To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Dostawa mebli dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 607746-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 322 077 777
faks: 322 077 395
e-mail: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl
www: https://www.katowice.uw.gov.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa mebli dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BA.I.272.27.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach. 39130000-2 – meble biurowe Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań częściowych: 1) Zadanie częściowe nr 1 – dostawa mebli biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2 – meble biurowe Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny). 2) Zadanie częściowe nr 2 – dostawa regałów z metalowymi żaluzjami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141100-3 – regały. Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny). 3) Zadanie częściowe nr 3 – dostawa regałów metalowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141100-3 – regały Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny). 4) Zadanie częściowe nr 4 – dostawa sof. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39143110 – 0 – łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny). 5) Zadanie częściowe nr 5 – dostawa stołu składanego plastikowo-stalowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39121200-8 -stoły Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny). 6) Zadanie częściowe nr 6 –dostawa szafki z umywalką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39144000-3 - meble łazienkowe Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny). Zamówienie jest współfinansowane z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji Bezpieczna Przystań. 7) Zadanie częściowe nr 7 – dostawa krzeseł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0 krzesła Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny) 8) Zadanie częściowe nr 8 – dostawa szafek ubraniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3 meble Okres gwarancji: 24 miesiące (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny). 9) Zadanie częściowe nr 9 – dostawa foteli dyspozytorskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.9. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8 – fotele Okres gwarancji: 12 miesięcy (okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa regałów z metalowymi żaluzjami
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia (…) jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu”.
NAZWA: Dostawa sof
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia (…) jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu”.
NAZWA: Dostawa stołu składanego plastikowo-stalowego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia (…) jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
NAZWA: dostawa szafki z umywalką
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia (…) jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu”.
NAZWA: Dostawa krzeseł
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia (…) jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
NAZWA: Dostawa szafek ubraniowych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia (…) jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
NAZWA: Dostawa foteli dyspozytorskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 47154.47 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TRONUS POLSKA sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ordona 2a
Kod pocztowy: 01-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56088.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 56088.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- Wyposażenie pomieszczeń Centrum Dojrzałego Człowieka w miejscowości Borzęcin Duży
- D/22/2024/A Zakup i dostawa mebli biurowych dla Biura Rachunkowości Uniwersytetu Opolskiego
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu kazimierskiego
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.