To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 600868-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 618 455 660
faks: 618 400 693
e-mail: wielkopolski@arimr.gov.pl
www: www.arimr.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BOR15.2610.10.2020.MM
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie:
a) stałej i doraźnej ochrony fizycznej wykonywanej przez stały dozór sygnałów gromadzonych, przetwarzanych i przesyłanych przez urządzenia i system monitoringu elektronicznego oraz dojazd załóg interwencyjnych do obiektów Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, w tym biur powiatowych ARiMR na terenie województwa wielkopolskiego, w których system monitoringu elektronicznego wykrył zagrożenie (lokalizacje zgodne z Tabelą nr 1);
b) zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów monitoringu sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia wynikającym z potrzeby napraw, rozbudów i modernizacji (zwanych dalej w umowie systemami zabezpieczeń) oraz przeglądach okresowych, konserwacji i naprawach w miejscu zainstalowania w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie województwa wielkopolskiego (lokalizacje zgodnie z tabelą nr 1). Na elektroniczne systemy monitoringu, o których mowa wyżej, składają się:
i) System Kontroli Dostępu (SKD),
ii) System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN),
iii) System Telewizji Dozorowej w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 29 i ul. Strzeszyńskiej 36 (CCTV). UWAGA! W przypadku montażu systemu CCTV w innych obiektach Zamawiającego Wykonawca bez zwiększania wynagrodzenia automatycznie obejmie umową również nowe systemy.
iv) System transmisji sygnałów alarmowych,
v) System przeciw pożarowy (p.poż).
c) Wymiany kluczowych elementów systemu zabezpieczeń, którą zostaną objęte systemy zabezpieczeń w 5 obiektach, wskazanych przez Zamawiającego.
i) W ramach wymiany kluczowych elementów Wykonawca dokona demontażu starych elementów kluczowych we wskazanych systemach zabezpieczeń i dokona ich utylizacji, a w miejsce zdemontowanych elementów kluczowych zainstaluje i sprzeda Zamawiającemu nowe kluczowe elementy.
ii) Wykonawca wykona aktualną i pełną dokumentację techniczną systemu zabezpieczeń, obejmującą wymienione elementy systemu zabezpieczeń oraz wszystkie urządzenia podłączone do tego systemu (czujki ruchu, czujki p.poż, inne) wraz z podaniem numerów linii alarm owych i bilansu energetycznego.
iii) Przez kluczowe elementy systemów zabezpieczeń rozumie się następujące elementy: centrala alarmowa, modułu rozszerzeń wejść, manipulatory systemowe, niezbędne elementy zasilania (zasilacz buforowy, akumulator). Centrale alarmowe, będące przedmiotem sprzedaży i instalacji w ramach prawa opcji, muszą posiadać funkcjonalność:
-polegającą na możliwości podłączenia centrali alarmowej do sieci wewnętrznej (intranetu) Zamawiającego pozwalającą na wysyłanie wiadomości na służbowy adres poczty elektronicznej właściwego pracownika Zamawiającego w ramach serwera pocztowego Zamawiającego możliwość ustawienia parametru rezystancji linii z poziomu centrali alarmowej.
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zleceniu Wykonawcy wymiany w ramach niniejszej umowy kluczowych elementów systemów zabezpieczeń w sposób opisany wyżej, w lit. c) niniejszego ustępu, dodatkowo w maksymalnie 5 obiektach na następujących zasadach:
i) Zamawiający skorzysta z prawa opcji, w zależności od możliwości finasowania, najpóźniej do 30 grudnia 2021 roku.
ii) Stosownie do posiadanych środków finansowych Zamawiający może złożyć Wykonawcy więcej, niż jedno oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, przy czym w sumie Zamawiający może zlecić w ramach prawa opcji wymianę elementów kluczowych maksymalnie 8 systemów zabezpieczeń.
iii) Strony ustalą terminy realizacji świadczenia Wykonawcy w ramach prawa opcji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 316072.28 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Agencja Ochrony Osób i Mienia Lion Grzegorz Jerzyk
Email wykonawcy: grzegorz.jerzyk@lion-ochrona.pl
Adres pocztowy: ul. Brzechwy 43, 63-100 Śrem
Kod pocztowy: 63-100
Miejscowość: Śrem
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 388768.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 388768.90
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20%
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa ręczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czyściwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.