To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Dostawa środków czystości dla Gminy Kluczbork na lata 2021-2022
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 607332-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 774 183 864
faks: 077 418 22 30
e-mail: um@kluczbork.pl
www: https://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa środków czystości dla Gminy Kluczbork na lata 2021-2022
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GM.271.24.2020.AS
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb dostawy środków czystości dla Gminy Kluczbork na lata 2021-2022.
1.1. Szczegółowy wykaz zamawianych środków czystości w przewidywanych ilościach zawiera
Załącznik nr 8 „zestawienie środków czystości” do SIWZ.
1.2. Ilości podane w załączniki nr 8 do SIWZ są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie
w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń
1.3. Środki czystości muszą być fabrycznie nowe. Pod tym pojęciem należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów,
bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Produkty powinny być prawidłowo oznakowane i sklasyfikowane;
1.4. Termin ważności (przydatności) przedmiotu zamówienia to minimum 12 miesięcy licząc
od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego, lub terminu przydatności na opakowaniu, jeżeli jest terminem dłuższym;
1.5. Produkty wymienione w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
jako dezynfekujące (poz.: 11, 15, 49, 50, 58, 69), powinny posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym.
1.6. Dla produktów wymienionych w poz. 8-19, 22-23, 31-47, 49, 50, 55, 58, 61, 62, 68, 69
załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnych kart charakterystyki.
1.7. Zamawiający nie dopuszcza przesyłek pocztowych ani kurierskich jako formy dostarczenia
środków czystości przez Wykonawcę. Wykonawca zapewni dostawę środków czystości wyłącznie własnym transportem;
1.8. Wykonawca zobowiązuje się do załadunku, transportu, rozładunku i wniesienia dostarczonych środków czystości do miejsc wskazanych przez Zamawiającego:
- bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Kluczborku;
- bezpośrednio do jednostek organizacyjnych Zamawiającego na terenie Gminy Kluczbork tj.
• Miejski Zarząd Obiektów Komunalnych; ul. Wolności 1a; 46-200 Kluczbork;
• Muzeum im. Jana Dzierżona;
• Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Kluczborku;
• Środowiskowy Dom Samopomocy;
• Administracja Oświaty w Kluczborku;
• Kluczborki Dom Kultury;
• Ośrodek Sportu i Rekreacji;
• Ośrodek Pomocy Społecznej;
• Centrum Aktywności Lokalnej;
• Gminna Szkoła Muzyczna I stopnia im. Ignacego J. Paderewskiego w Kluczborku;
• Publiczne Przedszkole nr 1 w Kluczborku;
• Publiczne Przedszkole nr 2 w Kluczborku;
• Publiczne Przedszkole nr 5 w Kluczborku;
• Publiczne Przedszkole nr 7 w Kluczborku;
• Publiczne Przedszkole nr 8 w Kluczborku;
• Publiczne Przedszkole w Bogacicy;
• Szkoła Podstawowa nr 1 w Kluczborku;
• Szkoła Podstawowa nr 2 w Kluczborku;
• Szkoła Podstawowa nr 5 w Kluczborku;
• Szkoła Podstawowa w Bąkowie;
• Szkoła Podstawowa w Bogacicy;
• Szkoła Podstawowa w Kujakowicach Dolnych;
• Szkoła Podstawowa w Kuniowie;
1.9. Środki czystości dostarczone Zamawiającemu muszą posiadać cechy
charakterystyczne odpowiadające wszystkim cechom przedmiotu zamówienia, który
został szczegółowo określony w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
2. Wszystkie nazwy własne środków czystości użyte w dokumentacji przetargowej są podane
przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe
oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy.
3. Zamawiający wymaga dostawy zamówionych środków czystości w ciągu 24 godzin
lub maksymalnie 48 godzin od daty wysłania zamówienia faxem lub e-mailem przez osoby odpowiedzialne za realizację przedmiotu umowy w dni robocze (od poniedziałku do piątku
w godzinach pracy jednostek wymienionych w dziale III SIWZ pkt. 1 lit. h.).
Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas dostawy środków czystości powyżej
48 godz. zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ.
4. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
39830000-9 środki czyszczące
33761000-2 papier toaletowy
33763000-6 ręczniki papierowe do rąk
33711900-6 mydło
39831300-9 środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 środki do czyszczenia toalet
Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić
podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca
powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.83.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 648577.58 pl
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ADA-HIGIENA Spółka Cywilna Henryka Węgrzynowska Joanna Wegrzynowska - Wróbel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 3b
Kod pocztowy: 46-200
Miejscowość: Kluczbork
Kraj/woj.: opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1063153.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1261861.94
Waluta: pl
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 648577.58 pl
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ADA-HIGIENA Spółka Cywilna Henryka Węgrzynowska Joanna Wegrzynowska - Wróbel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 3b
Kod pocztowy: 46-200
Miejscowość: Kluczbork
Kraj/woj.: opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1063153.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1261861.94
Waluta: pl
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Uzupełnienie ubytków w drogach gminnych gruntowych tłuczniem
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od lipca do grudnia 2024 roku
- Budowa boiska wielofunkcyjnego i zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym przy Szkole nr 5 w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH WE WROCŁAWIU - Umowa ramowa
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.