To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 01.01.2021R. DO 31.12.2021R.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 608062-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0 44 634 10 00
faks: 0 44 634 13 41
e-mail: umzelow@zelow.pl
www: www.zelow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 01.01.2021R. DO 31.12.2021R.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZPI.271.38.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Zelów oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 do SIWZ zawrą jedną umowę w ramach jednego numeru NIP, wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 01.01.2021R. DO 31.12.2021R.” Zamawiający oczekuje, że rozliczenia będą w ramach jednego numeru NIP ze wskazaniem oddzielnego subkonta wpłat należności podporządkowanych odrębnie dla każdej wyszczególnionej jednostki organizacyjnej. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów sprzedaży. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 5.1 do SIWZ). 2. Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. wynosi 1 698 707 kWh. 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 5.1 do SIWZ ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie zmiany sprzedawcy. 3. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla 187 PPE odbywa się po raz kolejny. Obecne rozdzielone umowy sprzedaży energii elektrycznej obowiązują do 31.12.2020r. nie ma konieczności wypowiadania tych umów. Dla 179 PPE obecnym sprzedawcą jest ELEKTRA S.A. Dla 8 PPE ustanowiony jest sprzedawca rezerwowy i jest nim PGE Obrót S.A. Umowy rezerwowe zostały wypowiedziane na dzień 31.12.2020r. Umowy o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla 179 PPE zawarte są na czas nieokreślony. Dla 8 PPE będzie konieczność zawarcia umowy o świadczenie usługi dystrybucji. Szczegółowe informacje zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 594547.45 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: RESPECT ENERGY S.A.
Email wykonawcy: przetargi@respect.energy
Adres pocztowy: ul. Rydygiera 8
Kod pocztowy: 01-793
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 563095.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 709981.39
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla SP ZOZ w Bogatyni
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Sztuki w Szczecinie
- Zakup energii elektrycznej.
- Dostawa Energii Elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Łasku Sp. z o.o.
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.