To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Jednorazowa dostawa artykułów biurowych, kalendarzy na 2021 rok, urządzeń biurowych, przewodowych i bezprzewodowych aparatów telefonicznych oraz słuchawek do bezprzewodowych aparatów telefonicznych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: PT POWER, PT WRPO 2014+
Numer ogłoszenia: 759160-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 61 8463819
faks: 61 8463820
e-mail: zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl
www: https://wuppoznan.praca.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Jednorazowa dostawa artykułów biurowych, kalendarzy na 2021 rok, urządzeń biurowych, przewodowych i bezprzewodowych aparatów telefonicznych oraz słuchawek do bezprzewodowych aparatów telefonicznych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WUPXXV/2/3322/11/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów biurowych, kalendarzy na 2021 rok, urządzeń biurowych, przewodowych i bezprzewodowych aparatów telefonicznych oraz słuchawek do bezprzewodowych aparatów telefonicznych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część 1: Jednorazowa dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile. Część 2: Jednorazowa dostawa kalendarzy na 2021 rok dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu. Część 3: Jednorazowa dostawa urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu. Część 4: Jednorazowa dostawa przewodowych i bezprzewodowych aparatów telefonicznych oraz słuchawek do bezprzewodowych aparatów telefonicznych. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w załączniku nr 4, nr 5, nr 6, nr 7 i nr 8 stanowiących integralną część SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Jednorazowa dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 64523.53 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MIRANEX Sp. z o. o.
Email wykonawcy: m.hoffmann@miranex.pl
Adres pocztowy: ul. Strzeszyńska 33/101
Kod pocztowy: 60-479
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56147.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 85951.65
Waluta: PLN
NAZWA: Jednorazowa dostawa kalendarzy na 2021 rok dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1857.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ANIEW" SPÓŁKA JAWNA WOJCIECH ANIELSKI, ŁUKASZ ANIELSKI
Email wykonawcy: produkcja@taniekalendarze.pl
Adres pocztowy: ul. Floriańska 9
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1760.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2284.85
Waluta: PLN
NAZWA: Jednorazowa dostawa urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11610.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MOFF SPÓŁKA JAWNA OSSOWSKA, PANASIEWICZ
Email wykonawcy: biuro@e-moff.pl
Adres pocztowy: ul. Chabrowa 63
Kod pocztowy: 63-004
Miejscowość: Tulce
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12453.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15809.81
Waluta: PLN
NAZWA: Jednorazowa dostawa przewodowych i bezprzewodowych aparatów telefonicznych oraz słuchawek do bezprzewodowych aparatów telefonicznych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono po upływie terminu składania ofert na podstawie
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.12.2020 r. do godz. 10:30 do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku - spirale embolizacyjne, cewniki balonowe i siatki przepuklinowe
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.