eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa transportowa - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 w Kielcach w roku kalendarzowym 2021

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510561391-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Gmina Kielce - Szkoła Podstawowa Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach:

Usługa transportowa - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 w Kielcach w roku kalendarzowym 2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762182-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kielce - Szkoła Podstawowa Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 29100934300000, Jurajska 7, 25-640 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 41 367-64-87
faks: 413 676 945
e-mail: szkola@sp25.kielce.eu
www: http://sp25.kielce.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa transportowa - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 w Kielcach w roku kalendarzowym 2021

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN/01/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 w Kielcach w roku kalendarzowym 2021, na trasie; miejsce zamieszkania – Szkoła – miejsce zamieszkania, wg poniższego harmonogramu : TRASA 1-sza: Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 ul. Jurajska 7 – ul. Batalionów Chłopskich 360, przez ul. Piekoszowską do pętli MZK. i powrót. Ilość dzieci – wg planu zajęć. Środek transportu – autobus Długość trasy – 16 km Dowożenie: 4 kursy – o godz. 6.50/ 7.40 /11.20 /12.15 Łączna długość trasy – 4 kursy x 16 km = 64 km. TRASA 2-ga: Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 ul. Jurajska 7 – ul. Kruszelnickiego (pętla MZK) przez ul. Transportowców i powrót tą samą trasą. Ilość dzieci – wg planu zajęć. Środek transportu – autobus Długość trasy – 19 km Dowożenie: 4 kursy – o godz. 6.55 / 7.45 /10.25 /12.15 Łączna długość trasy – 4 kursy x 19 km = 76 km. TRASA 3-cia : Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 ul. Jurajska 7 – Piekoszowska, ul. Kruszelnickiego (pętla MZK), ul. Transportowców, dalej ulicą Batalionów Chłopskich do pętli MZK i powrót. Ilość dzieci – wg planu zajęć. Środek transportu – autobus Długość trasy – 24 km Dowożenie: 3 kursy – o godz. 6.40 / 11.10 / / 12.10 / Odwożenie: 6 kursów – o godz. 12.05 / 14.05 / 15.05 / 16.50 / 17.40 / 18.30 / Łączna długość trasy – 9 kursów x 24 km = 356 km. Łączna dzienna ilość kursów do wykonania przez Przewoźnika = 17 Niezbędna ilość autobusów do wykonania zamówienia = 2 Łączna dzienna długość trasy do pokonania przez Przewoźnika = 356 km. Planowana łączna dzienna ilość dowożonych uczniów = 290.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 368139.77 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.T.U. ,,MEGA TRANS” S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dębska Wola 3 A
Kod pocztowy: 26-026
Miejscowość: Morawica
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 318611.11

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 318611.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 327222.22
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.