eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Budowa przedszkola i żłobka w Pszennie przy ul. Słonecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29

Ogłoszenie nr 510557362-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Gmina Świdnica:

Budowa przedszkola i żłobka w Pszennie przy ul. Słonecznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 589179-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540195314-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świdnica, krajowy numer identyfikacyjny 89071838900000, ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 074 8523067 w. 24
faks: 074 8521226w.400
e-mail: przetargi@gmina.swidnica.pl
www: http://gmina.swidnica.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przedszkola i żłobka w Pszennie przy ul. Słonecznej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.19.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa przedszkola i żłobka w Pszennie przy ul. Słonecznej". Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zadań "Budowa przedszkola w Pszennie przy ul. Słonecznej" i "Budowa żłobka w Pszennie przy ul. Słonecznej". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie całości robót I i II etapu inwestycji określonych w dokumentacji budowlanej, za wyjątkiem wykonania placu zabaw oraz dostawy i montażu urządzeń komunalnych (ławki, kosze na śmieci, i inne). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w załączniku nr 12 do SIWZ "Wykaz elementów wyposażenia" w poz. 3, 5, 17, 18, 32, 33, 34, 51, 52, 61, 73, 74, 76, 77, 82, 87, 88, 89, 94, 95, 96 (pozostałe poz. wykazu nie są objęte przedmiotem zamówienia). 3. Zamawiający informuje, iż I etap przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji budowlanej jako etap II (żłobek), 2) wykonanie robót budowlanych dla pomieszczeń 1.1, 1.14-1.25 obejmujące zakres w osiach 4-14 oraz J-L rysunku "A-03 Rzut parteru" wraz z pomieszczeniem instalacji chłodu w strefie wejściowej do budynku, 3) wykonanie wszystkich przyłączy i instalacji określonych na PZT niezbędnych do użytkowania części żłobkowej, 4) wykonanie ogrodzenia terenu i ogrodzenia placu zabaw, 5) wykonanie drogi pożarowej (dojazdowej do miejsc postojowych) wraz z miejscami postojowymi, 6) w terminie od dnia 01.03.2021 r. udostępnienie terenu placu budowy dla projektowanego placu zabaw wykonawcy placu zabaw. W tym celu należy tak zorganizować plac budowy, aby umożliwić w sposób bezkolizyjny wykonanie placu zabaw przez podmiot zewnętrzny. 7) w terminie do dnia 31.07.2021 r. wykonanie wszystkich robót w zapleczu kuchenno-magazynowym, tj. w pomieszczeniach 1.15-1.22. W związku z tym wymaga się, aby kierownik budowy odpowiednio wcześniej poinformował Zamawiającego o zamiarze wykonania instalacji wodnych, kanalizacyjnych i elektrycznych w zapleczu kuchenno-magazynowym, celem ustalenia rozmieszczenia podejść wodno-kanalizacyjnych i gniazd wtykowych. Powyższe kierownik budowy będzie zobowiązany ustalić z podmiotem wskazanym przez Zamawiającego. 8) udostępnienie od dnia 01.08.2021 r. podmiotowi zewnętrznemu zaplecza kuchenno-magazynowego celem montażu wyposażenia zgodnie z zatwierdzoną technologią, 9) dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich niezbędnych robót wewnętrznych i zewnętrznych w powyższym zakresie umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i uruchomienie oddziałów żłobkowych. Zamawiający wymaga wykonania budynku żłobka wraz z kompletną elewacją zewnętrzną. 4. Zamawiający informuje, iż po wykonaniu i odbiorze robót objętych I etapem przedmiotu zamówienia, planowane jest uruchomienie oddziału żłobkowego. W związku z tym, Wykonawca realizując roboty objęte II etapem przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu budowy w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z pomieszczeń oraz infrastruktury zewnętrznej wykonanej w ramach I etapu przedmiotu zamówienia. 5. II etap przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie pozostałych robót nieobjętych I etapem przedmiotu zamówienia. Obsługa realizacyjna II etapu przedmiotu zamówienia winna odbywać się z drogi gminnej (dz. nr 65/115) na zapleczu budynku. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ERRATA do dokumentacji (Załącznik nr 7 do SIWZ), projekt budowlany (Załącznik nr 9 do SIWZ), projekt wykonawczy (Załącznik nr 10 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania o odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 11 do SIWZ), nasadzenia (Załącznik nr 13 do SIWZ) oraz wykaz elementów wyposażenia (Załącznik nr 12 do SIWZ) w zakresie określonym w pkt 2 zdanie drugie. Przedmiar robót (Załącznik nr 8 do SIWZ) jest dokumentem pomocniczym do sporządzenia i wyceny oferty i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. 7. Wyspecyfikowane w projekcie materiały i urządzenia nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych nie gorszych niż użyte w dokumentacji. W załączniku nr 7 do SIWZ "ERRATA do dokumentacji" Zamawiający określił równoważność materiałów dla których podane są nazwy własne w dokumentacji projektowej. Zamawiający dla wszystkich znaków towarowych, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przywołanych w dokumentacji przetargowej niniejszego postępowania dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. 8. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedłożenia dokumentów ubezpieczeniowych związanych z przedmiotowym zamówieniem na warunkach szczegółowo określonych w §7 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 10. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2020 poz. 1320) pracowników wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, tzw. "pracownicy fizyczni". Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7848041.16 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 19

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 14

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AKBiK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wagonowa 6
Kod pocztowy: 53-609
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10968000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10156092.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15777346.25
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca planuje powierzyć podwykonawcom następujące roboty: instalacje sanitarne zewnętrzne i wewnętrzne, instalacje elektryczne i teletechniczne zewnętrzne i wewnętrzne, część prac wykończeniowych i ogólnobudowlanych, dostawa i montaż stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, zagospodarowanie terenu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.