To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 390 000,00 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 616548-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: /25/ 755 41 01
faks: /25/ 623 97 97
e-mail: urzad_gminy@wojcieszkow.pl
www: www.wojcieszkow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 390 000,00 zł
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ING.271.14.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 390 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego z przeznaczeniem na budowę infrastruktury gminnej”. 1. Planowany kredyt przeznaczony jest na pokrycie deficytu budżetowego w związku z budową infrastruktury gminnej. 2. Kredyt planowany jest do spłaty w ratach miesięcznych, w latach 2021 – 2026. 3. Kredyt uruchomiony będzie jednorazowo na wniosek Zamawiającego w okresie nie później niż do 30 grudnia 2020r. 4. Odsetki płatne będą w okresach miesięcznych i będą naliczane i pobierane od faktycznie wykorzystanego kredytu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu oraz zmiany harmonogramu płatności bez dodatkowych opłat i prowizji. 6. Oprocentowanie kredytu ustalone będzie na podstawie stawki bazowej WIBOR 1M, powiększonej o stałą w trakcie trwania umowy kredytowej, marżę Banku. 7. Zamawiający jako jedyne zabezpieczenie spłaty kredytu przewiduje weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 8. Jedynym wynagrodzeniem Banku z tytułu udzielenia kredytu będą odsetki. Zamawiający nie przewiduje pobierania jakichkolwiek innych opłat lub prowizji w związku z udzieleniem i uruchomieniem kredytu oraz w trakcie trwania umowy kredytowej. 9. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. 10. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem obsługi bankowej. 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 66.11.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W w/w postępowaniu, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 4 grudnia 2020 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019r. poz. 1843 ze zm.) – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu albo nie wpłyną żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W przedmiotowym postępowaniu zostały spełnione obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania, wskazane w art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018r. poz. 1843 ze zm.), wobec czego zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postepowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- "Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych".
- Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostrów
- Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu długoterminowego w 2024 r.
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.