eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPII GASTROENTEROLOGICZNEJ . DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. L.BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28

Ogłoszenie nr 510555952-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu:

DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPII GASTROENTEROLOGICZNEJ . DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. L.BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599024-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540211858-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 92358780000000, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 523 545 587
faks: 523 574 667
e-mail: zam.pub@szpitalino.pl
www: www.platformazakupowa.pl

adres profilu nabywcy: www.bip.pszozino.lo.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.platformazakupowa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPII GASTROENTEROLOGICZNEJ . DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. L.BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): M-55/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
a. Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 3 częściach;
b. Każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako pakiet od nr 1 do nr 3
c. Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
d. Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości
Zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia.
8. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.
Uwaga!
 Sprzedający w ramach pierwszej dostawy zobowiązuje się dostarczyć pełen asortyment artykułów jednorazowego użytku wymaganego w ramach depozytu. Zużyte artykuły będą uzupełniane w ciągu 3 dni, a w przypadku zamówień pilnych do 24 godzin.
 Wykonawca dopuszcza zmiany ilościowe asortymentu w ramach ogólnej kwoty kontraktu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 38.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPII GASTROENTEROLOGICZNEJ . DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. L.BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 95550 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Boston Scientific Polska Sp.z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja Jana Pawła II nr 22
Kod pocztowy: 00-133
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 103194

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 103194
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 103194
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPII GASTROENTEROLOGICZNEJ . DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. L.BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 116870 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Varimed Sp.zo.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tadeusza Kościuszki 115/4U
Kod pocztowy: 50-442
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 126219.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 126219.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 126219.60
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPII GASTROENTEROLOGICZNEJ . DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. L.BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 121487 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Olympus Polska Sp. zo.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wynalazek 1
Kod pocztowy: 02-677
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 140475.51

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 140475.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 140475.51
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.