To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-24
Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 612274-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 7357654
faks: 32 2288220
e-mail: clo@clo.com.pl
www: www.clo.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CLO/ZP/51/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu ambulansami
typu: Pakiet 1: 1. specjalistycznego - karetka S: zespoły specjalistyczne - co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz oraz pielęgniarka
lub ratownik medyczny. 2. podstawowego - karetka P: zespoły podstawowe – co najmniej dwie
osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarka lub
ratownik medyczny. Pakiet 2: 1. transportowego - karetka T. Wymagania Zamawiającego: 1.
Wykonawca gwarantuje całodobową gotowość do świadczenia usługi transportu przez co należy
rozumieć przyjmowanie zgłoszeń oraz wykonywanie zleconej usługi przez 24 godziny na dobę 7 dni
w tygodniu, w tym również w dni wolne od pracy, niedziele i święta. 2. Usługi transportu
realizowane będą niezwłocznie, w czasie nie dłuższym niż 90 minut od momentu wezwania. 3.
Rodzaj środka transportu oraz skład zespołu uzależniony jest od wskazań medycznych i ciągłości
udzielania świadczeń, gwarantujący najkrótszy czas transportu pacjenta, odpowiedni do jego stanu
zdrowia, o którym decyduje lekarz zlecający. 4. Świadczone usługi muszą być na wysokim
poziomie jakościowym, zgodne z obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa oraz
postanowieniami umowy, przy zachowaniu należytej staranności. 5. Pojazdy używane do realizacji
zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie
OC, NNW. 6. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa podlega obowiązkowi poddania się
kontroli Narodowemu Funduszowi Zdrowia oraz kontroli Zamawiającego w zakresie wynikającym
z zawartej umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować fakt zawarcia niniejszej umowy
w systemie prowadzonym przez NFZ w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. 8. Realizacja usług
winna odbywać się najkrótszą drogą, a w przypadku jej wydłużenia Wykonawca zobowiązany
będzie do wyjaśnienia przyczyn wydłużenia drogi przejazdu na „Zleceniu Wyjazdu”. 9. Wszelkie
koszty związane z utrzymaniem środków transportu sanitarnego, ich eksploatacją, kosztami paliwa
oraz kosztami zespołów wyjazdowych ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia ustalonego na
podstawie złożonej oferty. 10. Przebieg i czas korzystania z usługi transportowej liczony jest od
godziny wyjazdu zespołu z siedziby Wykonawcy do miejsca wskazanego w zleceniu i z powrotem
do siedziby Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia stałej łączności
Szpitala z osobami wykonującymi zlecenia. 12. Zespół wyjazdowy wykonujący zlecenie
zobowiązany jest do udzielania pacjentom pomocy przy wsiadaniu i opuszczaniu pojazdu oraz
przekazania pacjenta w miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych. Od chwili przejęcia pacjenta do
momentu zakończenia zleconej usługi zespół przyjmujący zamówienia odpowiada za jego
bezpieczeństwo. 13. Kierowcy Wykonawcy oprócz świadczenia usług transportu sanitarnego są
zobowiązani do wykonywania czynności sanitariusza. Ponadto podczas realizacji umowy kierowcy
zobowiązani są do wykonywania poleceń pracowników Zamawiającego, w szczególności lekarzy,
pielęgniarek. 14. Zlecenie na transport w formie pisemnej musi być przekazane w momencie zgłoszenia się zespołu w miejscu rozpoczęcia transportu. Wykonawca ma obowiązek stosować wzór
zlecenia zgodny z zaleceniami NFZ. 15. Zamawiający zlecając usługę zastrzega sobie prawo
żądania transportu łączonego karetkami „T” (przewozu dwóch osób w przypadku dowozu do
jednego miejsca przeznaczenia). 16. Na czas występowania wirusa COVID-19 do dnia 31.03.2021 r.
Zamawiający zastrzega możliwość transportowania karetkami „T” materiału biologicznego do
badań laboratoryjnych. Materiał zostanie zabezpieczony przez Zamawiającego zgodnie z
obowiązującymi wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego. Od chwili przejęcie materiału
biologicznego do momentu zakończenia zleconej usługi kierowca ponosi odpowiedzialność za
przedmiot transportu. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca
posiadał ważną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę
ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 194699.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Unia Bracka sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. ks. Ludwika Tunkla 139
Kod pocztowy: 41-707
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 229562.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 229562.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 99051.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Unia Bracka sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. ks. Ludwika Tunkla 139
Kod pocztowy: 41-707
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 108480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 108480.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.
- Wykonanie robót kominiarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Budowa chodnika przy ul. Zwycięstwa w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
- "Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu po byłej hałdzie przy ul. Michałkowickiej"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych
- USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu "CUŚ DOBREGO 2 " Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka
- Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Usługi przewozu oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewozu próbek do badań na zlecenie prokuratury okręgowej w Sosnowcu (...).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.