Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 614192-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 413 838 011
e-mail: spksiaz@op.pl
www: www.ksiazwielki.edupage.org
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2021 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz ze złożeniem artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Książu Wielkim: ul. Reja 4, 32-210 Książ Wielki w 2021 roku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tzn. wykaz artykułów spożywczych wraz z ich opisem oraz szacowaną ilością zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczone produkty, zgodnej z terminem przydatności do spożycia określonym przez producenta. 2) Zamawiający przewiduje dostawy w dni nauki szkolnej między 7.00 – 7.30 rano. Dostawa obejmuje wniesienie towaru w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego. 3) Data dostawy oraz produkty i ich ilości będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia telefonicznego lub osobistego przez osobę upoważnioną nie później niż na jeden dzień (do godziny 16.00) przed planowaną dostawą. 4) Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz prawie żywnościowym, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252), ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (j. t. Dz. U. z 2018 r., poz. 2164 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2019 r. poz. 754), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności (Dz. U. UE L Nr 304 z 2011 r., poz. 18 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154), ponadto Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych. 5) Żywność będzie dostarczana w pojemnikach Wykonawcy, spełniających wymogi sanitarne, za które nie będzie pobierana opłata. Zamawiający będzie zobowiązany do zwrotu pojemników Wykonawcy podczas kolejnej dostawy produktów. 6) Towar musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta, oznakowanych i zawierających informacje dotyczące m.in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania muszą być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 7) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i złożyć towar do stołówki szkolnej własnym lub zleconym transportem przystosowanym do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 8) Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (np. artykułów spożywczych, jaj, mięsa i wędlin itp.). 9) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie żywność na czas załadunku, transportu i rozładunku. 10) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braków ilościowych lub wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona osobiście w trakcie dostawy lub telefonicznie po jej zakończeniu. Wykonawca zobowiązuje się do jego uzupełnienia bądź wymiany na towar wolny od wad w ciągu 1 godziny, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego pod rygorem natychmiastowego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od wymiany towaru lub uzupełnienia braków ilościowych w towarze już dostarczonym. 11) Za dostarczoną żywność odpowiada Wykonawca do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 12) Zamawiający dokonuje odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego towaru. Ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez przedstawicieli Zamawiającego przed przyjęciem dostawy. Podstawą odbioru towaru będzie dokument wystawiony przez Wykonawcę potwierdzony przez Zamawiającego. 13) Poszczególne ilości asortymentu zostały określone na podstawie planowanej liczby korzystających z żywienia. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych artykułów żywnościowych. W przypadku konieczności zwiększenia poszczególnych ilości artykułów żywnościowych w trakcie roku, zwiększenie to nie może spowodować zwiększenia wartości umowy. Ceny jednostkowe tych towarów nie mogą być wyższe, niż podane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy (art. 140 pkt. 1 ustawy Pzp – zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie). W przypadku zmniejszenia poszczególnych ilości dostarczonych artykułów żywnościowych ogólna wartość (kwota) zamówienia zostanie zmniejszona. 14) Na potrzeby przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty zostały określone ilościowo wielkości zamówień na poszczególne produkty spożywcze na cały rok 2021, na podstawie planowanej liczby dzieci korzystających z żywienia. Poszczególne ilości asortymentu zostały zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ. Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Określone ilości asortymentu będą służyć wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznej wielkości zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. 15) Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: B.M.J. s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Śniadeckiego 1
Kod pocztowy: 32-210
Miejscowość: Książ Wielki
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 219049
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 219049
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie 01.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2024
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Sportowymi w Chorzowie, ul. Ryszki 55 - I/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.