eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Leżajsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510554424-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Gmina Leżajsk:

Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Leżajsk

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 611829-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Leżajsk, krajowy numer identyfikacyjny 54637700000000, ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 017 240 62 00
faks: 017 240 62 48
e-mail: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
www: https://www.gminalezajsk.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Leżajsk

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.21.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbieraniu i transporcie do instalacji komunalnej w Giedlarowej wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Leżajsk, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. 2. Opis sposobu realizacji zamówienia: 1) Odbieranie z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w pojemnikach lub workach (zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leżajsk) według harmonogramu na 2021 rok: * odpadów segregowanych z wyjątkiem bioodpadów w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 (częstotliwość raz w miesiącu), * odpadów niesegregowanych (zmieszanych) z budynków mieszkalnych jednorodzinnych w okresie od 01.01.2021 do 30.03.2021 i od 01.11.2021 do 31.12.2021 (częstotliwość raz w miesiącu) oraz od 01.04.2021 do 31.10.2021 (częstotliwość raz na dwa tygodnie) * odpadów niesegregowanych (zmieszanych) z budynków wielolokalowych (25 nieruchomości) w okresie od 01.01.2021 do 30.03.2021 i od 01.11.2021 do 31.12.2021 (częstotliwość raz w miesiącu) oraz od 01.04.2021 do 31.10.2021 (częstotliwość raz na tydzień) * bioodpadów - z budynków mieszkalnych jednorodzinnych (294 nieruchomości) w okresie od 01.01.2021 do 30.03.2021 oraz 1.11.2021 do 31.12.2021 (częstotliwość raz w miesiącu) oraz od 01.04.2021 do 31.10.2021 (częstotliwość raz na dwa tygodnie), - z budynków wielolokalowych (25 nieruchomości) w okresie od 01.01.2021 do 30.03.2021 i od 01.11.2021 do 31.12.2021 (częstotliwość raz w miesiącu) oraz w okresie od 01.04.2021 do 31.10.2021 (częstotliwość raz na tydzień) 2) Odebranie raz w roku w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy następujących frakcji odpadów: papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, bioodpady, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony powstające w gospodarstwach domowych, odpady tekstyliów i odzieży, styropiany budowlane i opakowaniowe. 3) Wyposażenie do 1 stycznia 2021r. nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do gromadzenia odpadów niesegregowanych (zmieszanych) oraz zbieranych selektywnie, zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leżajsk, które będą stanowić własność Wykonawcy. Ilość pojemników może ulegać zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 4) Dostarczanie w całym okresie realizacji zamówienia do maksymalnie 5000 nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów z nadrukiem określającym zbierany asortyment, które muszą spełniać wymogi określone w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leżajsk. 5) Prowadzenie na terenie Gminy Leżajsk, co najmniej jednego punktu, w którym mieszkańcy będą mogli odbierać bezpłatnie dodatkowe worki, czynnego od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 15. 6) Utworzenie i powadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) świadczącego usługi przyjmowania odpadów zebranych w sposób selektywny przez mieszkańców Gminy Leżajsk od wtorku do piątku w godz. 12.00 – 16.00 oraz w soboty w godz. 9.00 – 13.00 z wyjątkiem świąt, od 1.01.2021r. do 31.12.2021r. 7) Zorganizowanie zbiórki przeterminowanych leków w punktach aptecznych położonych na terenie Gminy Leżajsk od 1.01.2021r. do 31.12.2021r. 8) Opracowanie instrukcji segregacji odpadów, a po akceptacji jej treści przez Zamawiającego, wydrukowanie razem z harmonogramem zbiórki odpadów według poniższej specyfikacji i dostarczenie do każdej nieruchomości zamieszkałej na terenie gminy Leżajsk w terminie do 1 stycznia 2021r. 9) Transport odebranych odpadów do instalacji komunalnej w Giedlarowej. 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności bezpośrednio związane z odbiorem odpadów z nieruchomości (tj. operator śmieciarki-kierowca, osoby załadowujące odpady). W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika/pracowników na podstawie umowy o pracę, - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu oraz zakres obowiązków pracownika. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.51.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 597195.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Stare Miasto – Park Sp. z o.o., Wierzawice 874, 37-300 Leżajsk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wierzawice 874, 37-300 Leżajsk
Kod pocztowy: 37-300
Miejscowość: Leżajsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 633718.29

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 633718.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 633718.29
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.