eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › "Budowa budynku biurowego podwójnej kancelarii leśnictw: Śmierdnica, Kołowo"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28

Ogłoszenie nr 510555575-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Nadleśnictwo Gryfino:

"Budowa budynku biurowego podwójnej kancelarii leśnictw: Śmierdnica, Kołowo"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760666-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
W związku z aktualną sytuacją epidemiczną w kraju oraz podejmowane kroki w celu zapobieżenia rozpowszechniania się koronawirusa COVID-19, postępowanie przeprowadzone zostało w systemie „hybrydowym”. Oznacza to, iż zgodnie z rekomendacjami Urzędu Zamówień Publicznych pomimo, iż postępowanie było o wartości poniżej progów unijnych, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywała się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. /// Komunikacją elektroniczną objęta była korespondencja występująca w postępowaniu, w tym składanie ofert, a także oświadczenia i dokumenty składane w postępowaniu. /// ZAMAWIAJĄCY DOPUŚCIŁ DWIE FORMY ZŁOŻENIA OFERTY: TRADYCYJNĄ PISEMNĄ I ELEKTRONICZNĄ (poprzez Portal e-Usług SMARTPZP (https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.gryfino) szczegółowy opis zawarty został pkt 8 SIWZ. Oferty składane w postaci elektronicznej należało opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jednakże, w przypadku braku możliwości złożenia przez wykonawców ofert i innych dokumentów w postaci elektronicznej zamawiający dopuścił ich złożenie również w sposób tradycyjny. /// Z uwagi na obostrzenia, brak był możliwości zwołania zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie art. 38 ust. 3 PZP. /// Otwarcie ofert było jawne, nastąpiło w formie transmisji online (widekonferencja). Zamawiający zastrzegł taką możliwość w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu. W dniu 17.12.2020 r. na stronie prowadzonego postępowania Zamawiający opublikował komunikat z linkiem do sesji otwarcia ofert.

I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Gryfino, krajowy numer identyfikacyjny 81053913700000, ul. 1 Maja 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 091 4162259, 4163514
faks: 091 4647552
e-mail: gryfino@szczecin.lasy.gov.pl
www: www.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl. dokumenty postępowania dostępne na stronie https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.gryfino
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGL LP

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa budynku biurowego podwójnej kancelarii leśnictw: Śmierdnica, Kołowo"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.2.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictwa Śmierdnica i Kołowo na potrzeby administracyjne i obsługi interesantów wraz z zagospodarowaniem terenu, przyłączem wodociągowym, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej do zbiornika bezodpływowego i zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną, przy ul. Nauczycielskiej 30 w Szczecinie. Budynek administracyjno – biurowy jako obiekt użyteczności publicznej, dostosowany będzie dla osób niepełnosprawnych – dalej „Przedmiot zamówienia”. /// Lokalizacja inwestycji: ul. Nauczycielska 30 w Szczecinie, dz. nr 98/31 obręb 4201. /// Przewidywana forma architektoniczna obiektu: Wolnostojący budynek o niewielkich gabarytach oraz nieskomplikowanej i zwartej bryle, jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia z nieużytkowym poddaszem, przykryty prostym dwuspadowym dachem o kącie nachylenia połaci 45° (spadek 100%). Wejście do budynku od strony południowo-zachodniej – podest wejściowy pod częściowym zadaszeniem (podcień). Budynek zaprojektowany w technologii szkieletowej, drewnianej. Poziom posadzki wyniesiony o 30 cm względem otaczającego terenu. Obiekt pełniący funkcję administracyjno-biurową na potrzeby gospodarki leśnej. /// Zamawiający dopuszcza częściową prefabrykację. /// Wykonawca zapewni sobie i na własny koszt korzystanie z dostępnych na terenie przyszłego placu budowy mediów (prąd, woda) oraz odprowadzenie ścieków. Dopuszcza się również możliwość innego zapewnienia mediów przez Wykonawcę. Zamawiający udzieli zgody i umożliwi korzystanie z mediów, które dostępne będą na terenie inwestycji. Wykonawca zobowiązany będzie do regulowania należności za korzystanie z mediów na podstawie wskazań liczników Wykonawcy. /// Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia – 60 miesięcy od dnia bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. /// Jako materiał pomocniczy Zamawiający udostępnia przedmiar robót, stanowiący element dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem nr 10 do SIWZ, w celu ułatwienia przygotowania oferty. Przedmiar ma wyłącznie znaczenie pomocnicze, ilości poszczególnych rodzajów prac wskazane w przedmiarach robót są wielkościami orientacyjnymi, a rozbieżność tych ilości w stosunku do stanu zastanego na placu budowy nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. /// Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na czas trwania budowy kierownictwa budowy oraz wykonanie przez Kierownika Budowy czynności, określonych w art. 22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), niezbędnych podczas realizacji Przedmiotu Umowy. Kierownik budowy (robót) zobowiązany będzie prowadzić dziennik budowy oraz umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. /// Zakres robót budowlanych, parametry obiektów, ich lokalizacja i zakres instalacji przedstawiony jest w Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ, w skład której wchodzi m.in.: projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB”). /// Zalecane jest, przed złożeniem oferty, zaznajomienie się z lokalnymi warunkami, w których będą prowadzone roboty budowlane (wizja lokalna). /// We wszystkich miejscach w SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy PZP, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie „rozwiązań równoważnych” opisywanym w treści SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a także zachowania technologii wykonania tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest złożyć opis materiałów i urządzeń równoważnych. /// Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby prace ręczne związane z wykonywaniem podstawowych robót budowlanych w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tekst jedn. Dz. U z 2020 r. poz. 1320) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. /// Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 PZP, dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu 760666-N-2020 oraz SIWZ.
W postępowaniu wpłynęły 2 (dwie) oferty. Jedna za pośrednictwem platformy SMARTPZP (oferta elektroniczna), druga systemem tradycyjnym (pisemnym) dostarczona do siedziby Zamawiającego w terminie składania ofert.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 22.12.2020 r. dokonano unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia. /// Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4) PZP: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny
najkorzystniejszej oferty”. /// Uzasadnienie faktyczne: Kwota przeznaczona na realizację zamówienia wynosi 551 200,00 zł brutto. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 682 374,02 zł i przekracza przeznaczoną kwotę na realizację zamówienia o 131 174,02 zł brutto, tj. 23,80 %. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację do ceny oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.