To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości: 3 780 000,00 zł, przeznaczonego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie planowanego deficytu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 607861-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 13 4491062 do 64, 13 4491751
e-mail: przetargi@skolyszyn.pl
www: https://skolyszyn.ssdip.bip.gov.pl
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości: 3 780 000,00 zł, przeznaczonego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie planowanego deficytu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GPIR.271.1.23.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości: 3 780 000,00 zł, przeznaczonego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie planowanego deficytu budżetu, z terminem spłaty: 31.12.2026 r. 1) Warunki spłaty kredytu: • Rozliczenie kredytu nastąpi w złotych polskich. • Termin spłaty kredytu: do 31.12.2026 r. • Karencja w spłacie rat kredytu – pierwsza spłata raty kredytu – 31.03.2021 r. – ostatnia spłata raty kredytu – 31.12.2026 r. Do wyceny oferty należy przyjąć, że kredyt zostanie udzielony w całości w dniu 30.11.2020 r. Jako terminy spłat rat kredytu i odsetek należy podać ostatni dzień danego m-ca bez względu na to, czy będzie to niedziela lub święto. 3) Spłata odsetek – co miesiąc, pierwsza spłata - 31.12.2020 r. – ostatnia spłata – 31.12.2026 r. 4) Spłata rat – co kwartał, ilość rat kapitałowych kwartalnych: 24, wysokość I raty: 157 500,00 zł, wysokość każdej kolejnej raty: 157 500,00 zł; wysokość rat: - rok 2021 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 4 x 157 500,00 zł; - rok 2022 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 4 x 157 500,00 zł; - rok 2023 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 4 x 157 500,00 zł; - rok 2024 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 4 x 157 500,00 zł; - rok 2025 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 4 x 157 500,00 zł; - rok 2026 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) – 4 x 157 500,00 zł; 5) Rok odsetkowy: równy 365 dni. 6) Rodzaj harmonogramu spłat kredytu – malejące saldo. 7) Zabezpieczenie kredytu – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowaną przez Skarbnika Gminy. 8) Oprocentowanie oparte na zmiennej stawce WIBOR 1M + stała marża banku. Zmiana oprocentowania następować będzie co miesiąc, począwszy od dnia podpisania umowy kredytowej, oparta na stawce WIBOR 1M + stałą marżę banku. W przypadku, gdy zmiana stawki wypadnie w sobotę, niedzielę lub święto – przyjmuje się stawkę WIBOR 1M z dnia poprzedzającego, w którym jest ustalana. Zmieniona stawka bazowa będzie przez kolejny miesiąc równa stawce z dnia zmiany oprocentowania. Wartość punktów procentowych, o jakie zostaje powiększona stawka WIBOR 1M, nie ulega zmianom w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy. O zmianie oprocentowania kredytu bank będzie zawiadamiał niezwłocznie Kredytobiorcę co miesiąc, informując o wysokości oprocentowania obowiązującego w danym miesiącu. Do ustalonej stawki WIBOR 1M doliczana będzie wartość stałej marży zaoferowanej przez Wykonawcę, która nie będzie ulegać zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 66.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 179560.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Bieczu Oddział w Skołyszynie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Skołyszyn 250
Kod pocztowy: 38-242
Miejscowość: Skołyszyn
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 141916.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 141916.99
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI SKOŁYSZYN
więcej: przetargi SKOŁYSZYN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.