eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Usługi ochrony osób i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510560075-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie:

Usługi ochrony osób i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609086-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 85163430300000, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 014 6316601, 6316612
faks: 146 316 600
e-mail: j_ligeza@pwsztar.edu.pl
www: https://pwsztar.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi ochrony osób i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): L.Dz./K-dzpz/382-4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia tj. obiektów oraz terenu wokół obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie w okresie od 1 grudnia 2020 roku do 31 maja 2022 roku w wymiarze około 1488 roboczogodzin/miesiąc, 26784 roboczogodzin/18 miesięcy umowy, (38784 roboczogodziny z prawem opcji). Ochrona obejmuje:
1) Budynek A – budynek główny – zlokalizowany przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie, powierzchnia użytkowa 6284m2, pod częścią budynku znajdują się piwnice z pomieszczeniami gospodarczymi i barem, na parterze, I, II piętrze i poddaszu użytkowym znajdują się sale dydaktyczne, pracownie komputerowe, pomieszczenia administracyjne i hotel. Budynek A będzie objęty przez całą dobę nadzorem grupy interwencyjnej wzywanej w godzinach od 6.00 do 22.00 przez pracownika zamawiającego obsługującego portiernię a w godzinach od 22.00 do 6.00 przez system alarmowy.
2) Budynek B - pawilon dydaktyczno-biblioteczny - zlokalizowany przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie, powierzchnia użytkowa 3089m2, na parterze znajdują się laboratoria chemiczne i sale wykładowe, na I piętrze biblioteka, czytelnia komputerowa, sale ćwiczeń i pomieszczenia administracyjne. Budynek B będzie objęty przez całą dobę nadzorem grupy interwencyjnej wzywanej w godzinach od 6.00 do 22.00 przez pracownika zamawiającego obsługującego portiernię a w godzinach od 22.00 do 6.00 przez system alarmowy.
3) Budynki C i D - Centrum Nowoczesnych Technologii Instytut Politechniczny - zlokalizowane przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie, powierzchnia użytkowa 6727m2, w skład obiektu wchodzi czterokondygnacyjny budynek dydaktyczny (C) oraz dwukondygnacyjny pawilon laboratoryjny (D). W obiekcie znajdują się sale wykładowe, sale ćwiczeń, pracownie komputerowe, laboratoria i pomieszczenia administracyjne. Budynki C i D objęte będą dozorem i ochroną przez jednego pracownika ochrony od godziny 6.00 do 22.00 przez 7 dni w tygodniu (496 roboczogodzin/miesiąc). Budynek C i D będzie objęty przez całą dobę nadzorem grupy interwencyjnej wzywanej w godzinach od 6.00 do 22.00 przez pracownika ochrony a w godzinach od 22.00 do 6.00 przez system alarmowy.
4) Budynki E, F i G - Instytut Ochrony Zdrowia - zlokalizowane przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie, w skład obiektu wchodzi hala sportowa z dwukondygnacyjnym zespołem sportowo–rekreacyjnym i garażem podziemnym na 90 miejsc parkingowych (E), pływalnia (F), czterokondygnacyjny budynek dydaktyczny (G) o łącznej powierzchni użytkowej 13245,39m2. W obiekcie znajdują się sale sportowe, pomieszczenia rekreacyjne, pływalnia, sale wykładowe, sale ćwiczeń i pomieszczenia administracyjne. Budynki E, F objęte będą dozorem i ochroną przez jednego pracownika ochrony całodobowo przez 7 dni w tygodniu. (744 roboczogodziny/miesiąc). Budynki E, F i G będą objęte przez całą dobę nadzorem grupy interwencyjnej wzywanej przez pracownika ochrony, pracownika zamawiającego obsługującego portiernię w budynku G lub przez system alarmowy.
5) Budynek Domu Studenta - zlokalizowany przy ul. Słowackiego 7 w Tarnowie, powierzchnia użytkowa 4262m2, w skład obiektu wchodzi budynek czterokondygnacyjny wraz z terenem o powierzchni 0,4776ha. W obiekcie znajdują się pokoje dla studentów, pokoje dla gości hotelowych, świetlica, kuchnie ogólnodostępne, palarnia, pomieszczenia administracyjne oraz piwnice, w których znajduje się klub studencki, pralnia, kotłownia, pomieszczenia gospodarcze i stolarnia. Dom Studenta objęty będzie dozorem i ochroną przez jednego pracownika ochrony przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 22.00 do 6.00. (248 roboczogodzin/miesiąc). Dom Studenta będzie objęty przez całą dobę nadzorem grupy interwencyjnej wzywanej w godzinach od 6.00 do 22.00 przez pracownika zamawiającego obsługującego portiernię a w godzinach od 22.00 do 6.00 przez pracownika ochrony.
6) Teren wokół budynków A, B, C, D, E, F, G – przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie wraz z powierzchnią zabudowy wynosi 4,74 ha. Teren w około 90% jest objęty monitoringiem.
7) Ochrona imprez masowych organizowanych przez Uczelnię, np. noc naukowców, mecz piłki siatkowej, realizowana przez dodatkowych pracowników ochrony niewymienionych w punktach od 1 do 5 na warunkach przetargu (do 5 wydarzeń w roku).
8) Prawo opcji - Zamawiający ze względu na charakter prowadzonej działalności przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (wartość zamówienia ustalana jest odpowiednio do brzmienia art. 34 ust. 5 Pzp) czyli zwiększenia liczby roboczogodzin usług ochrony – maksymalnie do 12000 roboczogodzin dodatkowo w okresie obowiązywania umowy tj. przez okres 18 miesięcy od 1.12.2020r do 31.05.2022r. Z prawem opcji całkowita liczba godzin w ramach umowy nie może przekroczyć 38784 roboczogodzin. Zamawiający zamierza skorzystać z prawa opcji do ochrony budynków A, B i G w godzinach od 6.00 do 22.00. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na zawarcie prawa opcji w umowie, nie będzie wnosił jakichkolwiek roszczeń z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji. Warunkiem uruchamiania prawa opcji jest złożenie oświadczenia przez Zamawiającego do Wykonawcy, dotyczącego realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.
2. Do obowiązków pracowników ochrony należy:
a. ochrona osób tj. interwencja w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa pracowników, studentów oraz gości hotelowych znajdujących się w budynkach i na terenie Uczelni,
b. interweniowanie w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu mienia,
c. wykonywanie co najmniej dwóch obchodów budynków w porze nocnej (budynek EF i Dom Studenta),
d. obsługa monitoringów i alarmów przeciwwłamaniowych w budynkach oraz monitoringów terenów zewnętrznych,
e. interweniowanie w przypadku alarmów przeciwpożarowych zgodnie z instrukcją ppoż.,
f. interwencja w przypadku awarii wind,
g. obsługa portierni tj.: udzielanie informacji petentom Uczelni, odbieranie telefonów, wydawanie kluczy do pomieszczeń, wydawanie sprzętu multimedialnego, inne czynności uzgodnione z zamawiającym,
h. obsługa bramek wjazdowych i wyjazdowych na teren Uczelni oraz na parking podziemny (tylko w przypadku wjazdu lub wyjazdu pojazdów bez kart dostępu) w tym samochodów o specjalnym przeznaczeniu (straż pożarna, pogotowie ratunkowe, policja),
i. niezwłoczne informowanie przedstawiciela Zamawiającego o zdarzeniach zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia mających miejsce na terenie Uczelni, a także o potencjalnych zagrożeniach,
j. w przypadku wystąpienia zdarzeń wyjątkowych np. włamanie, kradzież, dewastacja, działania osób niebezpiecznych wezwanie grupy interwencyjnej Wykonawcy, która zobowiązana jest dojechać do siedziby Zamawiającego w uzgodnionym czasie od momentu wezwana przez pracownika zamawiającego, pracownika ochrony lub system alarmowy i rozpocząć interwencję.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 638517.07 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: MAXUS Sp. z o.o. - Lider Konsorcjum, MM SERVICE SECURITY Sp. z o.o. – Partner Konsorcjum
Email wykonawcy: zp@mmservice.com.pl
Adres pocztowy: ul. 3-go Maja 64/66N
Kod pocztowy: 93-408
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 785376.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 785376.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1068111.36
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.