eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021- zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16

Ogłoszenie nr 510546289-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie:

"Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021- zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 603228-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie, krajowy numer identyfikacyjny 92366502000000, Podgórzyn 62 A, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 523 020 668
faks: 523 020 668
e-mail: marcin.szkatulski@zdp-znin.com.pl
www: zdpznin.nbip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021- zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DT 2410.27.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z podziałem na trzy części zamówienia polegające na: a)odśnieżaniu – usuwaniu śniegu z nawierzchni jezdni i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg, b)zapobieganiu i usuwaniu śliskości na wyznaczonych odcinkach dróg, c)utrzymaniu w gotowości technicznej sprzętu przewidzianego do realizacji zadań wraz z obsługą. Ww. warunki dotyczą każdej części zamówienia. Wykaz dróg do zimowego utrzymania w ramach danej części został opisany w pkt 4.1.1, 4.1.2, 4.1.3 SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej zamawiającego. Wykonawca dla każdej części zamówienia zobowiązany jest posiadać przygotowaną mieszankę pisaku z solą w stosunku 4:1 w ilości szacunkowej około 160 Mg z zabezpieczeniem pryzm folią i składowaniem gotowej mieszanki (Zamawiający podczas niesprzyjających warunków pogodowych może zażądać od Wykonawcy dodatkowego przygotowania mieszanki piasku z solą, natomiast w sytuacji gdzie zima będzie łagodna a zmagazynowany materiał nie zostanie wykorzystany nie będzie to żadną podstawą do roszczenia ze strony Wykonawcy). Wykonawca każdej części zamówienia zobowiązany jest do: wyposażenia kierowców i operatorów sprzętu biorącego udział przy akcji zimowego utrzymania dróg w telefon komórkowy, koszt utrzymania telefonów ponosi Wykonawca; wyposażenia kierowców odbierających solankę w kaski, kamizelki odblaskowe, okulary i obuwie ochronne; przygotowania cysterny odbierającej solankę w zawór do tankowania z końcówką umożliwiającą podłączenie węża strażackiego DN 75 z poziomu nawierzchni; szczelnego zamknięcia cysterny odbierającej solankę i wyposażenia w zawór odpowietrzający; oddelegowania pracowników odpowiedzialnych za odbiór solanki na szkolenie BHP które odbędzie się w Kopali Soli w m. Przyjma; zapewnienia stałej łączności telefonicznej z koordynującym pracownikiem Zamawiającego umożliwiającej wezwanie sprzętu do wykonania usługi; przekazaniu Zamawiającemu wykazu osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z aktualnymi numerami telefonów w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy; przedstawienia w formie pisemnej w przypadku trudnych warunków atmosferycznych na każdorazowe wezwanie Zamawiającego tygodniowego harmonogramu pracy osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia w układzie całodobowym wraz z podaniem osoby odpowiedzialnej za wskazany potencjał kadrowy wraz z numerem telefon u do kontaktu; umożliwienia Zamawiającemu zamontowania i zdemontowania w pojeździe i sprzęcie biorącym udział w akcji zimowego utrzymania urządzeń lokalizacji GPS w terminie ustalonym z Zamawiającym na terenie ZDP w m. Podgórzyn; utrzymania urządzeń GPS w sprawności technicznej, w przypadku uszkodzenia urządzenia GPS koszty naprawy ponosi Wykonawca łącznie z wymianą na nowe w przypadku stwierdzenia przez serwisanta że urządzenie nie da się naprawić; ponoszenia kosztów związanych z przełożeniem urządzenia GPS pomiędzy pojazdami w ramach wykonywanego zadania w przypadku awarii lub zamiany pojazdów; podstawienia zastępczego pojazdu lub sprzętu w przypadku awarii; przeszkolenia pracowników w zakresie prowadzonych prac przy zimowym utrzymaniu dróg; podstawienia usprzętowionego pojazdu z obsługą, nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania wezwania, wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby; składowania mieszanki piasku z solą na placach składowych Wykonawcy, za które Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego dodatkowej opłaty; utrzymania w całym okresie obowiązywania umowy gotowości technicznej oferowanego sprzętu; naprawy na własny koszt uszkodzonych znaków, barier, nawierzchni, ogrodzeń itp. podczas wykonywanych usług zimowego utrzymania dróg; wyposażenia pojazdów i sprzętu biorącego udział w akcji zimowego utrzymania w światła pulsacyjne koloru pomarańczowego; wyposażenie w światła obrysowe pługu śnieżnego; prowadzenia własnej kontroli w zakresie prawidłowości wykonywania prac; posiadania przez cały okres trwania umowy, środków technicznych w ilości oraz rodzajach niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy Wykonawca ubezpieczy środki techniczne we własnym zakresie, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy wykorzystywane do realizacji niniejszej umowy; koordynowania i realizacji usług związanych z wykonaniem prac w warunkach zimowych; powiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach (wymianach) sprzętu zadeklarowanego do realizacji umowy, zmiana sprzętu może być dokonana jedynie na sprzęt inny o tych samych lub lepszych parametrach technicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2019/2020 – zwalczanie śliskości odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie” - Część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 275800 złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 299451.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 299451.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 299451.60
Waluta: złote
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2019/2020 – zwalczanie śliskości odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie” - Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 275800 złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 299802.06

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 299802.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 299802.06
Waluta: złote
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2019/2020 – zwalczanie śliskości odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie” - Część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 275800 złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 299500.52

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 299500.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 299500.52
Waluta: złote
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.