadanie Nr 3 – dostawy pieczywa zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 4 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 44378.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZPHUiT Tomasz Wiatr
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strażacka 8 Chlewice
Kod pocztowy: 29-130
Miejscowość: Moskorzew
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 46596.90

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 46596.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49110.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: zadanie Nr 4 – dostawy artykułów ciastkarskich i ciast zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4115.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZPHUiT Tomasz Wiatr
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strażacka 8 Chlewice
Kod pocztowy: 29-130
Miejscowość: Moskorzew
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4320.78

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4320.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4415.25
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: zadanie Nr 5 – dostawy mięsa i wędlin zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 6 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 97130.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dąbrowa 6
Kod pocztowy: 26-322
Miejscowość: Sławno
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 101986.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 101986.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 101986.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: zadanie Nr 6 – dostawy artykułów rybnych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 7 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31654.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Interpolar Magdalena Markiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiejska 55
Kod pocztowy: 25-319
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 33236.70

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33236.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33631.08
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: zadanie Nr 7 – dostawy jaj zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 8 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8960.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Specjalistyczne Gospodarstwo Drobiarskie Zbigniew Gawroński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mikułowice 3
Kod pocztowy: 28-100
Miejscowość: Busko-Zdrój
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9587.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9587.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12096.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: zadanie Nr 8 – dostawy mrożonek zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 9 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9837.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Interpolar Magdalena Markiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiejska 55
Kod pocztowy: 25-319
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10328.85

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10328.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10890.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.