eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołuchów › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.000.000 zł

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28

Ogłoszenie nr 510555194-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Gmina Gołuchów:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.000.000 zł

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 601548-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Gołuchów, krajowy numer identyfikacyjny 54395300000000, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów, woj. , państwo Polska

telefon: 627 617 017
e-mail: inwestycje@goluchow.pl
www: http://bip.goluchow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.000.000 zł

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RI.271.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.000.000 zł” 2) Nazwa i kod CPV – Wspólnego Słownika Zamówień: 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu 3) Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy: a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące przedmiot zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; b) Wykonawca, w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę) lub w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę lub w ciągu 5 dni od zawarcia umowy z podwykonawcą, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w lit. a (wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności); c) Zamawiający ma prawo w okresie realizacji zamówienia, zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia; d) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji i dokumentów, o których mowa w lit. b) i c) Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł; e) w przypadku wykonywania czynności określonych w lit. a) przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień pracy każdej osoby niezatrudnionej. 4) Zakres zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do wysokości 2.000.000 PLN. 5) Zamawiający wymaga: a) sposób uruchamiania kredytu: kredyt uruchamiany w 2 transzach, pierwsza transza (obligatoryjna) do dnia 24 grudnia 2020r. w wysokości 1.500.000 PLN i druga transza (opcjonalna) do dnia 31 grudnia 2020r. do wysokości 500.000 PLN, na wskazany rachunek bankowy Gminy Gołuchów, b) okres kredytowania: od grudnia 2020r. do 31 grudnia 2027r. (tj. od dnia uruchomienia 1 transzy kredytu do dnia spłaty ostatniej raty odsetkowej), c) karencja w spłacie kapitału: spłata kapitału będzie następować począwszy od 15 marca 2023 roku, d) okres spłaty kredytu: spłata kapitału będzie następowała kwartalnie, wg poniższego wyszczególnienia: L.p. termin spłaty kwota raty 1. 2023-03-15 80 000,00 zł 2. 2023-06-15 80 000,00 zł 3. 2023-09-15 80 000,00 zł 4. 2023-12-15 80 000,00 zł 5. 2024-03-15 85 000,00 zł 6. 2024-06-15 85 000,00 zł 7. 2024-09-15 85 000,00 zł 8. 2024-12-15 85 000,00 zł 9. 2025-03-15 105 000,00 zł 10. 2025-06-15 105 000,00 zł 11. 2025-09-15 105 000,00 zł 12. 2025-12-15 105 000,00 zł 13. 2026-03-15 115 000,00 zł 14. 2026-06-15 115 000,00 zł 15. 2026-09-15 115 000,00 zł 16. 2026-12-15 115 000,00 zł 17. 2027-03-15 115 000,00 zł 18. 2027-06-15 115 000,00 zł 19. 2027-09-15 115 000,00 zł 20. 2027-12-15 115 000,00 zł e) sposób płatności odsetek: • odsetki płatne miesięcznie lub kwartalnie, • spłata rat odsetkowych będzie następowała: - miesięcznie do 10 dnia każdego miesiąca, lub - kwartalnie do 10 dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału (tj. do 10 stycznia, 10 kwietnia, 10 lipca i 10 października, z tym, że jeżeli będzie to dzień świąteczny, niedziela lub dzień wolny od pracy to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu, • pierwsza spłata rat odsetkowych nastąpi do dnia 10 kwietnia 2021 r. i dotyczyć będzie odsetek naliczonych do dnia 31 marca 2021 r., • ostatnie spłata rat odsetkowych nastąpi do końca kwartału, w którym nastąpi spłata kapitału, f) koszty obsługi kredytu (cenę ofertową Co) stanowią: • prowizja przygotowawcza: Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej Wykonawcami, prowizji przygotowawczej (Pp), • koszt oprocentowania kredytu (Ko): oprocentowanie będzie zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych – WIBOR 1M z dn. 21 października 2020 roku – 0,20%, powiększony lub pomniejszony o marżę „m” Wykonawcy, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy), Zamawiający zastrzega, że jedynymi kosztami obsługi kredytu są wyłącznie koszty prowizji przygotowawczej oraz koszty oprocentowania kredytu. g) forma zabezpieczenia kredytu: spłata kredytu może być zabezpieczona wyłącznie w formie weksla „in blanco” wraz z deklaracją wekslową; h) sposób naliczenia i termin zapłaty prowizji przygotowawczej (Pp): • prowizja podana w ofercie, liczona od kwoty kredytu przelanego na rachunek Zamawiającego, • prowizja jest płatna każdorazowo po przekazaniu transzy kredytu na rachunek Zamawiającego, w ciągu 3 dni od daty wypłaty transzy kredytu, • Zamawiający zastrzega, iż prowizja przygotowawcza nie może być wyższa niż 0,50% kwoty udzielonego kredytu; i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej niż 2.000.000 zł, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym pierwsza transza będzie wynosić dokładnie 1.500.000 PLN, a druga transza może wynosić nie więcej niż 500.000 PLN; j) w razie zaistnienia okoliczności wypłaty drugiej transzy w wysokości niższej niż 500.000 zł, zmniejszeniu ulegną wysokości rat od raty 20 do raty 16, k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu (kapitału) wcześniej niż określono w SIWZ i umowie, przy czym za wcześniejszą spłatę kredytu Zamawiający nie poniesie żadnych opłat; l) w razie zaistnienia okoliczności polegającej na wcześniejszej spłacie kredytu przez Zamawiającego nie jest wymagana zmiana umowy – w takich przypadkach Zamawiający proponuje nowy harmonogram spłat, który podlega akceptacji przez Wykonawcę; m) Zamawiający wyklucza pobieranie innych prowizji i opłat, za wyjątkiem tych, które zostały określone w SIWZ. 6) W związku z zastosowaniem dla Kryterium Cena wagi przekraczającej 60% Zamawiający informuje, iż wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie obowiązują standardy jakościowe odnoszące się do istotnych cech przedmiotu zamówienia tj. do zasad określenia oprocentowania, do warunków udzielenie kredytu oraz do warunków spłaty kredytu - określone w niniejszej SIWZ. 7) Kosztami cyklu życia kredytu są: a) koszty nabycia kredytu - wyłącznie koszt prowizji przygotowawczej, b) koszty użytkowania kredytu - wyłącznie koszty odsetek, c) koszty spłaty kredytu - nie wystąpią (Zamawiający zastrzega, że koszty prowizji przygotowawczej oraz koszty oprocentowania kredytu są jedynymi kosztami w cyklu życia kredytu). 8) Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego załącza się dokumenty stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 9) Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10) Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy. 11) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 14) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 66.11.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 203662.47 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie Region Wielkopolski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 7
Kod pocztowy: 00-801
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 104577.73

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 104577.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 116197.48
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.