eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz licencji (4 części).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510553006-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz licencji (4 części).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt „BRESE - Regiony przygraniczne w Europie na rzecz przedsiębiorczości społecznej” (cz. I), Projekt „FOUNDATION - Budowanie odporności regionalnej na zmiany strukturalne w przemyśle” (cz. II), Projekt Platformy startowe "Start in Podkarpackie" (cz. III), środki własne (cz. IV)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 615581-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny 69026033085969, ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239
faks: 178 520 611
e-mail: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
www: www.rarr.rzeszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz licencji (4 części).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 43/2020/DPP-DWP-BA

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część I - Zakup fabrycznie nowego laptopa wraz z oprogramowaniem i akcesoriami – projekt BRESE.
Przedmiotem zamówienia dla cz. I jest zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego (laptopa) wraz z akcesoriami na potrzeby realizacji projektu „BRESE”. Poniżej wskazano minimalne parametry techniczne jakie dostarczany sprzęt musi spełniać. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach, jednak nie mogą one być niższe.
Parametry minimalne:
Procesor min. 4 rdzenie, 8 wątków, 1.00-3.60 GHz, 6MB cache
Pamięć RAM min. 16 GB (SO-DIMM DDR4, 2666MHz)
Dysk SSD M.2 PCIe min. 512 GB (Możliwość montażu dodatkowego dysku M.2 PCIe)
Typ ekranu Matowy, LED, WVA
Przekątna ekranu 14,0"
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)
Dźwięk Wbudowane głośniki stereo
Wbudowane dwa mikrofony
Kamera internetowa min. 1.0 Mpix
Łączność Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac), Moduł Bluetooth
Złącza (min.) USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 2 szt.
USB Typu-C (z DisplayPort i Power Delivery) - 1 szt.
HDMI 1.4 - 1 szt.
Czytnik kart pamięci microSD - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Pojemność baterii (min.) 4-komorowa, 3360 mAh
Kolor dominujący Srebrny
Inne Podświetlana klawiatura
Aluminiowa pokrywa matrycy
Aluminiowe wnętrze laptopa
Wielodotykowy, intuicyjny touchpad
Możliwość zabezpieczenia linką
Szyfrowanie TPM
Waga max 1,40 kg (z baterią)
Dołączone akcesoria Zasilacz
Torba min. 2 komorowa dostosowana do wielkości laptopa
Mysz optyczna bezprzewodowa
Adapter USB-C - RJ-45 w metalowej obudowie 10/100/1000
Gwarancja min. 24 miesiące
Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 10 Pro PL (wersja 64-bitowa) lub równoważny
Parametry równoważności systemu operacyjnego:
a) Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2008,2012,2019,
b) Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI,
c) Pełna integracja z systemami używanymi przez Zamawiającego - Enova ERP, Płatnik ZUS,
d) Pełna obsługa ActiveX
e) Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu,
Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane
z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji
Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego – Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51,35-959 Rzeszów, pokój 217 (I piętro).

Część II - Zakup fabrycznie nowego laptopa wraz z oprogramowaniem i akcesoriami – projekt FOUNDATION.
Przedmiotem zamówienia dla cz. II jest zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego (laptopa) wraz z akcesoriami na potrzeby realizacji projektu „FOUNDATION”. Poniżej wskazano minimalne parametry techniczne jakie dostarczany sprzęt musi spełniać. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach, jednak nie mogą one być niższe.
Parametry minimalne:
Procesor min. 4 rdzenie, 8 wątków, 1.00-3.60 GHz, 6MB cache
Pamięć RAM min. 16 GB (SO-DIMM DDR4, 2666MHz)
Dysk SSD M.2 PCIe min. 512 GB (Możliwość montażu dodatkowego dysku M.2 PCIe)
Typ ekranu Matowy, LED, WVA
Przekątna ekranu 14,0"
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)
Dźwięk Wbudowane głośniki stereo
Wbudowane dwa mikrofony
Kamera internetowa min. 1.0 Mpix
Łączność Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac), Moduł Bluetooth
Złącza (min.) USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 2 szt.
USB Typu-C (z DisplayPort i Power Delivery) - 1 szt.
HDMI 1.4 - 1 szt.
Czytnik kart pamięci microSD - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Pojemność baterii (min.) 4-komorowa, 3360 mAh
Kolor dominujący Srebrny
Inne Podświetlana klawiatura
Aluminiowa pokrywa matrycy
Aluminiowe wnętrze laptopa
Wielodotykowy, intuicyjny touchpad
Możliwość zabezpieczenia linką
Szyfrowanie TPM
Waga max 1,40 kg (z baterią)
Dołączone akcesoria Zasilacz
Torba min. 2 komorowa dostosowana do wielkości laptopa
Mysz optyczna bezprzewodowa
Adapter USB-C - RJ-45 w metalowej obudowie 10/100/1000
Gwarancja min. 24 miesiące
Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 10 Pro PL (wersja 64-bitowa) lub równoważny
Parametry równoważności systemu operacyjnego:
a) Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2008,2012,2019,
b) Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego), WMI,
c) Pełna integracja z systemami używanymi przez Zamawiającego - Enova ERP, Płatnik ZUS,
d) Pełna obsługa ActiveX
e) Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu,
Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane
z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji
Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego – Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51,35-959 Rzeszów, pokój 217 (I piętro).

Część III – Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego wraz z akcesoriami.
Poniżej wskazano minimalne parametry techniczne jakie dostarczany sprzęt musi spełniać. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach, jednak nie mogą one być niższe.

1. Fabrycznie nowy tablet – 18 szt.
Długość przekątnej ekranu - 10.1 lub 10.4 lub 10.5 cali
Rozdzielczość ekranu - 1920 x 1200 lub 2000 x 1200 piksele
Technologia dotyku - Multi-touch
Taktowanie procesora - min. 1,6 GHz
Liczba rdzeni procesora – min. 8
Pamięć RAM - min. 2 GB
Pojemność pamięci wewnętrznej - min. 32 GB
Standard Wi-Fi: - min. 802.11 a/b/g/n/ac
Wersja Bluetooth: - min. 5.0
Ilość portów USB: - min 1
System operacyjny: - Android 8.1 lub nowszy
Usługi mobilne: - wymagany dostęp do Google Mobile Services
Pojemność baterii: - min. 6150 mAh

2. Fabrycznie nowy monitor – 18 szt.
Długość przekątnej ekranu: 18-19,5 cali
Porty:: min 1 VGA (D-Sub) lub HDMI
Rozdzielczość: min. 1366 x 768 piksele
Natywne proporcje obrazu 16:9
Czas odpowiedzi (typowy) max. 5 ms
Kształt ekranu Płaski
Kąt widzenia (poziomy) min. 90°
Kąt widzenia (pionowy) min. 50°
Kolory wyświetlacza min. 16 milionów kolorów
Kolor produktu Czarny
Typ ekranu LED
Mocowanie: Standard Vesa

3. Fabrycznie nowy monitor – 10 szt.
Długość przekątnej ekranu 23,4 – 25 cali.
Rozdzielczość min. 1920 x 1080 piksele
Natywne proporcje obrazu 16:9
Technologia wyświetlacza LED
Kształt ekranu Płaski
Kolor produktu Czarny
Ilość portów HDMI min. 1
Interfejs do montażu panela Standard 75 x 75

4. Fabrycznie nowy soundbar z suboferem – 4 szt.

Zawartość zestawu: soundbar + subofer
Kanały wyjścia audio 2.1
Moc całkowita min. 200 W
Moc głośników min. 2 x 35 W
Moc subwoofera min. 130 W
Typ subwoofera aktywny, bezprzewodowy
Łączność bezprzewodowa min. Bluetooth
Wejście liniowe audio min. 1 typ jack 3,5 mm
Złącza usb m.in. 1

5. Zasilacz awaryjny – 1 szt.
Moc pozorna: min 2000VA
Moc: min 1200W
Napięcie wejściowe: 220/230/240V
Napięcie wyjściowe: 230V
Częstotliwość wejściowa: 50/60 Hz
Częstotliwość wyjściowa: 50Hz lub 60Hz (automatyczne wykrywanie)
Gniazda: min 4x Schuko

6. Router bezprzewodowy – 4 szt.
Częstotliwość Wi-Fi 2,4 GHz
Podstawowy standard Wi-Fi Wi-Fi 4 (802.11n)
WLAN wskaźnik przesyłu danych 300 Mbit/s
Standardy Wi- Fi 802.11b/g/n
Typ interfejsu Ethernet LAN Fast Ethernet
Ilość portów min. Ethernet LAN (RJ-45) 4 porty
Typ anteny Zewnętrzny


7. Rozdzielacz HDMI – 4szt.
HDMI in 1 szt.
Liczba wyjść HDMI 4 szt.
Wersja HDMI 1.4
Gniazdko wyjścia DC Tak
Napięcie 5 V
Prąd 1 A
Min. Rozdzielczość: Full HD

8. Kabel MICRO USB – USB C – 18szt.
Złącze 1 USB-C
Złącze 2 microUSB
Rodzaje wtyków Wtyk - Wtyk
Długość kabla [m] 1m
Standard min. USB 2.0
Kompatybilność z Androidem Tak

9. Karta MICRO SD – 24 szt.
Pojemność : min 16 GB
Adapter SD tak
Typ karty flesza MicroSDHC
Klasa pamięci flash min. Klasa 10

10. KABEL HDMI:HDMI – 27 szt.
Długość kabla 1 m
Złączka 1 HDMI Typu A (Standard)
Złączka 2 HDMI Typu A (Standard)
Złącze 1 Męska
Złącze 2 Męska
Kolor produktu Czarny
Wersja HDMI 1.4
Obsługiwane rozdzielczości video min. 4096 x 2160

11. Kabel Micro HDMI:HDMI – 6 szt.
Długość kabla 1 m
Złączka 1 HDMI Typu D Micro
Złączka 2 HDMI Typu A Męska
Kolor produktu Czarny
Min Rozdzielczość: Full HD

12. Lista antyprzepięciowa : 8 gniazd – 10 szt.
Długość kabla: min 5m.
Napięcie znamionowe urządzenia: 230 V
Częstotliwość znamionowa: 50 Hz
Prąd znamionowy obciążenia: 10A
System ochrony ppoż: tak
Ilość gniazd sieciowych: 8
Wyłącznik: wyłącznik podświetlany
Obudowa: z tworzywa sztucznego samogasnącego

13. Lista antyprzepięciowa : 4 gniazda – 20 szt.
Długość kabla min 4m
Napięcie znamionowe 230 V
Częstotliwość znamionowa 50 Hz
System ochrony ppoż: tak
Ilość gniazd sieciowych 4 szt.
Rodzaj materiału obudowy: z tworzywa sztucznego samogasnącego

14. Kabel sieciowy - 12 szt.
Długość: 1 m
Rodzaj drutu: miedziany
Wtyki: 2X RJ45
Typ połączenia: prosty 1:1
Kategoria: UTP Kat. 5e
Osłona wtyku: fabrycznie zalewana

15. Adapter HDMI VGA - 18szt.
Złączka 1 HDMI
Złączka 2 VGA
Kierunek: z HDMI do VGA
Obsługiwana rozdzielczość: min full hd

16. Przedłużacz 30m – 3 szt.
długość: 30 metrów,
typy wyjść: AC: Typ E / F
Typ wtyczki zasilającej: F
rodzaj kabla: polwinitowy H05VV-F,
rodzaj gniazd: 4 x 16A 230V 2P+Z IP44,
uziemienie: polskie- poprzez bolec.
napięcie wejściowe: 230v
Folded: 6 A / 1380 W
Rolled out: 16 A / 3680 W

Gwarancja na wszystkie elementy min. 24 miesiące.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w/w sprzęt, objęty zamówieniem dla części III postępowania, na adres: Jasionka 954E, 36-002 Jasionka, woj. podkarpackie (budynek IT 4). Dostawa może się odbywać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00. Wykonawca winien termin dostawy ustalić z Zamawiającym oraz Startupem w formie mailowej, na minimalnie 1 dzień przed planowaną datą dostarczenia.

Część IV – Dostawa licencji.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania:
a) Microsoft 365 Business Basic w jednostce określonej na potrzeby niniejszej sprawy tj. licencjomiesiąc (licencja * miesiąc). Zamawiający w okresie trwania umowy tj. 12 miesięcy zamówi nie mniej niż 1814 licencjomiesięcy. Zamawiający w ujęciu miesięcznym zamówi nie więcej niż 280 licencjomiesięcy.

b) Aplikacje Microsoft 365 w jednostce określonej na potrzeby niniejszej sprawy tj. licencjomiesiąc
(licencja * miesiąc). Zamawiający w okresie trwania umowy tj. 12 miesięcy zamówi nie mniej niż 144 licencjomiesięcy. Zamawiający w ujęciu miesięcznym zamówi nie więcej niż 15 licencjomiesięcy.

Zamawiający comiesięcznie do 10-tego każdego miesiąca będzie informował Wykonawcę o ilości licencji, które Zamawiający będzie wymagał w kolejnym miesiącu rozliczeniowym. Brak informacji w w/w terminie od Zamawiającego oznaczał będzie utrzymanie stanu licencji z poprzedniego miesiąca.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
Dla punktu a) możliwość zwiększenia przedmiotu zamówienia o 777 licencjomiesięcy.
Dla punktu b) możliwość zwiększenia przedmiotu zamówienia o 43 licencjomiesiące.

Zamawiający oświadcza, iż obecnie posiada licencje:
12 szt. licencji - Aplikacje Microsoft 365 dla firm
218 szt. licencji Microsoft 365 Business Basic
10000 szt. licencji Microsoft Power Automate Free
100 szt. licencji Microsoft Teams Exploratory — wersja próbna
Bez ograniczeń Microsoft Stream Trial
Zamawiający wymaga utrzymania wszystkich posiadanych licencji po podpisaniu umowy z Wykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.21.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zakup fabrycznie nowego laptopa wraz z oprogramowaniem i akcesoriami – projekt BRESE.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4431.81 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Mariusz Warzybok
Email wykonawcy: mariuszameryka@tlen.pl
Adres pocztowy: Siedliska 422, 36-042 Lubenia
Kod pocztowy: 36-042
Miejscowość: Siedliska
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5298.84

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5298.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5298.84
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. I zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta była jedyną złożoną dla tej części postępowania, a co za tym idzie uzyskała najwięcej punktów w ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zadania, przez co cena z wybranej oferty nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca jest mikroprzedsiębiorcą.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zakup fabrycznie nowego laptopa wraz z oprogramowaniem i akcesoriami – projekt FOUNDATION.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4431.81 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Mariusz Warzybok
Email wykonawcy: mariuszameryka@tlen.pl
Adres pocztowy: Siedliska 422, 36-042 Lubenia
Kod pocztowy: 36-042
Miejscowość: Siedliska
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5298.84

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5298.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5298.84
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. II zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta była jedyną złożoną dla tej części postępowania, a co za tym idzie uzyskała najwięcej punktów w ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zadania, przez co cena z wybranej oferty nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca jest mikroprzedsiębiorcą.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego wraz z akcesoriami.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38983.02 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MPC Paweł Oleksiewicz
Email wykonawcy: przetarg@mpcnet.pl
Adres pocztowy: ul. Podrzeczna 38, 99-300 Kutno
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 45030.55

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 45030.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49620.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. III zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert dla cz. III postępowania. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa licencji.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie cz. IV zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Dla tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.