To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie i filii Jemielna z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 594200-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 071 3148756
faks: 713 148 754
e-mail: przetargi@pdps-ostrowina.pl
www: http://bip.pdps-ostrowina.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie i filii Jemielna z podziałem na zadania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/02/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie i filii w Jemielnej z podziałem na 10 zadań. 3. Szczegółowy wykaz i ilości artykułów spożywczych w danym zadaniu objętych przedmiotem zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy Wykonawcy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych” w przypadku podania w formularzu asortymentowo - cenowym nazw własnych lub typów. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, ekstrakt, wartości odżywcze i walory smakowe, gramatura opakowania, kolor co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, z ważnym terminem przydatności do spożycia. Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny oraz ma ustalone standardy jakościowe. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze z ważnym terminem przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszym niż trzy miesiące od daty dostarczenia, za wyjątkiem mięsa, warzyw, nabiału, pieczywa i jaj, które winny być dostarczane świeże. 7. Dostarczane artykuły spożywcze winny spełniać wymogi jakościowe dotyczące produktów: 1) wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna; 2) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków; 3) zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny, bez obcych zapachów; 4) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych; 5) opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne; 6) dostarczany ser biały, żółty oraz mięso i wędliny winny być opakowane hermetycznie z widoczną datą przydatności do spożycia i składem surowcowym. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami. 8. Dostawa następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub emailem. Termin jednorazowej dostawy nie może być dłuższy 2 dni robocze od otrzymania zamówienia od Zamawiającego. Dostawy będą się odbywały w godzinach od 7 do 11 od poniedziałku do piątku, 2-3 razy w tygodniu. W zamówieniu zostanie wskazany asortyment, ilości oraz termin dostawy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamówiony towar do siedziby Zamawiającego na adres: Ostrowina 30, 56-400 Oleśnica oraz do filii Jemielna 15, 56-420 Bierutów. 10. Wykonawca na własny koszt i ryzyko zapewni każdorazowo transport zamówionego towaru. 11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia właściwego transportu produktów zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie normami i wymogami, w sposób nie oddziałujący negatywnie na przydatność do spożycia produktów oraz ich walory użytkowe, odżywcze, smakowe i jakościowe. Dostawa będzie następowała środkiem/środkami transportu spełniającymi warunki wymagane do przewozu żywności. 12. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 13. Odbiór artykułów spożywczych odbywać się będzie w miejscu dostawy. 14. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania dostarczonego asortymentu pod względem ilościowym w dniu odbioru. W przypadku braków ilościowych w danym asortymencie, Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie lub emailem. W takiej sytuacji Wykonawca niezwłocznie uzupełni dostawę. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów dostarczonych w sposób niewłaściwy, w uszkodzonych opakowaniach lub których wygląd, zapach, konsystencja itp. budzą uzasadnione podejrzenia co do nieodpowiedniej ich jakości bądź przydatności do spożycia. 16. W sytuacji, o której mowa w pkt 15 powyżej Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia produktów pełnowartościowych w miejsce uprzednio zakwestionowanych przez Zamawiającego – nie później niż dnia następnego. 17. Wykonawca zobowiązuje się, na żądanie Zamawiającego do wymiany towaru jednego rodzaju na inny rodzaj z zachowaniem zasady równoważności i równowartości. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych artykułów spożywczych przewidzianych w SIWZ, w zależności od bieżących potrzeb. 19. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, aniżeli szacunkowe ilości wskazane w SIWZ, na które Zamawiający złożył zamówienie. 20. Wykonawca oświadcza, że dostarczane artykuły spożywcze posiadają zezwolenia na dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego. 21. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania produktów świeżych, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych, posiadających nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, odpowiadających Polskim Normom przenoszącym normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 22. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności: 1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ustawą z dnia 21.12.2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych oraz ustawą z dnia 12.12.2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów wraz z aktami wykonawczymi; 2) dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UEL 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z 30.04.2004, str. 55, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 14, z późn. zm ), 3) Rozporządzeniem (WE) Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UEL 139 z 30.04.2004, str. 206, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 75, z późn. zm), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności ( Dz. U. UEL z dnia 1 lutego 2002r z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ZADANIE NR 1 - Dostawa warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 220456.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 207065.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 232212.75
Waluta: pln
NAZWA: ZADANIE NR 2 - Dostawa różnych artykułów spożywczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 112652.87 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 111390.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 114700.70
Waluta: pln
NAZWA: ZADANIE NR 3 - Dostawa nabiału i produktów mleczarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 117338.34 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 121453.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 123135.60
Waluta: pln
NAZWA: ZADANIE NR 4 - Dostawa mięsa wieprzowego, podrobów wieprzowych oraz produktów mięsnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 126028.61 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 151173.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 211074.00
Waluta: pln
NAZWA: ZADANIE NR 5 - Dostawa pieczywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 88168.56 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 103512.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 136926.50
Waluta: pln
NAZWA: ZADANIE NR 6 - Dostawa drobiu, podrobów i wyrobów drobiowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 65727.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 60926.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 78309.00
Waluta: pln
NAZWA: ZADANIE NR 7 - Dostawa mrożonek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 53620.19 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 47496.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59398.50
Waluta: pln
NAZWA: ZADANIE NR 8 - Dostawa ryb
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35314.65 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33075.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34051.50
Waluta: pln
NAZWA: ZADANIE NR 9 - Dostawa jaj
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51030.00
Waluta: pln
NAZWA: ZADANIE NR 10 - Dostawa produktów dietetycznych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu nr 10 - Dostawa produktów dietetycznych zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu w zadaniu nr 10 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
- Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Zakup i dostawa toru wizyjnego 4K ICG z zestawem narzędzi laparoskopowych dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1494D nad Dziesławskim Potokiem
- Remont cząstkowy mieszanką mineralno-bitumiczną na drogach powiatowych Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 - I/2024
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie, w okresie sierpień-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli w okresie VII-XII.2024
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stanisława Ligonia w Katowicach w II półroczu 2024 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.