eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Podłączenie budynku przy ul. Sienkiewicza 72 do sieci c.o. i c.c.w. wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22

Ogłoszenie nr 510551571-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Miejski Zarząd Budynków w Kielcach:

Podłączenie budynku przy ul. Sienkiewicza 72 do sieci c.o. i c.c.w. wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 617214-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 26026928400000, ul. Paderewskiego 20, 25-004 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 41 36 76 720
faks: 41 36 76 917
e-mail: m.klusakiewicz@mzb.kielce.pl
www: www.mzb.kielce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Podłączenie budynku przy ul. Sienkiewicza 72 do sieci c.o. i c.c.w. wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MZB/S 72 /2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podłączenia budynku przy ul. Sienkiewicza 72 w Kielcach do sieci c.o. i c.c.w. wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych.
Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania (ułożenie rurociągów z rur stalowych ocynkowanych,
montaż zaworów i filtrów siatkowych, grzejników, zaworów grzejnikowych, głowic termostatycznych,
ciepłomierzy ultradźwiękowych w mieszkaniach oraz wykonanie prób szczelności ), w zakresie zgodnym z
dokumentacją techniczną;
b). Instalacja ciepłej wody z rur stalowych ocynkowanych z montażem zaworów, filtrów siatkowych, wodomierzy
z nadajnikiem impulsowym, zakres robót zgodny z dokumentacją techniczną;
c). wykonanie węzła cieplnego zgodnie z dokumentacją projektową,
d) przestawienie garażu kolidującego z trasą przyłącza c.o,
e) uprzątnięcie terenu budowy, usunięcie gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu oraz śmieci i
odpadów wraz z ich wywiezieniem i przekazaniem tego materiału do utylizacji .

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich
wykonania określają:
• wzór umowy - (Załącznik nr 6 do SIWZ),
• projekt budowlany - (Załącznik nr 9 do SIWZ ),
• przedmiary robót - (Załącznik nr 10 do SIWZ ),
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 11 do SIWZ),
• realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2019r. poz. 1843 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2019r. poz. 1145) oraz przepisom powołanym w SIWZ.
Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia
wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na
ryczałtowy charakter wynagrodzenia.
Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach (dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót) w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, nazwy
własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., to
ma to na celu wyłącznie określenie parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych
do realizacji zadania. Wykonawca może w tych wypadkach zaoferować materiały „równoważne” tj.
posiadające parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał
(wyrób) jest „równoważny” w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na
Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu (do
zaakceptowania) odpowiednie dokumenty pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że dany materiał (wyrób)
jest rzeczywiście równoważny ze wskazanym w SIWZ.
Zamówienie będzie realizowane w budynku zamieszkałym i użytkowanym przez lokatorów mieszkań.
Wykonawca musi tak zorganizować prace by umożliwić prawidłowe funkcjonowanie budynku w czasie
trwania robót i po ich zakończeniu. Wszelkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę i muszą być
zawarte w wynagrodzeniu wynikającym z oferty.
Na podstawie art.29 ust.3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 osoby wykonujące czynności w
zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy
(Dz. U. z 2019 r. poz.1040 z późn. zm.), tj.: co najmniej 3 osoby Wykonawca lub Podwykonawca
zatrudni do wykonania robót budowlanych w zakresie robót branży instalacji sanitarnych.
Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą
kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w
ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo. Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1
do umowy, które będą realizować zamówienie w zakresie, o którym mowa powyżej przed przystąpieniem do
wykonywania robót ( tj. przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia) oraz będzie zobowiązany do
złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnia
Zamawiającego do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji
określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ) z tytułu niespełnienia tych wymagań.
Wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.33.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 255737.44 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe Władysław Pietruszka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Warszawska 191F
Kod pocztowy: 25-551
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 287890.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 287890.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 287890.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.