To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Koszęcin i jej jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 609487-N-2020
Numer ogłoszenia: 540228311-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-34 3576100 w. 120
faks: 0-34 3576108
e-mail: koszecin@koszecin.pl
www: www.koszecin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Koszęcin i jej jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKZ.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Koszęcin i jej jednostek organizacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną -61. Całkowita moc umowna [kW] - 1131,5. Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] -845. Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy - kolejna. Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego - Umowa na zakup energii ważna do 31.12.2020 r.Sposób wypowiedzenia umów zakupu energii - Umowa nie wymaga wypowiedzenia.Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy - Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa.Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii - Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel. Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych - Umowa terminowa na zakup energii do 31.12.2021 r.Informacja o udzieleniu - Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3.Sposób rozliczania Nabywca i Odbiorca, który jest płatnikiem należności to podmioty wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ.Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania - 1. Informacja o sposobie zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w ramach wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej lub kurierskiej.
Wykaz punktów poboru energii wskazuje załącznik nr 5 do SIWZ.Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż: Sprzedaż odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD), tj. TAURON Dystrybucja S.A.i PKP Energetyka S.A. na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne, zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy, przepisami Kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami SIWZ. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu taryfowym. Rozliczenia za dostarczoną energię elektryczną dokonywać się będą na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę zgodnie z terminami odczytów dokonywanymi przez OSD wg ceny zawartej w ofercie.
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: zgłoszenia do OSD umowy zgodnie z zasadami określonymi przez OSD, sprzedaży energii z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii rozpocznie się w chwili przyjęcia umowy do realizacji przez OSD, dokonania bilansowania handlowego Zamawiającego, prowadzenia ewidencji wpłat należności zapewniającej poprawność rozliczeń, nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie aktualnych cen energii oraz zasad rozliczeń, przyjmowania wniosków i reklamacji Zamawiającego, przekazywania Zamawiającemu istotnych informacji dotyczących realizacji umowy. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający oświadcza, że: zostanie określone miejsce dostawy energii elektrycznej, mocy umownej i grupy taryfowej, zostanie określony czas obowiązywania umowy, rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą na podstawie wskazań zainstalowanych układów pomiarowych. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych; nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych; nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp; rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN; nie dopuszcza dokonywania zaliczek; nie przewiduje aukcji elektronicznej; nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu; nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy wskazani w art. 22 ust.2 ustawy Pzp; Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Przyjmuje się, że brak wskazania Podwykonawców oznacza, że Wykonawca nie powierzy wykonania żadnej części zamówienia Podwykonawcom, jeżeli nic innego nie wynika z treści oferty. Postępowanie prowadzone będzie w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania jednakowej dla wszystkich członków grupy zakupowej ceny jednostkowej. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego TAURON Dystrybucja SA oraz PKP Energetyka zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy Prawo energetyczne, przepisami kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej zużywanej w punktach poboru energii Nabywców. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiających-Uczestników na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku nr 5.
Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii elektrycznej. Wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców. Rozliczenia za dostarczoną energię elektryczną dokonywać się będą na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę w terminach stosowanych przez OSD wg ceny zawartej w ofercie. Wykonawca dopuszcza możliwość zmian parametrów dystrybucyjnych takich jak moc umowna, grupa taryfowa w czasie trwania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.31.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 288159.79 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: VERVIS Sp. z oo
Email wykonawcy: energia@vervis.pl
Adres pocztowy: ul. Zielna 47
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 290290.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 342777.63
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Dolsk, jej jedn.org. i zak. budż.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby BP ARiMR w Łęczycy
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji)
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Leśnica, Zakładu Gospodarki Komunalnej, Gminnego Zarządu Oświaty i obiektów oświatowych, Leśnickiego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Leśnicy
- Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych Gminy Leśnica
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.