eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Alwernia › Dostawa energii elektrycznej na rzecz Gminy Alwernia, Urzędu Miejskiego w Alwerni oraz jednostek organizacyjnych Gminy Alwernia w 2021 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 510562860-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Gmina Alwernia:

Dostawa energii elektrycznej na rzecz Gminy Alwernia, Urzędu Miejskiego w Alwerni oraz jednostek organizacyjnych Gminy Alwernia w 2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 601464-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Alwernia, krajowy numer identyfikacyjny 35155596700000, Z. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 283 11 15
faks: 12 283 17 92
e-mail: urzad@alwernia.pl
www: www.alwernia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
P O R O Z U M I E N I E

w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej w 2021 r.

zawarte w Alwerni w dniu 21 września 2020 r. na podstawie art. 16 ust. 1, 4, 5, 6, 7, 8 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288, 1086),pomiędzy:
1. Miejsko-Gminną Biblioteką Publiczną im. Janiny Rogalskiej w Alwerni, 32-566 Alwernia,
ul. Gęsikowskiego 7, reprezentowaną przez – Elżbietę Jarczyk – Dyrektora;
2. Samorządowym Ośrodkiem Kultury w Alwerni, 32-566 Alwernia, Rynek 3, reprezentowanym przez – Marka Skowronka – Dyrektora;

a
Gminą Alwernia, reprezentowaną przez Beatę Nadzieję-Szpilę - Burmistrza Gminy Alwernia jako podmiot upoważniony do przeprowadzenia postępowania na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288, 1086),

oraz

3. Przedszkolem Samorządowym „Tęczowa Kraina” z filią w Grojcu, 32-566 Alwernia, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2, reprezentowanym przez – Jolantę Biel – Dyrektora;
4. Przedszkolem Samorządowym „Fantazja” w Kwaczale, 32-566 Alwernia, Kwaczała, ul. Jana Pawła II 45, reprezentowanym przez – Dorotę Ostrogórską – Dyrektora;
5. Przedszkolem Samorządowym „Dziecięca Akademia” w Regulicach, 32-566 Alwernia, Regulice, ul. Kijowska 2, reprezentowanym przez – Bernadettę Kosowską – Dyrektora;
6. Szkołą Podstawową im. Marii Skłodowskiej-Curie w Alwerni, 32-566 Alwernia, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 4, reprezentowaną przez – Pawła Kozikowskiego – Dyrektora;
7. Szkołą Podstawową im. Szarych Szeregów w Grojcu, 32-566 Alwernia, Grojec, ul Bartosza Głowackiego 11, reprezentowaną przez – Iwonę Knapik – Dyrektora;
8. Szkołą Podstawową im. Ignacego Jana Paderewskiego w Okleśnej, 32-566 Alwernia, Okleśna, ul. Nowowiejska 3, reprezentowaną przez – Anitę Lech – Dyrektora;
9. Szkołą Podstawową im. Józefa Patelskiego w Kwaczale, 32-566 Alwernia, Kwaczła, ul. Jana Pawła II 2, reprezentowaną przez – Renatę Zielińską – Dyrektora;
10. Szkołą Podstawową im. Stanisława Wyspiańskiego w Porębie Żegoty, 32-566 Alwernia, Poręba Żegoty, ul. Szembeków 24, reprezentowaną przez – Renatę Wojcieszek – Dyrektora;
11. Szkołą Podstawową im. Tadeusza Kościuszki w Regulicach, 32-566 Alwernia, Regulice, Jana Pawła II 10, reprezentowaną przez – Jarosława Gaweł – Dyrektora;
12. Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Brodłach, 32-566 Alwernia, Brodła,
ul. Edukacyjna 1, reprezentowaną przez – Katarzynę Jonkisz – Dyrektora.

a
Gminą Alwernia, reprezentowaną przez Beatę Nadzieję-Szpilę - Burmistrza Gminy Alwernia jako podmiot upoważniony do przeprowadzenia postępowania na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288, 1086).




§ 1
1. Strony Porozumienia postanawiają wspólnie przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie dostawy energii elektrycznej w trybie przetargu nieograniczonego.
2. Strony wyznaczają spośród siebie Gminę Alwernia jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w ich imieniu i na rzecz, o którym mowa w § 1 ust. 1. Jednocześnie, w związku z art. 16 ust. 1, 4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony nie tracą w przedmiotowym postępowaniu statusu zamawiającego.
§ 2
1. Strony zobowiązane są złożyć wniosek o wszczęcie postępowania do Urzędu Miejskiego
w Alwerni – do Inspektora na samodzielnym stanowisku ds. zamówień publicznych według wzoru, zawierający m.in. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego wartość szacunkową. Wniosek należy złożyć w wyznaczonym przez Inspektora na samodzielnym stanowisku ds. Zamówień Publicznych we wskazanym przez niego terminie. Wzór wniosku stanowi załącznik nr 1 do Porozumienia.
2. Za przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia oraz ustalenie jego wartości szacunkowej odpowiada każda ze Stron składających wniosek.

§ 3
1. Każda ze Stron zobowiązuje się zabezpieczyć środki finansowe w wysokości wskazanej we wniosku, o którym mowa w § 2 ust. 1.
2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym wspólnie postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej, każda ze Stron samodzielnie zawrze odrębną umowę na dostawę energii elektrycznej z wyłonionym
w postępowaniu wykonawcą.
§ 4
1. Gmina Alwernia, jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w § 1 ust. 1 w ramach prowadzonego postępowania odpowiada w szczególności za:
a) opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
b) sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu,
c) ocenę spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocenę złożonych ofert,
d) propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty,
e) propozycję ewentualnego unieważnienia postępowania,
f) wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajowa Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem powszechnym),
g) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej.
2. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania, o których mowa w § 1 ust. 1 zostanie powołana zarządzeniem Burmistrza Komisja przetargowa.
3. Strony mają prawo wglądu do dokumentacji przetargowej na każdym etapie postępowania.
4. Strony zobowiązane są w wyznaczonym przez Inspektora na samodzielnym stanowisku ds. Zamówień Publicznych terminie udzielić wszelkich informacji i wyjaśnień niezbędnych do prawidłowego przebiegu postępowania, w tym odpowiedzi na zapytania zadane przez wykonawców.
5. Inspektor na samodzielnym stanowisku ds. Zamówień Publicznych powiadomi niezwłocznie pozostałe Strony o wyborze najkorzystniejszej oferty i wyłonieniu wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną.

§ 5
Strony ustalają, że współpraca w celu przeprowadzenia wspólnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej, o którym mowa w § 1 ust. 1 jest formą współpracy nieodpłatną.
§ 6
Porozumienie zawarte zostaje na czas określony tj. do czasu zakończenia wspólnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w § 1 ust. 1 i zawarcia przez każdą ze Stron odrębnej umowy na dostawę energii elektrycznej.
§ 7
1. W sprawach nie uregulowanych Porozumieniem zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145, 1495, z 2020 r. poz. 875) oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ((Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288, 1086).
2. Zmiana Porozumienia wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Spory wynikłe w związku z realizacją porozumienia rozstrzygane będą polubownie.
W razie braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu, będzie on rozstrzygany przez właściwy rzeczowo i miejscowo sąd powszechny.
4. Porozumienie zostało sporządzone w 13 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej na rzecz Gminy Alwernia, Urzędu Miejskiego w Alwerni oraz jednostek organizacyjnych Gminy Alwernia w 2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w 2021 roku dla punktów poboru energii elektrycznej:
- budynku Urzędu Miejskiego w Alwerni,
- oświetlenia ulicznego w gminie Alwernia,
- obiektów gminnych,
- budynków szkół i przedszkoli,
- budynków Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej oraz Samorządowego Ośrodka Kultury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem Punktów Poboru Energii Elektrycznej (PPE) stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.
Dostawa energii musi odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 833, 843, 875, 1086, 1378, 1565.) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych. Dostawa energii odbywać się będzie przez okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
4.2. Warunkiem rozpoczęcia dostaw jest skuteczne przeprowadzenia procedury zamiany sprzedawcy.
4.3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o określonych zgodnie z obowiązującymi przepisami standardach jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007 r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, określające parametry techniczne energii elektrycznej.
4.4. Szacowany wolumen zapotrzebowania na energię elektryczną w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. wyniesie:

Ilość kWh Ilość kWh/Grupa taryfowa
C11 C22a C12a C12b
1.252.752 272.751 21.601 48.400 910.000

4.5. W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawartych 13 umów zgodnie z wykazem odbiorców końcowych stanowiących załącznik nr 1b do SIWZ. Rozliczenia i faktury będą wystawiane i wysyłane dla każdego podmiotu/jednostki (Odbiorcy) zgodnie z zawartą umową.
4.6. Przewidywane przez Zamawiającego zużycie energii ma charakter orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości i nie jest jednocześnie graniczną ilością zakupu.
4.7. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia związanego z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem itp. wchodzącego w zakres odrębnej umowy dotyczącej świadczenia usługi dystrybucyjnej zawartej przez Zamawiającego (Odbiorcę) z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
4.8. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania wszystkich niezbędnych czynności dla procedury zmiany sprzedawcy na wszystkie punkty poboru Energii Elektrycznej u Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu uzyskania pozytywnej weryfikacji na dzień 01.01.2021 r. W tym celu Wykonawca przygotuję również stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa , które przedłoży Zamawiającemu do podpisu. W przypadku negatywnej weryfikacji któregoś punktu PPE Wykonawca powiadomi niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny negatywnej weryfikacji. Po ustaleniu Zamawiającego z Wykonawcą przyczyny negatywnej weryfikacji, Wykonawca zgłosi umowę sprzedaży powtórnie do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
4.9. Zamawiającemu przysługuje w trakcie trwania umowy sprzedaży energii elektrycznej, prawo do zmiany grupy taryfowej oraz mocy umownej na ogólnie obowiązujących zasadach wskazanych przez OSD oraz przepisach, w szczególności ustawie Prawo energetyczne. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w formularzu ofertowym. Zamawiający może zwiększyć moc umowną dla obiektów w ramach określonych przez siebie w przedmiocie zamówienia grup taryfowych.
4.10. Wybrany jako najkorzystniejszy Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy Oświadczenie o posiadaniu Generalnej Umowy Dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD właściwego dla Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.30.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 326341.90 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TAURON Sprzedaż Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul Łagiewnicka 60
Kod pocztowy: 30-417
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 401400.55

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 401400.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 492775.02
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.