eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Termomodernizacja budynku nr 6 ( warsztaty kwatermistrzowskie ) w Zakładzie Karnym w Iławie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510561243-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Zakład Karny w Iławie:

Termomodernizacja budynku nr 6 ( warsztaty kwatermistrzowskie ) w Zakładzie Karnym w Iławie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610113-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Iławie, krajowy numer identyfikacyjny 32014700000000, ul. 1 Maja 14, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 896 494 515
faks: 896 492 730
e-mail: zk_ilawa@sw.gov.pl
www: https://zp.sw.gov.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - jednostka organizacyjna więziennictwa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku nr 6 ( warsztaty kwatermistrzowskie ) w Zakładzie Karnym w Iławie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych na terenie Zakładu Karnego w Iławie w ramach inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynku nr 6 ( warsztaty kwatermistrzowskie ) w Zakładzie Karnym w Iławie” Całość robót budowlanych należy wykonać zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną, z zachowaniem przepisów BHP. Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać certyfikat jakości lub deklarację zgodności. Prace muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie zagrażały bezpieczeństwu i nie powodowały zbyt dużych utrudnień w funkcjonowaniu jednostki. Zakres robót obejmuje w szczególności wymianę istniejących drzwi zewnętrznych oraz wymianę okien. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z wyprawą elewacyjną w systemie bezspoinowym, ociepleniem ścian fundamentowych budynku. Wymianę istniejących obróbek blacharskich gzymsów, okapów, murków ogniowych, parapetów, wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych, malarskich i tynkarskich. 2) Szczegółowy opis przedmiotu został zawarty w przedmiarze robót. 3) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podst. Dokumentacji budowlanej wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury, a także obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną wraz z okresem gwarancji. Podstawę sporządzenia oferty stanowi dokumentacja projektowa, STWiORB, SIWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania. Przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym. 4) W przypadku wskazania w Dokumentacji budowlanej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w Dokumentacji budowlanej pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót zgodnie z Dokumentacją budowlaną i zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarze robót i będą zgodne pod względem:  charakteru użytkowego,  charakterystyki materiałowej,  parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne itp.)  parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, elementy spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz zwrócić się do zamawiającego z zapytaniem czy uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. 5) Wykonawca samodzielnie, ze środków własnych, dokona zakupu i dostarczy wszelkie elementy, urządzenia i materiały niezbędne do wykonania robót budowlanych. 6) Wszelkie materiały i elementy wykorzystane w ramach realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 7) Wszystkie roboty wykonywane na obiekcie muszą być uzgodnione z inwestorem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie robót jak również prac wykończeniowych, a także prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej konstrukcji budowlanej obiektu. 8) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, co najmniej dwóch osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty ogólnobudowlane wykończeniowe na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 6 ( wzór umowy ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 365853.66 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 12

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KUJAWIA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@kujawia.pl
Adres pocztowy: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 22 A/13
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 291700.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 291700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 965000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.