To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Świdnica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 616480-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 74 851 59 80
faks: 74 851 59 82
e-mail: sgpk@sgpk.pl
www: http://www.sgpk.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Świdnica
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 18/ZAP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zamawiający poszukuje Wykonawcę/Wykonawców na wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg polegające na: posypywaniu piachem lub mieszanką piasku i soli, odśnieżanie dróg przy pomocy pługa odśnieżającego, na następujących drogach gminnych Gminy Świdnica zlokalizowanych w obrębie ewidencyjnym: DLA ZADANIA NR 1: 1) Opoczka, 2) Makowice, 3) Jakubów, 4) Lubachów, 5) Witoszów Dolny, 6) Witoszów Górny, 7) Bojanice, 8) Burkatów, 9) Bystrzyca Dolna, 10) Bystrzyca Górna, 11) Modliszów, 12) Pogorzała, 13) Droga powiatowa nr 2911 odcinek od skrzyżowania z drogą powiatową 2910 w Bystrzycy Dolnej do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3396 w Witoszów Dolny. DLA ZADANIA NR 2: 1) Zawiszów, 2) Sulisławice, 3) Panków, 4) Pszenno, 5) Miłochów, 6) Komorów, 7) Boleścin, 8) Słotwina, 9) Mokrzeszów, 10) Jagodnik, 11) Wiśniowa, 12) Niegoszów, 13) Wilków, 14) Gogołów, 15) Krzczonów., 16) Droga powiatowa nr 2878D Boleścin – Krzczonów granica powiatu, 2. Standardy odśnieżania dróg określono w załączniku nr 7 do SIWZ (załącznik nr 1 do projektu umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą). Zakres dróg objętych przedmiotem zamówienia określono w załącznikach nr 8a i 8b do SIWZ Mapa zimowego utrzymania dróg, w których kolorem czerwonym i zielonym oznaczono drogi objęte 4 standardem odśnieżania oraz kolorem niebieskim oznaczono drogi objęte 5 standardem odśnieżania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dróg do odśnieżania w poszczególnych miejscowościach. 3. Zamawiający wymaga również, aby: 1) Wykonawca zapewnił gotowość (dyspozycyjność) niezbędnego sprzętu wraz z operatorami do realizacji usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienie w okresie od dnia 15.12.2020 r., jednak nie wcześniej niż od dnia podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia, do dnia 14.04.2021 r. 2) Wykonawca posiadał bazę, która będzie stanowiła punkt rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług, zlokalizowaną na terenie Gminy Świdnica lub na terenie Miasta Świdnica lub w odległości nie większej niż 20 km od granicy administracyjnej Gminy Świdnica. Odległość 20 km liczona będzie po drogach publicznych. Nieruchomość, na której zlokalizowana będzie baza, musi być własnością Wykonawcy lub Wykonawca będzie musiał posiadać tytuł prawny do tej nieruchomości. Baza sprzętowa będzie stanowiła miejsce rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia. 3) droga gminna od granicy administracyjnej gminy Świdnica z miastem Świdnica w stronę miejscowości Wiśniowa do granicy administracyjnej z gminą Żarów była odśnieżana i uszorstniana każdorazowo najpóźniej do godz. 7.00 – dotyczy zadania nr 2, 4) w dniach nauki szkolnej drogi stanowiące trasy przejazdów szkolnych autobusów były odśnieżane i uszorstniane najpóźniej do godz. 7.00 – dotyczy zadania nr 1 i2. 4. Do zwalczania śliskości oraz zwiększania uszorstnienia na drogach należy stosować sól drogową, piasek lub mieszankę piaskowo – solną 30-50 %. Zamawiający wymaga aby Wykonawca stosował do zimowego utrzymania dróg piasek płukany bez zanieczyszczeń o uziarnieniu nie większym niż 2 mm. Piasek powinien być wolny od składników spoistych, które mogą wzmagać efekt poślizgu. 5. Zamawiający wymaga, aby do prowadzenia zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Świdnica Wykonawca stosował sól drogową o następujących parametrach: Zawartość chlorku sodu NaCl - co najmniej 90 % Zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - maksymalnie 8,0 % Zawartość wody - maksymalnie 3,0 % Zawartość żelazocyjanku potasowego - minimalnie 20 mg/kg 6. Sól drogowa stosowana przez Wykonawcę winna posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie oraz Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie. 7. Pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia muszą być wyposażone na koszt Wykonawcy w system: monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu i miejscach postojów (zwany dalej GPS). Warunek ten musi być spełniony najpóźniej na dzień podpisania umowy. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie, że wszystkie pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia są wyposażone w sprawny system. 8. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) kierowców sprzętu, którym realizowane będą usługi. 9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w rozdz. III.8 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w rozdz. III.8 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 11. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w rozdz. III.8 SIWZ czynności zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 300 zł za każdą niezatrudnioną osobę. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w rozdz. III.8 SIWZ czynności. 12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części (zadania). Zamawiający nie ogranicza ilości umów, które zostaną zawarte z jednym Wykonawcą. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego nie przekraczającego 20% wartości każdej z części (zadania) zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu podobnych usług. 17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Świdnica - zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 210781.99 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 239173.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 350136.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Świdnica - zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 181788.06 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 210883.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 210883.50
Waluta:
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2024 r.
- Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20 oraz Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4
- Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowalne przy elewacji hali wachlarzowej w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12
- "Dostawa urządzeń medycznych",
- I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
- "Budowa trzech kwater grzebalnych wraz z wykonaniem alejek oraz sieci kanalizacji deszczowej na cmentarzu komunalnym przy ulicy Słowiańskiej w Świdnicy".
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.