eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa kompleksowa sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych - 7 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28

Ogłoszenie nr 510556372-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu:

Usługa kompleksowa sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych - 7 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 589175-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 93015621600000, Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: +48713403716
faks: +48717824171
e-mail: eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
www: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowa sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych - 7 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Pu-2380-137-001-110/2020/AB

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowa sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych.
2. Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, gospodarczych, szatniach, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości od poniedziałku do piątku w godzinach pracy jednostki od 7: 30 do 15:30. Zakres usługi obejmuje również utrzymanie czystości w pomieszczeniach technicznych, magazynowych, socjalnych, gospodarczych, garażowych i piwnicach oraz utrzymanie czystości na terenie posesji przy budynku przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się jednak złożenia oferty na całość usług określonych w poszczególnych częściach zamówienia. Zamawiający podzielił postępowanie na 7 części:
3.1. Część 1 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław) – realizacja umowy od 14-11-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania: 301,60 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ)(3) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)(2).
3.2. Część 2 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komisariacie Policji II Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu (ul. Psie Pole 7, 58-301 Wałbrzych) – realizacja umowy od 12-12-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania 190,06 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ)(3) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)(2).
3.3. Część 3 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Sekcji Lotnictwa Policji Sztab Policji Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (hangar nr 6, ul Graniczna 24, 54-516 Wrocław) – realizacja umowy od 14-11-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania wewnątrz: 179,88 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ)(3) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)(2).
3.4. Część 4 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komisariat Kolejowy Policji Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (ul. Piłsudskiego 105, 50-525 Wrocław) – realizacja umowy od 22-11-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania: 717,81 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ)(3) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)(2).
3.5. Część 5 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze:
3.5.1. Zadanie 1 w części 5 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komisariacie Policji w Karpaczu Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze (ul. Obrońców Pokoju 2b, 58-540 Karpacz) – realizacja umowy od 13-11-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania wewnątrz: 746,11 m²; powierzchnia terenu zewnętrznego: 1101,68 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ)(3) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)(2).
3.5.2. Zadanie 2 w części 5 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Posterunku Policji I w Podgórzynie Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze (ul. Żołnierska 13a, 58-562 Podgórzyn) – powierzchnia kompleksowego sprzątania: 13,48 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ)(3) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)(2).
3.5.3. Oferta musi obejmować 2 zadania w części 5 postępowania.
3.6. Część 6 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze:
3.6.1. Zadanie 1 w części 6 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania Komisariacie Policji w Kowarach Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze (ul. Władysława Grabskiego 7, 58-530 Kowary) – realizacja umowy od 12-12-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania wewnątrz budynków biurowego i pomocniczego: 885,93 m²; powierzchnia terenu zewnętrznego: 4257,70 m2. Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ)(3) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)(2).
3.6.2. Zadanie 2 w części 6 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Posterunku Policji I w Mysłakowicach Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze (ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice) – powierzchnia kompleksowego sprzątania: 18,01 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ)(3) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)(2).
3.6.3. Oferta musi obejmować 2 zadania w części 6 postępowania.
3.7. Część 7 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komendzie Miejskiej Policji w Wałbrzychu PDOZ (ul. Mazowiecka 2, 58-300 Wałbrzych) – realizacja umowy od 07-11-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania: 402,7 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ)(3) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)(2).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część 1 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław) – powierzchnia kompleksowego sprzątania: 301,60 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15300.68 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 12

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SiD Piotr Podgórski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: plac Karola Szymanowskiego 18 lok. 8
Kod pocztowy: 55-200
Miejscowość: Oława
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18819.84

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18819.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 104956.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część 2 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komisariacie Policji II Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu (ul. Psie Pole 7, 58-301 Wałbrzych) – realizacja umowy od 12-12-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania 190,06 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12979.71 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SiD Piotr Podgórski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: plac Karola Szymanowskiego 18 lok. 8
Kod pocztowy: 55-200
Miejscowość: Oława
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 15965.04

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15965.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28052.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Część 3 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Sekcji Lotnictwa Policji Sztab Policji Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (hangar nr 6, ul Graniczna 24, 54-516 Wrocław) – realizacja umowy od 14-11-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania wewnątrz: 179,88 m²

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8950.15 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 11

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SiD Piotr Podgórski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: plac Karola Szymanowskiego 8 lok. 8
Kod pocztowy: 55-200
Miejscowość: Oława
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11008.68

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7295.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 90659.52
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Część 4 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komisariat Kolejowy Policji Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (ul. Piłsudskiego 105, 50-525 Wrocław) – realizacja umowy od 22-11-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania: 717,81 m².

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29902.93 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 13

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 13
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Czyścioszek Marzena Merta-Turkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśna 44D/3
Kod pocztowy: 59-800
Miejscowość: Lubań
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 36780.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32732.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 249797.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Część 5 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze: Zadanie 1 w części 5 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komisariacie Policji w Karpaczu Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze (ul. Obrońców Pokoju 2b, 58-540 Karpacz) – realizacja umowy od 13-11-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania wewnątrz: 746,11 m²;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35680.98 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 11

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Mega Clean s.r.o. Oddział w Polsce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piastowska 1
Kod pocztowy: 59-930
Miejscowość: Pieńsk
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 43887.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 43887.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 121800.36
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Część 6 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze: Zadanie 1 w części 6 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania Komisariacie Policji w Kowarach Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze (ul. Władysława Grabskiego 7, 58-530 Kowary) – realizacja umowy od 12-12-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania wewnątrz budynków biurowego i pomocniczego: 885,93 m²; powierzchnia terenu zewnętrznego: 4257,70 m2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 43585.37 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Mega Clean s.r.o. Oddział w Polsce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piastowska 1
Kod pocztowy: 59-930
Miejscowość: Pieńsk
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 53610.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 53610.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 156640.92
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Część 7 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komendzie Miejskiej Policji w Wałbrzychu PDOZ (ul. Mazowiecka 2, 58-300 Wałbrzych) – powierzchnia kompleksowego sprzątania: 402,7 m².

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp - wykonawca odmówił podpisania umowy i upłynął termin związania ofertą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.